Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 11:11

black_kelpie schreef:
Safiy93 schreef:
En ik erger me dan ook echt aan mezelf dat ik op dat moment niet zoiets kan bedenken om terug te zeggen maar dat ik het dan maar afdoe met een grapje en pas later denk van ROT op!

Het is ook niet iets wat je verwacht, dus je geeft gewoon antwoord. Maar ik baal dan ook hoor, dat ik niets bijdehanters kon verzinnen :+

Ja je hebt helemaal gelijk! Is ook zo...

Tigress

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 12:00

Gebeld, lens is binnen. Dus gelukkig, niet verdwaald in de post :D
Maar nog geen reparatie/prijsopgave, dus dat kan nog wel even duren ben ik bang ;(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 12:16

_San87_ schreef:
xDenies schreef:
Met storm(slagregen en rukwinden) naar stal (moest), kneiter veel pijn ondertussen. Daarvanuit door naar kliniek en echt.. die pijn... ik word er zooooo moe van!!! ;( ;( ;(

Heel de linkerkant van mn nek en.schoudet gilt t uit.

Helemaal offtopic, maar heb jij al eens Back on Track overwogen ter ondersteuning?

De wie?

Onderweg naar de kliniek.. ben er bijna.. besluit er een fietser zich voor mn auto te gooien. Wel. Niet. Wel. Niet. Tas helemaal door de auto heen, bedankt heh! -O- Je had geen voorrang en als je dan stopt blijf staan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 12:46

xDenies schreef:
_San87_ schreef:

Helemaal offtopic, maar heb jij al eens Back on Track overwogen ter ondersteuning?

De wie?

Onderweg naar de kliniek.. ben er bijna.. besluit er een fietser zich voor mn auto te gooien. Wel. Niet. Wel. Niet. Tas helemaal door de auto heen, bedankt heh! -O- Je had geen voorrang en als je dan stopt blijf staan.

Back on track is een bedrijf dat producten maakt met welltex, daar zitten keramische deeltjes in die lichaamswarmte inzetten in een infraroodwarmte. Werkt heel fijn bij pijnlijke en stramme spieren en gewrichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 12:59

LadyMadonna schreef:
Nee, je leest verkeerd. Nederlands óf Engels, geen combinatie...
Behalve dat het zelfs in AmE wordt uitgesproken als ‘transdjènder’ (of /transˈdʒɛndə/ als je het heel graag netjes in IPA wilt uitschrijven) en niet als ‘trensdjènder’, dus in dit geval is je ergernis vrij ongefundeerd. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 13:02

Heb nog ooit iemand op dagelijkse basis het fonetisch alfabet zien gebruiken. Love it. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 13:05

MarlindeRooz schreef:
Heb nog ooit iemand op dagelijkse basis het fonetisch alfabet zien gebruiken. Love it. _O-

Ik moet die £1.99 die ik ervoor betaald heb er toch op een manier uit krijgen, dus ik laat geen kans onbenut. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 13:12

Dat ik gebeld zou worden door de apotheek tussen 9 en 12, en ik niet gebeld ben. Kan ik morgen dus eerder heen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 13:47

Dat ik voor de 2de keer in 2,5 weken met koorts op de bank lig. ;(

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 13:54

Dat Basic Fit zomaar mijn abonnement aanpast en ik hemel en aarde moet bewegen om de fout die zíj maakten te herstellen -:(-
Wat een K** organisatie

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 14:15

Mkango schreef:
LadyMadonna schreef:
Nee, je leest verkeerd. Nederlands óf Engels, geen combinatie...
Behalve dat het zelfs in AmE wordt uitgesproken als ‘transdjènder’ (of /transˈdʒɛndə/ als je het heel graag netjes in IPA wilt uitschrijven) en niet als ‘trensdjènder’, dus in dit geval is je ergernis vrij ongefundeerd. :+

Dit. Moest er wel om lachen. Je ergeren om wat een ander juist doet maar dat dat in je hoofd gewoon niet klopt, ken het :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:03

Dat ik er achter kom dat mijn 2 favoriete bands in Parijs spelen, 1 dag na elkaar zegmaar. Ik zit nu dus met een vriendin te plannen of we daar niet heen kunnen gaan maar het zal voor haar wel te duur worden en het is door de weeks dus ze zit met school.. heel blij om een dooie mus dus -O- ik heb meer vrienden nodig die van metal / mijn muziek houden.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:06

casperzazoe schreef:
Dat ik er achter kom dat mijn 2 favoriete bands in Parijs spelen, 1 dag na elkaar zegmaar. Ik zit nu dus met een vriendin te plannen of we daar niet heen kunnen gaan maar het zal voor haar wel te duur worden en het is door de weeks dus ze zit met school.. heel blij om een dooie mus dus -O- ik heb meer vrienden nodig die van metal / mijn muziek houden.

:(:)
Kan je niet alleen gaan? Ik ben ook een lonely metalhead, dus ga tegenwoordig maar gewoon in mijn eentje :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:16

Herkenbaar, mijn favoriete genre metal vind ook niemand anders leuk. Niemand uit mijn omgeving tenminste

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:23

Mijn vriend is ook metalhead, ik heb altijd iemand om mee te gaan =:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:35

Nah, als het in 013 is ga ik wel makkelijk alleen. Kom je wel iemand tegen om nog bier mee te drinken en anders ben ik zo weer thuis. Maar om alleen naar Parijs te gaan en dan direct terug naar m'n hotel vind ik wel sneu en niet m'n geld waard :+
Maar Parkway drive komt ook op Paaspop, dan sleur ik die vriendin daar wel mee naar toe.

Erfenis 2: ze heeft wel geld voor tattoo's, vakantie met die en die, feestje daar etc. maar zodra ik vraag om eens wat te gaan doen wat geld kost is het "ik kan amper m'n boodschappen betalen" .. :x

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:37

Gisteren een advies gesprek gehad over het oversluiten van mijn hypotheek, omdat de rentevast periode afloopt.
Ik moet onder andere een werkgeversverklaring hebben. Dat gaat het probleem niet zijn, maar ik wil van baan veranderen.

Mocht ik nu een aanbod krijgen zal ik dus moeten zeggen dat ik eind Maart zou kunnen opzeggen ivm mijn hypotheek.

Niet zo’n heel beste timing :o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:43

Dat ik al 13 minuten in de wacht sta bij de Belastingtelefoon. Ik haat wachten.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:54

casperzazoe schreef:
Nah, als het in 013 is ga ik wel makkelijk alleen. Kom je wel iemand tegen om nog bier mee te drinken en anders ben ik zo weer thuis. Maar om alleen naar Parijs te gaan en dan direct terug naar m'n hotel vind ik wel sneu en niet m'n geld waard :+
Maar Parkway drive komt ook op Paaspop, dan sleur ik die vriendin daar wel mee naar toe.

Erfenis 2: ze heeft wel geld voor tattoo's, vakantie met die en die, feestje daar etc. maar zodra ik vraag om eens wat te gaan doen wat geld kost is het "ik kan amper m'n boodschappen betalen" .. :x

Over je ergernis 2. Ligt het niet aan dat zij die concerten minder belangrijk vind?
Als vriendinnen vragen om samen op vakantie te gaan zeg ik ook dat ik geen geld heb. Terwijl ik elke maand wel 5-10 dagen op honden shows in het buitenland zit. Het is niet dat ik die vriendinnen minder graag heb. Maar de shows vind ik belangrijker dan een toeristen vakantie. En ik moet nu eenmaal kiezen. Dus voor hun zal het ook wel over komen als “daarvoor heeft ze wel geld”. Goedkopere dingen doe ik graag bij hun.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:57

black_kelpie schreef:
Mijn vriend is ook metalhead, ik heb altijd iemand om mee te gaan =:)

Jaloers... ik ben bij gebrek aan buddies dus nog nooit bij een metalconcert geweest. ;(

Nog meer dan een uur voordat ik naar huis mag...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 18:19

Dat ik er door te trouwen financieel op achteruit ga in vergelijking met alleen samenwonen :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 18:23

Dat mn broer en aanhang zouden komen eten en we om 5 uur hadden afgesproken.
En ik om kwart over 5 wordt geappt dat ze nog wat aan het passen zijn en of het ok is als ze later zijn..
Dat is al later, maar prima.. so be it..
Blijkt dat ze ook niet echt al een beetje in de buurt zijn maar nog 50 minuten moeten rijden...
Ik heb honger mensen en jullie zouden hier om 5 uur zijn... Hoe slecht is je planning als je om kwart over 5 nog niet eens in de buurt bent :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 18:25

Dat ik gewoon niet de hellingproef kan met mijn auto , arme auto flink op zijn staart getrapt na een kusje met een boompje die onder aan de helling stond |o .

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 18:32

Mkango schreef:
Jaloers... ik ben bij gebrek aan buddies dus nog nooit bij een metalconcert geweest. ;(

Jij zit in het buitenland toch? Anders zou ik zeggen ga eens mee *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 18:43

black_kelpie schreef:
Mkango schreef:

Jij zit in het buitenland toch? Anders zou ik zeggen ga eens mee *\o/*

Ik zit gelukkig “maar” in Engeland, dus als er iets in een weekend valt, zou ik het wel tof vinden!