Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mvdende schreef:Morrie schreef:Inmiddels hangt er een briefje bij de lift en staat er een mededeling op de VVE site dat alleen mensen met een handicap gebruik mogen maken van de lift en dat zij er alleen in mogen, niet met meerdere gezinsleden. Indien er een verhuizing plaatsvindt, moet dat gemeld worden bij de VVE. Dit i.v.m. besmettingen.
Er zijn blijkbaar meer mensen die het nieuws uitspitten. Van mij hebben ze het niet, ik spreek niemand.
Haha, hadden ze in mijn oude flat moeten proberen! Daar had niemand zich aan gehouden.
Ga geen tig keer per dag 12 verdiepingen omhoog lopen met de trap.
Één of maximaal 2 verdiepingen zou ik nog wel omhoog lopen met de trap als ik geen boodschappen heb, of de hond niet bij me, maar anders ga ik gewoon met de lift, corona of niet.
Sterker nog, als ik de hond mee heb, pak ik op het station bijvoorbeeld ook 80% van de tijd de lift.
Hond kan prima traplopen en slaapt ook boven op de slaapkamer, maar toch probeer ik traplopen zo veel mogelijk te beperken.
Morrie schreef:Nee ik ging de post halen en dan loop ik langs de lift.
Het is hier maar 3 hoog en er woont maar 1 persoon die vanwege een hersenbloeding echt niet meer met de trap kan. De rest kan dat wel al dan niet met wat pauzes tussendoor. De gem. leeftijd hier is ver in de 70 en ik ben ook niet meer piepjong (anders woonde ik hier niet)
Morrie schreef:De VVE hier staat niet bekend vanwege hun flexibele houding en ze nemen ook geen halve maatregelen tegen overtreders van hun regels. Daar wil je eigenlijk gewoon niets mee te maken hebben. Ik zou er een boek over kunnen schrijven na 3 jaar hier wonen.
Morrie schreef:De VVE hier staat niet bekend vanwege hun flexibele houding en ze nemen ook geen halve maatregelen tegen overtreders van hun regels. Daar wil je eigenlijk gewoon niets mee te maken hebben. Ik zou er een boek over kunnen schrijven na 3 jaar hier wonen.
Keet schreef:Kajakken is heerlijk! Wij hebben twee kajaks (en een boot) en het is heerlijk rustgevend
Alleen dat in en uit stappen
Citaat:Tot 15 juli moeten reizigers vanuit Nederland nog wel twee weken in quarantaine. Na 15 juli gaat de luchthaven weer open naar alle bestemmingen, inclusief Nederland.
MarijeR schreef:Ik had nu op de Faeröer eilanden moeten zitten maar dat kon niet doorgaan.
Ze hebben nu wel een aanpassing dat je wel in mag reizen maar bij aankomst een corona test moet laten doen en in quarantaine moet tot je een negatieve uitslag hebt.
Hopelijk volgend jaar dan maar die kant op...
lenaa_tje schreef:MarijeR schreef:Ik had nu op de Faeröer eilanden moeten zitten maar dat kon niet doorgaan.
Ze hebben nu wel een aanpassing dat je wel in mag reizen maar bij aankomst een corona test moet laten doen en in quarantaine moet tot je een negatieve uitslag hebt.
Hopelijk volgend jaar dan maar die kant op...
Hoe lang duurt het tot je de uitslag hebt? Vind ik toch zure vakantie dagen.
Festivalinfo schreef:Het Exit Festival, dat van 13 tot en met 16 augustus in Servië gehouden zou worden gaat niet door. Het festival laat weten dat de corona-situatie in Servië zorgwekkend blijft en dat het hierdoor niet verantwoord is het festival door te laten gaan.