Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 23:15

En op een gegeven moment ben je op de app ook wel uitgekletst

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 23:26

Het zal de insteek of misschien ook leeftijd wel zijn denk ik. Herken het iig niet, ook nog maar 1 man getroffen die er moeite mee had. De rest had enkel begrip en heeft geduldig gewacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 23:31

Maar je wil toch weten met wie je appt? Zoals capopjekopje ook zegt, op een gegeven moment ben je wel uitgeappt.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 23:39

Ik snap je wel kimbers, hier precies hetzelfde.
Mijn dochtertje gaat om de 2 week een weekend naar haar vader, dus dat weekend heb ik "vrij".
Maar in dat weekend plan ik ook dingen met mijn vrienden of familie, of dingen waar je anders gewoon echt niet aan toe komt, en dat maakt daten wel iets lastiger.

Ik ben zelf ook een persoon die houd van spontane acties of uitstapjes, maar als alleenstaande "full time" moeder, die ook nog 32 uur werkt, is dat helaas niet zo makkelijk.
En zit snel afspreken er soms ook gewoon niet in vanwege tijd.

En dat maakt daten soms heel lastig :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 10:46

Kimbers schreef:
Het zal de insteek of misschien ook leeftijd wel zijn denk ik. Herken het iig niet, ook nog maar 1 man getroffen die er moeite mee had. De rest had enkel begrip en heeft geduldig gewacht.

Mag ik vragen hoe oud je date dan?
Want de mannen die ik tegenkom zijn alleen zo geduldig als het ze toch niet echt interesseert en nog andere daten.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 10:54

Kimbers schreef:
Nouja, ik ben er 1 die het altij druk heeft. Heb bijna altijd mijn kinderen, wil geen oppas regelen om te gaan daten, wil al helemaal niet bij mij thuis afspreken en als de kinderen bij hun vader zijn ben ik regelmatig aan het werk. Daarnaast doe ik in mijn vrije tijd mijn huishouden, mijn boodschappen en dan kan het maar zo zijn dat ik pas na een week of 3 'tijd' voor iemand heb. Tijd voor jezelf, fam en vrienden is ook belangrijk. Zelfs als je nieuwsgierig naar iemand bent kunnen andere dingen prioriteit hebben.

Ik wacht iig rustig een poosje op iemand als iemand aangeeft het druk te hebben, herken dat namelijk wel. Snap soms niet waarom iedereen zo'n haast heeft

Binnen 3 weken een date vind ik ook nog binnen het schappelijke vallen.

Verder ga ik er tijdens het daten ook altijd wel vanuit dat de persoon aan de andere kant enige interesse in mij toont. Dat die niet meteen alle plannen laat vallen, ok, dat doe ik ook niet. Maar het moment dat ik qua prioriteit onder "boodschappen doen" en "huishouden" beland, dan hoeft het voor mij niet meer. :D Je bent, als het goed is, toch op zoek naar een levenspartner. Een beetje enthousiasme en interesse om mij te zien wordt dan wel gewaardeerd. :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 11:26

Ik vraag mezelf dan echt af of het storm loopt met enthousiaste mannen :o

Als ik de man was, zou ik mezelf afvragen of er überhaupt wel plek en tijd voor hem is?
Ik zou niet enthousiast wachten...of er wordt inderdaad gedate met anderen. Dat appen en chatten wordt ook heel snel saai als je elkaar niet ontmoet hebt.

kwestie van tijd maken denk ik dan en opvang regelen.
Date duurt vaak maar 2 a 3 uurtjes?

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:14

afgelopen zaterdag een date gehad... (niet via tinder). was echt heel erg leuk.. maar ik herken het bovenstaande over tijd maken. zaterdag was last minute gepland...hij heeft echter al een eigen levensstijl (eigen huis, fulltime werk, trainingen), ik heb nog een variërend leven omdat ik student ben en thuis woon. dus niet niet echt een vast ritme van wat ik elke avond doe zegmaar.

nu gaf hij aan dat hij deze week helaas geen een avond kan....ik heb 1x gevraagd wat hij van de date vond zaterdag. hij vond het kei gezellig en voor herhaling vatbaar. toen ik vroeg wanneer de 2e date zou zijn gaf hij aan dat hij het druk had. ik werd direct onzeker dus vroeg vrij snel: ja als je niet wilt dan mag je dat best aangeven. hij reageerde daarop direct: jawel! komtgoed! kan ik er dan vanuit gaan dat hij nog wel wil?

bovenstaande reacties lezen doet me goed... dat er echt mensen zijn die het gewoon serieus druk hebben. dus ik wacht geduldig af.. maar na 3,5 jaar relatie, daten wat best onbekend is voor mij, word ik toch wel onzeker van dit soort situaties haha..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:19

Nou, ik wil je niet ontmoedigen.. Maar de gast die tegen mij zei: Jawel! Komt goed (lees een van mijn laatste berichtjes), die heeft werkelijk niets meer laten horen.

Als hij het dan druk heeft en wel graag wil dat er een vervolg komt, dan kan hij op z'n minst met een voorstel komen voor over 2 weken bij wijze van spreken.
Nee, ik blijf er bij dat als ze zoiets zeggen, ze het uiteindelijk laten verwateren.

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:22

ik waardeer je eerlijkheid! ik vrees er ook voor.. hij zei zelf wel: ik kom wel met een datum, ik kom er op terug. dus hopelijk doet hij dat dan ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:25

Ik zou er iig nu niet over doorgaan, echt afwachten waar hij mee komt en het verder gewoon casual houden. Dan merk je het denk ik snel genoeg :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:27

BlackBeautyZ schreef:
nu gaf hij aan dat hij deze week helaas geen een avond kan....ik heb 1x gevraagd wat hij van de date vond zaterdag. hij vond het kei gezellig en voor herhaling vatbaar. toen ik vroeg wanneer de 2e date zou zijn gaf hij aan dat hij het druk had. ik werd direct onzeker dus vroeg vrij snel: ja als je niet wilt dan mag je dat best aangeven. hij reageerde daarop direct: jawel! komtgoed! kan ik er dan vanuit gaan dat hij nog wel wil?

Ik hoop dat ik binnen een paar dagen een bericht van je kan lezen waarin je mijn ongelijk aantoont, maar ik vrees ervoor dat het nog goed komt. Het 'ik heb het druk'-excuus is echt het meest gebruikelijke synoniem voor 'I'm not that into you'.

Je eerste date was last minute gepland, dus toen kon die zich meteen op het allerlaatste moment vrijmaken. En nu je hem een tweede keer wilt zien, heeft die het opeens druk druk druk? Kan, maar ik geloof het niet, sorry. :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:39

BlackBeautyZ schreef:
ik waardeer je eerlijkheid! ik vrees er ook voor.. hij zei zelf wel: ik kom wel met een datum, ik kom er op terug. dus hopelijk doet hij dat dan ook..

Precies wat Relaxed zegt. Gewoon afwachten is het enige wat je kunt doen. Ik heb bewust ook gekozen voor afwachten.

En ook wat Gini zegt. Mijn eerste date was ook last minute en de keer erna dat ik hem zeg was het al een stuk 'lastiger'. En toen had hij het opeens druk.. Tja.. ik heb hem zelfs nog de mogelijkheid gegeven om eerlijk te zijn toen ik zei dat ik het gevoel had dat hij het contact niet wilde voortzetten. Maar nee, dat was echt niet het geval.

Heb dan gewoon ballen en wees eerlijk. Maar nee, lekker laten doodbloeden... perfect.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:43

Wacht even af of hij binnen een paar dagen met een datum komt, want het kan dat hij het oprecht druk heeft. Maar als dat niet zo is dan wordt het een beetje lastig denk ik.

Hier had ik ook een keer na een eerste date wat moeite met iets plannen, maar toen is hij eerder richting de stad gekomen waar hij werkt om elkaar nog even aan half uurtje te zien. Stelt natuurlijk niets voor, maar gaat om de moeite die je ergens voor wilt doen. ;)

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:44

oaah nu hoop ik zo dat jullie ongelijk hebben hahahah. ik vind hem eigenlijk al leuker dan ik zelf wil..... hij vroeg vorige week aan mij wanneer ik kon, toen reageerde ik er niet op. toen kwam hij met: vnv heb ik nog geen plannen. ik reageerde niet, tien minuten later gooide hij er achteraan: of zou ik een drankje koud zetten voor je? ennu dit.... lastig... ik wacht het idd even af, kijken of hij met een ander voorstel komt. al is het een datum wat nog 2 weken duurt, als er maar een aanbod komt

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:45

Hier dezelfde ervaring. Uit zichzelf zeggen: 'We houden zeker contact he! Was super gezellig!' naar doodse stilte.

Ik geloof dat als je iemand ziet zitten dat je wel met een datum komt. Ik zou het nog een paar dagen geven en het er even niet meer over hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:47

BlackBeautyZ schreef:
oaah nu hoop ik zo dat jullie ongelijk hebben hahahah. ik vind hem eigenlijk al leuker dan ik zelf wil..... hij vroeg vorige week aan mij wanneer ik kon, toen reageerde ik er niet op. toen kwam hij met: vnv heb ik nog geen plannen. ik reageerde niet, tien minuten later gooide hij er achteraan: of zou ik een drankje koud zetten voor je? ennu dit.... lastig... ik wacht het idd even af, kijken of hij met een ander voorstel komt. al is het een datum wat nog 2 weken duurt, als er maar een aanbod komt

Tja, nu je dit zo schrijft weet ik wel bijna zeker dat hij niet meer met iets gaat komen :o Want als hij wil kan hij dus best tijd maken blijkbaar..

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:47

pff ik snap dat niet.... als ik naar mezelf kijk he, dan denk ik: zeg het gewoon eerlijk. als ik hem niks zou vinden en hij zou vragen: komt er een vervolg date? dan zou ik gewoon eerlijk zeggen dat ik het niet echt geweldig vond (dan netter verwoord)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:51

Er zijn ook mensen die t oprecht druk hebben .
Zou even afwachten .
Ik zie mijn date Max 1 keer per week
Soms echt kort maar soms ook hele avond.
Appen wel dagelijks

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:56

Ik had vorige week een match op tinder.
Vraagt hij of ik naar Roermond kwam, hij was daar met een vriend.
Het was 20 uur, en Roermond is toch een heel eind rijden.
Gezegd dat ik dit niet ging doen, nou dan kwam hij wel naar mij met zijn vriend...
Ja :evaw: :evaw: :evaw: :evaw: dacht het niet he

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:56

Mannen doen dat niet...
Lekker laten doodbloeden, geen emoties, geen gedoe.

Ik heb er trouwens nog geen een getroffen van deze categorie.
Misschien omdat ik altijd aangaf ook nog andere mannen te daten?
Een soort van concurrentiegevoel wekt vaak wel de interesse/jacht heb ik het idee :D

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:59

ik hoop nu zo dat ik jullie deze week kan melden dat hij met een datum gekomen is...... ik verwacht van niet, maar we wachten af.....

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 17:05

Heeft die je nog geappt nadat die zei dat die nog wel met een datum zou komen? Gewoon over eender wat?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 17:06

BlackBeautyZ schreef:
ik hoop nu zo dat ik jullie deze week kan melden dat hij met een datum gekomen is...... ik verwacht van niet, maar we wachten af.....

Jezelf niet teveel laten gek maken hier hoor. Wacht het gewoon lekker af.

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 17:12

Gini schreef:
Heeft die je nog geappt nadat die zei dat die nog wel met een datum zou komen? Gewoon over eender wat?

ja dat wel! hij begon zelf over mogelijke activiteiten om te doen tijdens die 2e date. en daarna nog gepraat over vanalles