Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:tienus63 schreef:@destination, dat het immuunsysteem verzwakt lijkt me inderdaad ook inherent aan gebrek aan beweging, sociale contacten en stress.
In het begin van de Corona heb ik weleens opgemerkt dat dit economisch ontzettend zwaar zal zijn, maar dat er heel veel slachtoffers en aandoeningen bij mensen zullen ontstaan door de lock down en door de stress.
Linksom én rechtsom zorgt de corona voor slachtoffers. En ik vrees dat het aantal indirecte slachtoffers nog veel groter zal zijn dan het aantal directe slachtoffers.
Mwah, ik heb nu niet het idee dat mijn immuunsysteem er slechter op is geworden. Je mag nog gewoon (alleen) buiten sporten, fietsen, skeeleren, wandelen, noem het maar op. Hoe dragen sociale contacten volgens jou precies bij aan je immuunsysteem?
Destination schreef:_Penotti schreef:
Ik ben afgehaakt toen ze het vergeleken met een normale griep. Overigens zijn dit Amerikaanse artsen, zijn er ook Nederlandse/Europese artsen of wetenschappers die bevestigen dat een lockdown ons immuunsysteem zou verzwakken?
Citaat:Welkom op onze website met alternatief nieuws!
Wij staan voor het echte nieuws, zijn tegen kindermisbruik en valse informatie in de media!
Verder berichten wij ook over wereldconflicten, chemtrails, ruimtevaart en buitenaardse activiteiten.
Wij geloven dat er vieze spelletjes worden gespeeld op het wereldtoneel. Ook vanuit onze eigen regering.
Wij zijn nuchtere mensen die nadenken en niet alles geloven wat te zien is op televisie.
Marie_Anne schreef:Citaat:Verder berichten wij ook over wereldconflicten, chemtrails, ruimtevaart en buitenaardse activiteiten.
Wij geloven dat er vieze spelletjes worden gespeeld op het wereldtoneel. Ook vanuit onze eigen regering.
Wij zijn nuchtere mensen die nadenken en niet alles geloven wat te zien is op televisie.
SusanH schreef:Nou ja, hoewel ik het nut van social distancing snap is het ergens natuurlijk wel krom dat gezonde mensen binnen moeten blijven. En nu blijkt dat het beschermen van de zwakkeren toch niet afdoende is, omdat het virus nu vooral huis houdt in verpleeghuizen.
Ook geef ik de artsen wel gelijk in de bijkomende problemen die nu ontstaan zoals mensen die ook zorg nodig hebben maar het nu niet krijgen. En de psychische gevolgen van in lock down zitten zijn ook groot.
lenaa_tje schreef:Destination schreef:
Mwah, ik heb nu niet het idee dat mijn immuunsysteem er slechter op is geworden. Je mag nog gewoon (alleen) buiten sporten, fietsen, skeeleren, wandelen, noem het maar op. Hoe dragen sociale contacten volgens jou precies bij aan je immuunsysteem?
Als het psychisch slecht gaat speelt dat ook op je lichamelijke gestel. Ik denk ook dat dit voor veel mensen psychisch zwaar is.
Shadow0 schreef:_Penotti schreef:Deze website is zeker geen fijne bron, dat geef ik toe.
Maar de originele video is al diverse malen door youtube zonder reden verwijderd.
Hmmmm, zou het kunnen dat die video zelf ook niet zo fris is als bron?
_Penotti schreef:Deze website is zeker geen fijne bron, dat geef ik toe.
Maar de originele video is al diverse malen door youtube zonder reden verwijderd.
Er duiken dan weer kopieen op en die worden ook weer verwijderd.
Daarnaast duurt die video ruim een uur in uiteraard het Engels.
Dit verslag is wat korter en wat makkelijker even door te lezen.
Vandaar mijn keuze die te plaatsen.
Zo lang hij nog online is:
https://www.youtube.com/watch?v=ndL0uSm ... gJBnMbX31A
Citaat:* Zoals diverse klokkenluiders (waaronder een arts-senator) hebben bevestigd een sterk opgeklopt cijfer, omdat bijna alle sterfgevallen die geen overduidelijke andere oorzaak hebben (ongeluk, zelfmoord, moord) automatisch aan corona worden toegeschreven. Hetzelfde gebeurt in Europa
Citaat:The American College of Emergency Physicians (ACEP) and the American Academy of Emergency Medicine (AAEM) jointly and emphatically condemn the recent opinions released by Dr. Daniel Erickson and Dr. Artin Massihi. These reckless and untested musings do not speak for medical societies and are inconsistent with current science and epidemiology regarding COVID-19. As owners of local urgent care clinics, it appears these two individuals are releasing biased, non-peer reviewed data to advance their personal financial interests without regard for the public’s health.
COVID-19 misinformation is widespread and dangerous. Members of ACEP and AAEM are first-hand witnesses to the human toll that COVID-19 is taking on our communities. ACEP and AAEM strongly advise against using any statements of Drs. Erickson and Massihi as a basis for policy and decision making.
_Penotti schreef:Dat is toch logisch dat er ook weer artsen zijn die daar afstand van nemen?
Citaat:Als iedereen dacht zoals Erickson en Massihi was er geen lockdown.
_Penotti schreef:Dat is toch logisch dat er ook weer artsen zijn die daar afstand van nemen?
Als iedereen dacht zoals Erickson en Massihi was er geen lockdown.
Marie_anne
Hier worden nu ook doden die niet getest zijn door huisartsen als covid doden aangemerkt.
Maar dat kunnen net zo goed griepdoden zijn.
We testen te weinig om zoiets zeker te kunnen zeggen, maar doen het dus wel.
_Penotti schreef:Ja klopt, 9444 in 2018 aan griep.
Daarom sterkte vermoedens kan zijn, griep, mexicaanse en corona zonder test weet je niets. Maar nu is dat wel corona.
Marie_Anne schreef:_Penotti schreef:Ja klopt, 9444 in 2018 aan griep.
Daarom sterkte vermoedens kan zijn, griep, mexicaanse en corona zonder test weet je niets. Maar nu is dat wel corona.
Die 9000 waren verspreid over een hele winter. Nu meer dan 5000 in de eerste drie weken van april. Dat is dus niet de sterfte, maar de oversterfte, dus alles dat boven het gemiddelde valt. En het is alleen maar afgevlakt vanwege de maatregelen.
5000, in een paar weken tijd, in april, als het griepseizoen al grotendeels ten einde is...
Als je dat ontkent, dan wil je het gewoon niet zien.
_Penotti schreef:Marie_Anne schreef:
Die 9000 waren verspreid over een hele winter. Nu meer dan 5000 in de eerste drie weken van april. Dat is dus niet de sterfte, maar de oversterfte, dus alles dat boven het gemiddelde valt. En het is alleen maar afgevlakt vanwege de maatregelen.
5000, in een paar weken tijd, in april, als het griepseizoen al grotendeels ten einde is...
Als je dat ontkent, dan wil je het gewoon niet zien.
Nee dat was nederland!!!
_Penotti schreef:Marie_Anne schreef:
Het hoogtepunt lag in de tweede week van maart: tussen 5 en 11 maart 2018 stierven er 4092 mensen