Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 08:52

Dat de bouw tegenwoordig ook op zaterdag werken. Ik wil slapen na mijn nachtdienst zonder teveel herrie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 09:37

Rambogirl schreef:
Marije_1997 schreef:
Erger me aan een goeie vriend van me. Steeds maar herhalen wat we allang hebben besproken eugh begin er wel moe van te worden. Ja okay ben je type niet prima. Hoef ik niet 100x te horen. 1x is genoeg. Anders ga ik vriendschap in twijfel brengen.

Misschien probeert tie zichzelf te overtuigen dmv jouw reactie.

Oh en ik lig weer wakker.... :(

Dat gevoel begin ik idd wel steeds meer te krijgen. Hij besloot toch naast me te gaan slapen. Komt op een gegeven moment weer een hand en een arm over mee heen tegen me aan liggen etc. En toen ik zei dat ik geen liefdes gevoelens voor em denk te krijgen merkte ik gwn ergens teleurstelling ofzo? Maarja kan er niets aan doen dat ik nog niet over m'n ex heen ben

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 09:39

Ik wil een vuilnisbakje van metaal ruilen.Laat ik het vallen en nu zit er een deuk in.Gelukkig was het maar 5 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 11:00

Ben je gezellig bij een goeie vriend en z'n broertje, zit je weer te janken. Erger me er dan ook gruwelijk aan dat ik gewoon niet over m'n ex kom. We zijn een half jaar verder heb geprobeerd om anderen de kans te geven, maar het wil niet. Verprutst en steeds en eind stand, m'n ex komt constant in m'n kop.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 11:10

Nog steeds onzekerheid over stage, en wat de vergoeding daarvoor nou gaat zijn. Zoveel onduidelijkheid >.<

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 13:03

Marije_1997 schreef:
Ben je gezellig bij een goeie vriend en z'n broertje, zit je weer te janken. Erger me er dan ook gruwelijk aan dat ik gewoon niet over m'n ex kom. We zijn een half jaar verder heb geprobeerd om anderen de kans te geven, maar het wil niet. Verprutst en steeds en eind stand, m'n ex komt constant in m'n kop.

Missschien moet je gewoon de tijd nemen om daar over heen te komen en niet direct iets nieuws willen. Ik zou als ik jou was de komende maanden eens lekker op jezelf focussen. Een nieuwe relatie komt vanzelf wel weer.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 13:32

Dat ik vanmiddag met mijn vriend zou gaan winkelen, maar hij reageert weer eens niet op mijn vragen over hoe en wat.. Nou dat wordt nog een week wachten voordat we een bank gaan uitzoeken dus.. |o
Hem even bellen gaat ook niet, want simpel heeft bij mij thuis geen netwerk sinds twee weken ofzo.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 13:50

Marije_1997 schreef:

Ik weet precies hoe je je voelt.

Ik weet niet wie het heeft uitgemaakt, voor mij ben ik het zelf geweest. En ik geloof dat het moeilijker is als hij die keuze heeft gemaakt.
Maar geloof me, het goed komt.
Geef het tijd, gun jezelf rust, ga lekker met vrienden iets doen, en met jezelf iets doen. Op eigen benen staan.

Uiteindelijk vind je er rust in, bij mij ook bijna 2 jaar later, maar het komt wel.

Ga niet daten, niemand is goed genoeg en je kwetst hier alleen maar mensen mee, zolang jij er geen vrede mee hebt, ben je niet klaar voor iemand, neem de tijd aub.

Komt echt goed :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 13:53

DiscoDipp schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik weet precies hoe je je voelt.

Ik weet niet wie het heeft uitgemaakt, voor mij ben ik het zelf geweest. En ik geloof dat het moeilijker is als hij die keuze heeft gemaakt.
Maar geloof me, het goed komt.
Geef het tijd, gun jezelf rust, ga lekker met vrienden iets doen, en met jezelf iets doen. Op eigen benen staan.

Uiteindelijk vind je er rust in, bij mij ook bijna 2 jaar later, maar het komt wel.

Ga niet daten, niemand is goed genoeg en je kwetst hier alleen maar mensen mee, zolang jij er geen vrede mee hebt, ben je niet klaar voor iemand, neem de tijd aub.

Komt echt goed :knuffel:

Well m'n ex was ik wil niet meer met je praten, ga verder met je leven. Geen uitleg niets. Later uit hem getrokken via SMS dat ie een ander had. Tsja hoe lang dat weet ik niet, maar denk al langer als begin corona zeg maar.

Gelukkig heb ik nu een hele goede vriend (en een paar maffe figuren waarmee ik ook heel goed kan praten) Tsja we hebben geneukt, en dat kan best weer gebeuren. Maar zei gister ook tegen hem, zolang ik niet over m'n ex heb kan ik toch geen liefdes gevoelens ontwikkelen. Daar was ie bang voor. Maar hij leek nogal teleurgesteld toen ik dat zei (hij geeft nogal gemixde signalen waardoor ik niet weet wat ik er mee moet, maar weet wel dat momenteel een relatie sowieso niets word)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 14:56

Alles op stal staat op standje ontploffen en ik heb er zo weinig zin meer in, maar stal is een soort van mijn dagbesteding en ik wil dat niet kwijt :(

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 15:07

Dat communicatie heel moeilijk schijnt te zijn :7

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:01

Sta in uitgelicht. Geen reacties. :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:08

Captain schreef:

Ik tel 4 reacties in je topic?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:09

fohadie schreef:
Captain schreef:

Ik tel 4 reacties in je topic?

2 van gisteren, 1 van mezelf en nu net eentje van iemand die ook in dit topic zit. <<)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:35

Dus dan heb je toch reacties? 4 noem ik meerdan geen. Ik snap dat je op meer reacties gehoopt had. :knuffel:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:37

Uitgelicht is niet meer wat het was helaas.

Dat ik nu een video wil maken, maar ik nu niet de middelen heb om dit te doen. :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:39

de buurman die al de hele dag aan het boren is en t echt gewoon bijna niet stil is en t door het hele huis dreunt.

Oh en dat ik echt stress voor stage en ik daardoor hoofdpijn heb. |o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:40

fohadie schreef:
Dus dan heb je toch reacties? 4 noem ik meerdan geen. Ik snap dat je op meer reacties gehoopt had. :knuffel:

Laat ik het dan zo zeggen: ik sta in uitgelicht, maar dat heeft geen enkele invloed op het aantal reacties. :P

Inderdaad, niet meer zoals het geweest is helaas. Je moet ook haast wel op de voorpagina staan, anders krijg je al helemaal geen reacties meer op fototopics.

Behalve als je met je handen ragt, dan heb je 5 pagina's vol. _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:41

Klopt, vind het ook wel jammer. Hoeveelheid fototopics wordt ook met het jaar minder.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:42

Ja, maar die trend zie je ook wel op Instagram en Facebook. Achja.. :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:43

Nayomie schreef:
Klopt, vind het ook wel jammer. Hoeveelheid fototopics wordt ook met het jaar minder.

Tsja, denk dat daar ook een hele goede reden voor is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:44

Nou, ja, precies. :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:45

Dat mijn tasje kapot is pff...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:49

Dat ik dus volwassen wilde zijn en een strijkijzer en strijkplank wilde kopen. Strijkijzer: €13. Prima. Strijkplank: vanaf 20 :wow:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:51

theadora99 schreef:
Dat ik dus volwassen wilde zijn en een strijkijzer en strijkplank wilde kopen. Strijkijzer: €13. Prima. Strijkplank: vanaf 20 :wow:

Dat is toch niet duur?