Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:En met die steeds groter wordende demonstraties krijg je eigenlijk hetzelfde effect als dat een festival of ander evenement gewoon zou doorgaan![]()
Zie maar wat er in Frankrijk gebeurt. Lekker duizenden demonstranten als haringen in een tonnetje op elkaar.
Hier in het veld is het 3 dagen motocross. Gisteravond en nacht spagetti vreten en party time![]()
Geen idee of dat volgens of met de nu nog steeds geldende coronaregels was
besita schreef:Pandora2 schreef:En met die steeds groter wordende demonstraties krijg je eigenlijk hetzelfde effect als dat een festival of ander evenement gewoon zou doorgaan![]()
Zie maar wat er in Frankrijk gebeurt. Lekker duizenden demonstranten als haringen in een tonnetje op elkaar.
Hier in het veld is het 3 dagen motocross. Gisteravond en nacht spagetti vreten en party time![]()
Geen idee of dat volgens of met de nu nog steeds geldende coronaregels was
Deze![]()
![]()
https://www.hln.be/kortrijk/kamping-kit ... ~a82dc194/
Citaat:er wordt voorzien in een mogelijkheid om af te wijken van het max. aantal van 5.000 personen publiek, mits gebruik van het COVID Safe Ticket. In dat geval mag men outdoor tot 75.000 personen per dag toelaten en mogen beperkende maatregelen zoals afstand houden en mondmaskers geschrapt worden tijdens het evenementen
Electra63 schreef:ingedebruijn schreef:Wat een opkomst vandaag zeg. Prachtig
Ik zag vandaag wat filmpjes voorbij komen.
Ik zou me doodschamen als ik zo op SM rondging.
besita schreef:Dit zijn de cijfets in Belgie van januari tot augustus wat betreft ziekenhuisopnames / wel of niet gevaccineerd
https://www.sciensano.be/nl/pershoek/co ... vaccinatie
Huertecilla schreef:besita schreef:Dit zijn de cijfets in Belgie van januari tot augustus wat betreft ziekenhuisopnames / wel of niet gevaccineerd
https://www.sciensano.be/nl/pershoek/co ... vaccinatie
Tja. Het artikel geeft imo perfect aan hoezeer alle perspectief mbt Covid19 verloren is gegaan.
Het zal me verder een worst zijn: Ben gezond, gevaccineerd, pendel tussen mijn twee bubbels en lééF.
bigone schreef:Een groepje Engel aanhangers die probeerden het Binnenhof te belegeren. Een vrouw die flipt en langs de politie vliegt, hoppa in de boeien. En een andere man werd gearresteerd en de imbeciele aanhangers belagen de politie. Ik had ze hun mobieltjes uit de handen gemept want dit word natuurlijk weer bewerkt en op feestboek gezet.
ingedebruijn schreef:Maar bedoelde je dat dan met ik zou me dood schamen op SM of bedoelde je daar dus de Unmutes niet mee?
Electra63 schreef:ingedebruijn schreef:Maar bedoelde je dat dan met ik zou me dood schamen op SM of bedoelde je daar dus de Unmutes niet mee?
Ik zou me doodschamen als mijn vader, moeder, kind of zus/broer zo zou schreeuwen/geweld gebruiken tegen agenten en ook die schreeuwers die filmen.
Zoveel onzin schreeuwen en dat dit dan ook nog rond zou gaan op internet.
Als een werknemer van mij zo gefilmd wordt, kan hij/zij vertrekken.
Ik vind dat geen reclame voor mijn bedrijf.
Zag vandaag op Twitter weer een bericht:
Word wakker schapen! Hier voor de kust dumpen ze vermalen kinderlijkjes van de Ever Given.
Met een foto van een baggeraar ofzo.![]()
Echt Pizzagate is er niets bij
besita schreef:Hoop alleen wel dat er een keer een einde komt aan de smoeldoeken