Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Marije_1997 schreef:Erger me aan een goeie vriend van me. Steeds maar herhalen wat we allang hebben besproken eugh begin er wel moe van te worden. Ja okay ben je type niet prima. Hoef ik niet 100x te horen. 1x is genoeg. Anders ga ik vriendschap in twijfel brengen.
Misschien probeert tie zichzelf te overtuigen dmv jouw reactie.
Oh en ik lig weer wakker....
Marije_1997 schreef:Ben je gezellig bij een goeie vriend en z'n broertje, zit je weer te janken. Erger me er dan ook gruwelijk aan dat ik gewoon niet over m'n ex kom. We zijn een half jaar verder heb geprobeerd om anderen de kans te geven, maar het wil niet. Verprutst en steeds en eind stand, m'n ex komt constant in m'n kop.
Marije_1997 schreef:Ben je gezellig bij een goeie vriend en z'n broertje, zit je weer te janken. Erger me er dan ook gruwelijk aan dat ik gewoon niet over m'n ex kom. We zijn een half jaar verder heb geprobeerd om anderen de kans te geven, maar het wil niet. Verprutst en steeds en eind stand, m'n ex komt constant in m'n kop.
DiscoDipp schreef:Marije_1997 schreef:Ben je gezellig bij een goeie vriend en z'n broertje, zit je weer te janken. Erger me er dan ook gruwelijk aan dat ik gewoon niet over m'n ex kom. We zijn een half jaar verder heb geprobeerd om anderen de kans te geven, maar het wil niet. Verprutst en steeds en eind stand, m'n ex komt constant in m'n kop.
Ik weet precies hoe je je voelt.
Ik weet niet wie het heeft uitgemaakt, voor mij ben ik het zelf geweest. En ik geloof dat het moeilijker is als hij die keuze heeft gemaakt.
Maar geloof me, het goed komt.
Geef het tijd, gun jezelf rust, ga lekker met vrienden iets doen, en met jezelf iets doen. Op eigen benen staan.
Uiteindelijk vind je er rust in, bij mij ook bijna 2 jaar later, maar het komt wel.
Ga niet daten, niemand is goed genoeg en je kwetst hier alleen maar mensen mee, zolang jij er geen vrede mee hebt, ben je niet klaar voor iemand, neem de tijd aub.
Komt echt goed
fohadie schreef:Dus dan heb je toch reacties? 4 noem ik meerdan geen. Ik snap dat je op meer reacties gehoopt had.