Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gowlan schreef:Ook hier is het lootje bekend!![]()
Ik voel me best rot, er zal vast wel wat online staan over wat ik leuk vind. Maar heb de laatste tijd niet veel gepost in het algemeen door drukte.
Ik wil wel iets leuks kwijt. Ik heb vroeger altijd een husky gehad en zowel morgen als maandag hebben we een afspraak met 2 goede fokkers om kennis te komen maken.
Het zou nog zeker een half jaar kunnen duren voor wij een pup kunnen verwelkomen, maar dat is helemaal niet erg daar wij dan ook verwachten veel beter ervoor te zitten qua tijd. De pandemie heeft er in mijn geval voor gezorgd dat ik nu minder tijd en ademruimte heb dan voorheen, ben blij als het weer een keer voorbij is.
Maar toch is het wel een leuk vooruitzicht, in de toekomst weer beginnen aan een Husky.
Sneeuwneus schreef:Gowlan schreef:Ook hier is het lootje bekend!![]()
Ik voel me best rot, er zal vast wel wat online staan over wat ik leuk vind. Maar heb de laatste tijd niet veel gepost in het algemeen door drukte.
Ik wil wel iets leuks kwijt. Ik heb vroeger altijd een husky gehad en zowel morgen als maandag hebben we een afspraak met 2 goede fokkers om kennis te komen maken.
Het zou nog zeker een half jaar kunnen duren voor wij een pup kunnen verwelkomen, maar dat is helemaal niet erg daar wij dan ook verwachten veel beter ervoor te zitten qua tijd. De pandemie heeft er in mijn geval voor gezorgd dat ik nu minder tijd en ademruimte heb dan voorheen, ben blij als het weer een keer voorbij is.
Maar toch is het wel een leuk vooruitzicht, in de toekomst weer beginnen aan een Husky.
Wat leuk.Heb je een foto van je oude hus? Bij welke fokkers ga je kijken (mag per pb hoor)? In ieder geval een ontzettend gaaf vooruitzicht met één van de leukste rassen die op deze aardbol rondlopen.
Daan13 schreef:Zitten we al op 100 berichten van jaaa het lootje is er?![]()
Ook ik heb pb en ook mijn lootje is bekend.
Heb alleen een halve paniekaanval want ohjee ik wil het zo goed doen en die persoon laten weten dat ik m'n best doe. (Soms ben ik stiekem wel een paniekmuts)
Nu opletten dat ik niet teveel verklap
Dyphusion schreef:Carineken wat leuk, gefeliciteerd! Jij zult een spannende tijd tegemoet gaan.
Hier draag ik normaal gesproken wel sieraden. In mijn eerste gaatje grote ringen (maar niet zoals die Khloe Kardashian grote ringen) en in mijn tweede gaatje kleinere knopjes met een 'diamant' (nep dus). Ringen draag ik ook, maar ik heb bijna geen lege vingers meer haha. Geen allergieën oid.
Duurzaam of iets is ook prima.