Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smallheal schreef:[ [url=m/yNx4UX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nouja ik snap het wel want er zitten ook niet altijd gebruikerssporen aan
Rennie89 schreef:Kleren in de winkel zijn ook 1 a 2 x of vaker gedragen / gepast dus daar zou ik zelf geen moeite mee hebben. Als je echt nieuw wilt moet je met kaartje doen.
Moestuin schreef:Zoek je op nieuw met prijskaartje en nieuw zonder prijskaartje. 90% van de zoekertjes: Ziet er uit als nieuw. 1/2 keer gedragen. Dat is niet nieuw…
Ashleytjuhh schreef:ik kom even binnen vallen, ben zelf nieuw met vinted omdat ik daar een tas heb gezien die ik al een tijd wil.
Hij is nieuw met kaartjes, en heb een tegen bod gekregen maar de verkoper is uit Frankrijk en heeft maar 1 beoordeling. Hoe betrouwbaar is dat?
Urona447 schreef:Dat heb ik met interieurspray van Rituals , er staan er meerdere op Vinted dus ik had die van mij er ook op gezet maar het is blijkbaar in strijd met de regels en nu is die verwijderd. Ik kan alleen nergens vinden dat het niet mag.
L_iek schreef:Urona447 schreef:Dat heb ik met interieurspray van Rituals , er staan er meerdere op Vinted dus ik had die van mij er ook op gezet maar het is blijkbaar in strijd met de regels en nu is die verwijderd. Ik kan alleen nergens vinden dat het niet mag.
Bij mij telkens met dekjes, terwijl heel vinted er vol mee staat.