Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Feit blijft dat je met al deze systemen met hetzelfde vieze water dweilt.
Bellatrix schreef:Feit blijft dat je met al deze systemen met hetzelfde vieze water dweilt
MarlindeRooz schreef:Ik heb deze en dat werkt echt super. Ook als je vloer vies is!
Bekijk Leifheit Clean Twist Disc Mop Ergo - Dweil set compleet systeem met wieltjes - 6 liter op: https://www.bol.com/nl/p/leifheit-clean ... _iphoneapp
Maar ik ga denk ik maar vaker stofzuigen en dweilen zodat het langzaam steeds schoner wordt. Ik heb nu een stoomreiniger geleend van een vriendin. Dus die pak ik van de week ook nog maar eens.
Kaitlyn schreef:Ik heb een goedkopere stoomreiniger gekocht om het eens te testen hier, en ik ben verkocht. Deze mag dienst doen tot hij het loodje legt en dan komt er een duurdere.![]()
Hebben lichtgrijze tegels met witte voegen, en die tegels kreeg ik wel schoon gedweild, maar die voegen waren een ramp. Zat regelmatig op handen en knieën de voegen te schrobben, en daar was mijn rug niet zo blij mee.
anca schreef:Bellatrix schreef:Feit blijft dat je met al deze systemen met hetzelfde vieze water dweilt.
Er is wel een systeem dat steeds schoon water geeft maar ik weet niet hoe die heet en die zal wel wat kosten ook.
Ik heb zoiets
https://www.bol.com/nl/nl/p/vileda-turb ... oductImage
En dan heb je elke keer schoon water. Zijn 2 emmers
carina schreef:Kaitlyn schreef:Ik heb een goedkopere stoomreiniger gekocht om het eens te testen hier, en ik ben verkocht. Deze mag dienst doen tot hij het loodje legt en dan komt er een duurdere.![]()
Hebben lichtgrijze tegels met witte voegen, en die tegels kreeg ik wel schoon gedweild, maar die voegen waren een ramp. Zat regelmatig op handen en knieën de voegen te schrobben, en daar was mijn rug niet zo blij mee.
Welke heb jij nu gekocht?
CairnTerrier schreef:De Kärcher stoomreiniger. Hebben wij sinds vorige week in huis en is echt een magisch apparaatJe kunt er alles, maar dan ook alles mee reinigen door de verhitting en daardoor losmaking van eventuele vettige lagen en vuil. Badkamer schoonmaken is zo gepiept en ook de daarbij behorende tegels zijn als nieuw
.
Kaitlyn schreef:Ik heb een goedkopere stoomreiniger gekocht om het eens te testen hier, en ik ben verkocht.
Van de Lidl!