Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Eindelijk gevonden waar mijn opa en oma op de spoedeisende hulp waren. Voornamelijk zwaar verzwakt van niet eten en drinken en voor de rest durf ik voorzichtig te zeggen dat het meevalt.
Opa is wel een beetje verward. Oma ligt wel aan het zuurstof maar die waarde was maar licht gedaald. Longen van mijn opa waren nog schoon gelukkig! Ze denken niet eens zozeer dat corona nu de hoofdoorzaak was maar voornamelijk niet aan kunnen sterken door niet te eten.
Nu ze maar geforceerd laten eten... We hebben geprobeerd ze te controleren daarop maar is niet te doen
Anoeska27 schreef:Zebrastreep schreef:Dat we nu telefoon hebben van het ziekenhuis en ik opvang reanimeren en afgeraden
Mijn oma belt wel zelf maar ik heb het idee dat het heel erg fout is met een van hun twee
Dat hoeft niet perse, die vraag stellen ze vanaf een bepaalde leeftijd altijd. Ook bij een simpele opname.
Zebrastreep schreef:Dat we nu telefoon hebben van het ziekenhuis en ik opvang reanimeren en afgeraden
Mijn oma belt wel zelf maar ik heb het idee dat het heel erg fout is met een van hun twee