Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimbers schreef:Het zal de insteek of misschien ook leeftijd wel zijn denk ik. Herken het iig niet, ook nog maar 1 man getroffen die er moeite mee had. De rest had enkel begrip en heeft geduldig gewacht.
Kimbers schreef:Nouja, ik ben er 1 die het altij druk heeft. Heb bijna altijd mijn kinderen, wil geen oppas regelen om te gaan daten, wil al helemaal niet bij mij thuis afspreken en als de kinderen bij hun vader zijn ben ik regelmatig aan het werk. Daarnaast doe ik in mijn vrije tijd mijn huishouden, mijn boodschappen en dan kan het maar zo zijn dat ik pas na een week of 3 'tijd' voor iemand heb. Tijd voor jezelf, fam en vrienden is ook belangrijk. Zelfs als je nieuwsgierig naar iemand bent kunnen andere dingen prioriteit hebben.
Ik wacht iig rustig een poosje op iemand als iemand aangeeft het druk te hebben, herken dat namelijk wel. Snap soms niet waarom iedereen zo'n haast heeft
BlackBeautyZ schreef:nu gaf hij aan dat hij deze week helaas geen een avond kan....ik heb 1x gevraagd wat hij van de date vond zaterdag. hij vond het kei gezellig en voor herhaling vatbaar. toen ik vroeg wanneer de 2e date zou zijn gaf hij aan dat hij het druk had. ik werd direct onzeker dus vroeg vrij snel: ja als je niet wilt dan mag je dat best aangeven. hij reageerde daarop direct: jawel! komtgoed! kan ik er dan vanuit gaan dat hij nog wel wil?
BlackBeautyZ schreef:ik waardeer je eerlijkheid! ik vrees er ook voor.. hij zei zelf wel: ik kom wel met een datum, ik kom er op terug. dus hopelijk doet hij dat dan ook..
BlackBeautyZ schreef:oaah nu hoop ik zo dat jullie ongelijk hebben hahahah. ik vind hem eigenlijk al leuker dan ik zelf wil..... hij vroeg vorige week aan mij wanneer ik kon, toen reageerde ik er niet op. toen kwam hij met: vnv heb ik nog geen plannen. ik reageerde niet, tien minuten later gooide hij er achteraan: of zou ik een drankje koud zetten voor je? ennu dit.... lastig... ik wacht het idd even af, kijken of hij met een ander voorstel komt. al is het een datum wat nog 2 weken duurt, als er maar een aanbod komt