Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 10:53

…Dat ik nu ergens in de wachtkamer zit en dat er iemand hoestend en schor binnen komt. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar irritant vind ik het wel.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 10:54

Flowery schreef:
Dat ik iets te makkelijk dacht “ik ga even leren breien” :') Ik haak al jaren dus dacht dat ik het wel snel op zou pikken. Het is écht abracadabra _O-

Ik heb vroeger altijd gebreid en gehaakt, kan nu niet eens meer steken opzetten :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 10:57

Flowery schreef:
Dat ik iets te makkelijk dacht “ik ga even leren breien” :') Ik haak al jaren dus dacht dat ik het wel snel op zou pikken. Het is écht abracadabra _O-

Oh same _O- Ik haak ook en ik wil nog steeds leren breien maar zelfs met youtube kom ik er niet uit :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 11:04

Weet je, als je het eenmaal doorhebt is het echt niet moeilijk maar ja vooordat hè :')
Ik deed truien met verschillende kleuren breien en met haken van die kleedjes en kastrandjes maar geen geduld meer voor :n

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 11:05

M’n astma medicijnen die er bij de laatste 25 dosissen al mee op houdt… serieus. Ik betaal mij al scheel en echt betrouwbaar is het niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 11:40

Ik heb leren breien op de basisschool. Wild dorpsleven.

Ik erger me aan het meisje dat op het basketbalveld aan het rolschaatsen is. Meid je bent alleen je hoeft je hippie zeik muziek niet zo hard te zetten. Doe gewoon oortjes in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:02

Mijn lichaam

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:16

Net boodschappen gedaan voor vanavond en morgen avondeten... Bedenk ik me net dat vanmiddag mijn Hello Fresh pakket wordt gebracht. |o Die moeten dan maar een dagje wachten, zal vast kunnen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:16

De vreetbuien van gisteren en vandaag. Ok, de maandelijkse periode helpt ook niet echt mee, maar toch.

Sterkte Loeky01!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:35

Keuze voor bezorgblok. Expres s ochtends want vanmiddag moet ik wel. Krijg ik eerst al te horen dat het echt de laatste tijd van blok wordt. Om vervolgens nu bericht te krijgen dat ze dus na dat blok komen... tussen half uur en 3 kwartier later. Dan moet ik al weg zijn.

Echt ik kies niet voor niks voor blok van 3 uur in de ochtend. Dan wil ik het niet 's middags krijgen wat je pas vlak van te voren te horen krijgt.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 13:07

… Dat ik gezellig dacht aan te schuiven bij mijn ouders op het strand en ik nu weer weet waarom ik in de zomervakanties nooit op het strand kwam. Heb drie kwartier gepoogd een parkeerplek te vinden, toen gingen mensen schade rijden bij elkaar dus ben ik maar naar huis gegaan. Wat een poedersuiker! I know, first world problems maar ik had dit middagje echt even nodig.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 13:49

Collega die weer de betweter is en dan zegt.. ik wil me er niet mee bemoeien.. nee haantje, dat deed je al toen je je bek weer open deed.... *zucht*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:03

Rug en nek die weer lekker gezellig lopen te doen. En druk bezig met oogsttijd dus kan het nu helemaal niet gebruiken.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:17

Dat ik nog twee weken moet wachten op mijn bril en ik nu elke dag met hoofdpijn aan het werk ben omdat ik met rechts blijkbaar alleen maar wazig zie en ons systeem zulke kleine poedersuiker lettertjes heeft. Urgh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:24

Oude mensen die in mijn nek hijgen en zeiken dat de jongeren geen afstand houden. Flikker op, ik probeer afstand te houden!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:25

Dat ik bezig ben om te kijken voor een fiets, maar drama willen ze allemaal een grote maat fiets aansmeren. Leuk hoor, maar wel de bedoeling dat normaal erop kan fietsen. :')

En eigenlijk aan het afvragen of het wel wijs is aangezien ik aardig wat ervaring heb met grond knuffelen op de fiets.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:27

Nekpijn en struggles en ik zie het gewoon even niet meer goedkomen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:30

Steeph schreef:
Dat ik zo'n broekpoepert ben voor zelf geregelde vakanties :+ bang dat er wat mis gaat

Ik heb het omgekeerd. Als je ergens boekt ben je gelijk al je geld kwijt en als het dan tegenvalt…

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:35

Ontstoken tandvlees door verstandskies :( Kaak en keel doet er pijn van. Dit weekend regelen of ik iets van waterstofperoxide kan halen bij de huisarts.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:37

Dat onze kano lijkt gestolen. Hoe dan … en waarom?!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:50

Hebben wij weer..... :oo

Mijn man en dochter (8 jaar) hebben de afgelopen 3 weken dagelijks de konijntjes van een vriendinnetje van mijn dochter van voer en water voorzien omdat die mensen op vakantie zijn in Frankrijk. Ze komen morgen weer thuis, hoorde ik zojuist.

Ik had net de opa en oma van dat vriendinnetje aan de deur. Zij wilden het konijnenhok gaan schoonmaken (had mijn man gisteren al voor ze gedaan omdat het hok te vies was) en zagen dat er geen konijnen in het hok zitten. En de beestjes waren ook niet in de tuin niet te vinden.

Dat arme vriendinnetje zal helemaal over haar toeren zijn als ze het hoort, verwacht haar oma. Het meisje heeft ook regelmatig vanaf het vakantieadres geïnformeerd hoe het met de konijntjes ging. Ik vrees dat mijn dochter ook heel verdrietig zal zijn.

Mijn man en dochter zijn nu zwemmen. Mobieltje ligt vast in een kluisje. Dus ik kan hem nu niet bereiken om na te vragen hoe en wat.

Wat een ontzettende rotsituatie zeg! Daar ga je met je goeie gedrag |o

Die opa vond ik net zeker niet onvriendelijk, maar ergens in zijn houding ook wel een beetje beschuldigend. Of misschien verbeeld ik me dat alleen maar. Eerst het verhaal van mijn man en dochter maar een aanhoren straks.

Ik wandel iedere ochtend en liep vanochtend langs dat huis. Toen was de poort van hun tuin dicht (niet op slot want die mensen laten de poort vaak wijd open staan, ook als ze op vakantie gaan). Aan het eind van de ochtend reed ik er met de auto langs om te zien of het gezin al thuis was. Nee dus. Maar toen stond de poort open. En dan blijkt nu dat de konijnen verdwenen zijn. Dus geen idee wat er gebeurd is, alle opties staan nog open.

Zelf ben ik allergisch voor konijnen, ik ben er niet bij in de buurt geweest. Ik loop er nu maar even heen om zelf de tuin ook nog eens te checken. Maar oh oh oh wat baal ik hiervan. Arm kind, arme konijntjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 14:56

TheNovelist schreef:
Ontstoken tandvlees door verstandskies :( Kaak en keel doet er pijn van. Dit weekend regelen of ik iets van waterstofperoxide kan halen bij de huisarts.

Kun je gewoon online bestellen!
Beterschap!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 15:33

Ja hoor, weer een zwaar pakket (boekenkast onderdelen) bezorgd bij de buren zonder van tevoren even een mailtje dat hij überhaupt al met het transportbedrijf mee is gegaan. Niks in mijn ongewenste email, niets in mijn reguliere inbox... Ik word hier zo moe van. Gelukkig was dit het laatste grote item wat bezorgd moest worden, jeetje.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 15:39

Boras schreef:

Mijn man en dochter (8 jaar) hebben de afgelopen 3 weken dagelijks de konijntjes van een vriendinnetje van mijn dochter van voer en water voorzien omdat die mensen op vakantie zijn in Frankrijk. Ze komen morgen weer thuis, hoorde ik zojuist.

Ik had net de opa en oma van dat vriendinnetje aan de deur. Zij wilden het konijnenhok gaan schoonmaken (had mijn man gisteren al voor ze gedaan omdat het hok te vies was) en zagen dat er geen konijnen in het hok zitten. En de beestjes waren ook niet in de tuin niet te vinden.

Dat arme vriendinnetje zal helemaal over haar toeren zijn als ze het hoort, verwacht haar oma. Het meisje heeft ook regelmatig vanaf het vakantieadres geïnformeerd hoe het met de konijntjes ging. Ik vrees dat mijn dochter ook heel verdrietig zal zijn.

Mijn man en dochter zijn nu zwemmen. Mobieltje ligt vast in een kluisje. Dus ik kan hem nu niet bereiken om na te vragen hoe en wat.

Die opa vond ik net zeker niet onvriendelijk, maar ergens in zijn houding ook wel een beetje beschuldigend. Of misschien verbeeld ik me dat alleen maar. Eerst het verhaal van mijn man en dochter maar een aanhoren straks.

Ik wandel iedere ochtend en liep vanochtend langs dat huis. Toen was de poort van hun tuin dicht (niet op slot want die mensen laten de poort vaak wijd open staan, ook als ze op vakantie gaan). Aan het eind van de ochtend reed ik er met de auto langs om te zien of het gezin al thuis was. Nee dus. Maar toen stond de poort open. En dan blijkt nu dat de konijnen verdwenen zijn. Dus geen idee wat er gebeurd is, alle opties staan nog open.

Zelf ben ik allergisch voor konijnen, ik ben er niet bij in de buurt geweest. Ik loop er nu maar even heen om zelf de tuin ook nog eens te checken. Maar oh oh oh wat baal ik hiervan. Arm kind, arme konijntjes.

Ah dit is zó vervelend! Voor beide partijen, ook voor jullie! :(

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 15:55

Benthhh schreef:
Boras schreef:

Ah dit is zó vervelend! Voor beide partijen, ook voor jullie! :(

Nou, ik zat er echt wel mee in mijn maag.

Maar ik ben inmiddels harstikke opgelucht! :):)

Ik ben gaan kijken en de moed zakte me in de schoenen. Die tuin is werkelijk 1 groot walhalla voor konijntjes die niet gevonden willen worden.

Komt er op een gegeven moment eentje naar me toe gehupst. Maar vanwege allergie (astma-gerelateerd en ik zit al snel weken onder de netelroos) wilde ik dat konijn echt niet oppakken. Bij wildvreemde mensen aangebeld voor hulp. Een meisje is meegelopen, maar dat eigenwijze konijn liet zich niet vangen. Toen kwam na verloop van tijd ook konijn nummer 2 tevoorschijn. En nu zitten ze dan eindelijk weer in hun hok. Eind goed, al goed. Pffffff :)