Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 13:45

Opa en oma worden beide opgenomen in het ziekenhuis ik wordt er zo nerveus van he...

En we weten niet welk ziekenhuis ze nu zijn en de huisarts heeft pauze tot half 2 ik ga straks zelf maar bellen aangezien mijn moeder moet werken.

Echt heel frustrerend dat ze geen contact personen hebben gevraagd

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 13:50

Mijn school is echt om te huilen. Heb ik maandag een mail gestuurd waar toch wel enige aandacht en spoed van verwacht wordt. Nog geen antwoord ontvangen, dus ik die mail weer gepakt en nieuw stuk erbij geschreven dat ik benieuwd ben naar de status. Krijg ik via een medestudent het antwoord van deze opleidingscoördinator dat die mail 7 minuten geleden is verstuurd... hoe kan iemand op deze functie zo'n gebrek aan communicatie hebben.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:59

Proximus die bellen met “we zijn in de buurt, schikt het u beter als we maandagvoormiddag of maandagnamiddag komen om uw telecomzaken te bekijken en aanbod te doen”.
Nou helemaal niet... ik heb hier niet om gevraagd, ben tevreden met wat ik heb en nu met covid wil ik niemand binnen die van deur tot deur gaat”...
Serieus, vorig jaar zelfde verhaal, klacht neergelegd bij Proximus en nu gewoon opnieuw....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:05

Eindelijk gevonden waar mijn opa en oma op de spoedeisende hulp waren. Voornamelijk zwaar verzwakt van niet eten en drinken en voor de rest durf ik voorzichtig te zeggen dat het meevalt.

Opa is wel een beetje verward. Oma ligt wel aan het zuurstof maar die waarde was maar licht gedaald. Longen van mijn opa waren nog schoon gelukkig! Ze denken niet eens zozeer dat corona nu de hoofdoorzaak was maar voornamelijk niet aan kunnen sterken door niet te eten.

Nu ze maar geforceerd laten eten... We hebben geprobeerd ze te controleren daarop maar is niet te doen

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:12

Zebrastreep schreef:
Eindelijk gevonden waar mijn opa en oma op de spoedeisende hulp waren. Voornamelijk zwaar verzwakt van niet eten en drinken en voor de rest durf ik voorzichtig te zeggen dat het meevalt.

Opa is wel een beetje verward. Oma ligt wel aan het zuurstof maar die waarde was maar licht gedaald. Longen van mijn opa waren nog schoon gelukkig! Ze denken niet eens zozeer dat corona nu de hoofdoorzaak was maar voornamelijk niet aan kunnen sterken door niet te eten.

Nu ze maar geforceerd laten eten... We hebben geprobeerd ze te controleren daarop maar is niet te doen

Sterkte daarmee! Mijn vader werd ook altijd erg verward van te weinig eten en trok daarna meestal goed bij.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:12

Dat de site van de belastingdienst het nog steeds niet doet en dat ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig ben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:04

Dat we nu telefoon hebben van het ziekenhuis en ik opvang reanimeren en afgeraden -O-

Mijn oma belt wel zelf maar ik heb het idee dat het heel erg fout is met een van hun twee

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:06

Zebrastreep schreef:
Dat we nu telefoon hebben van het ziekenhuis en ik opvang reanimeren en afgeraden -O-

Mijn oma belt wel zelf maar ik heb het idee dat het heel erg fout is met een van hun twee

Dat hoeft niet perse, die vraag stellen ze vanaf een bepaalde leeftijd altijd. Ook bij een simpele opname.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:21

Anoeska27 schreef:
Zebrastreep schreef:

Dat hoeft niet perse, die vraag stellen ze vanaf een bepaalde leeftijd altijd. Ook bij een simpele opname.

De reanimatievraag wordt altijd gesteld. Ook bij thuiszorg, verpleeghuizen enz.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:28

Zebrastreep schreef:

He jakkes wat heftig -O-

Net terug van mijn verzorgpaard, vandaag was weer aanmodderen. Hij ruikt denk ik gewoon mijn onzekerheid :') bleh, ik ga denk ik toch eens een balletje opgooien bij zijn eigenaar of zij het goed vindt of ik eens een priveles mag boeken met hem.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:37

Net een lantaarnpaal in de bocht over het hoofd gezien en nu een auto met flinke schade |( Lekker begin van het weekend |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:14

Oma is niet best het zit al in haar longen en er was zeer veel covid aanwezig. Ze gaan niet beademen en ook geen ic opname omdat ze daar zo slecht uit zal komen. We moesten wel rekening houden met het ergste scenario. Ze kunnen behalve ontstekingremmers eigenlijk niet zoveel doen...

Opa wordt verplaatst naar een verzorging tehuis die mocht weer naar huis maar dat kan niet die red zich niet alleen.

Even dit zwaar laten bezinken.
.. Ik ben altijd een beetje emotieloos bij dit soort dingen klap komt bij later.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:22

Zebrastreep sterkte.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:23

Wat heftig Zebrastreep, sterkte! :knuffel:

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:24

Sterkte zebrastreep.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:25

Sterkte gewenst zebrastreep

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:26

Heel veel sterkte zebrastreep :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:27

Sterkte, Zebrastreep. :knuffel:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:30

Bah wat een rotnieuws :n
Sterkte Zebrastreep Y;(

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:31

Sterkte Zebrastreep Y;(
Wat naar.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:33

Stofje wat we voor de hocker hadden uitgekozen is niet leverbaar -O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:44

Aan de pensionhalhouder. Leugens, leugens, leugens...
Ik heb mijn stal opgezegd, kreeg meteen reactie jammer, maar het is niet anders. En de mededeling dat er een wachtlijst was, joh prima. Toch gek dat ik overal advertenties tegenkom, van de desbetreffende stal... Weer een leugen dus, helemaal klaar mee. Ben blij dat 27 maart de vehuizing is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:45

M'n verstandskies is er uit, maar boerenkool en yoghurt eten is niet dat ik zeg joepie ofzo, tis omdat ik honger heb en meot eten. Maar nee dit is niet voor herhaling vatbaar

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:45

Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. In een ruilgroep bied ik een volle en volwassen plant aan, met de vraag: 'ruilen tegen een bloempot (incl. enkele details).

Krijg ik een berichtje van iemand. 'Mag ik de plant overnemen voor 1 euro?'

Eerder al contact met dezelfde persoon gehad. Ze wou 2 volwassen planten van mij overnemen tegen stekjes van 3 (makkelijk te stekken) planten waarvan een deel nog niet geworteld was. Uhhh, nee. Dat gaan we dus niet doen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:47

Mijn warmtelamp die amper drie weken in het terrarium hing is vandaag zonder enige aanleiding 'stuk' gegaan. _-:(