Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jumpyhorse schreef:Shaggy09 schreef:Lezen jullie ook de posts van Vlaamse bokkers met een Vlaams accent in je hoofd of ben ik de enige?
Ik ben vlaams dus lees alles in vlaams accent
Janine1990 schreef:*ik heb er al eens voor gebeld, maar ze krijgen het mij niet uitgelegd*
Ik moest zorgtoeslag terugbetalen. Voor twee jaar, dus twee verschillende aanslagen á totaal 90 euro per maand ofzo.
Nu zit ik met de ene aanslag voor de laatste termijnen. Maandbedrag is daarvan 42 euro. Mij geheel onduidelijk of er een rentepercentage in zit.
Nu staat er op deze aanslag nog 50 euro open. Kan ik dit in één keer voldoen? Of gaan ze dan net zo moeilijk doen als DUO bijvoorbeeld?![]()
En moet ik hier nog rente over betalen?
Het is zooooo fiets vaag, die rente moet je zelf maar zien te berekenen. Dus soms krijg ik weer een vage aanmaning van dat ik zoveel keer geen rente heb betaald ofzo. Dus ik snap er geen jota van.
Hopelijk kunnen jullie me helpen!![]()
Ohja, ik zal nooit weer zorgtoeslag aanvragen
Janine1990 schreef:*ik heb er al eens voor gebeld, maar ze krijgen het mij niet uitgelegd*
Ik moest zorgtoeslag terugbetalen. Voor twee jaar, dus twee verschillende aanslagen á totaal 90 euro per maand ofzo.
Nu zit ik met de ene aanslag voor de laatste termijnen. Maandbedrag is daarvan 42 euro. Mij geheel onduidelijk of er een rentepercentage in zit.
Nu staat er op deze aanslag nog 50 euro open. Kan ik dit in één keer voldoen? Of gaan ze dan net zo moeilijk doen als DUO bijvoorbeeld?![]()
En moet ik hier nog rente over betalen?
Het is zooooo fiets vaag, die rente moet je zelf maar zien te berekenen. Dus soms krijg ik weer een vage aanmaning van dat ik zoveel keer geen rente heb betaald ofzo. Dus ik snap er geen jota van.
Hopelijk kunnen jullie me helpen!![]()
Ohja, ik zal nooit weer zorgtoeslag aanvragen
dalena schreef:Ik heb vitamine c capsules alleen ik krijg die dingen echt niet in z'n geheel doorgeslikt. Er staat bij dat het wel in zijn geheel moet maar is het echt een probleem als ik ze openmaak?
SavannahNx schreef:Judith_ schreef:Bedoel je daarmee of je altijd een dienst mag mee volgen? Dat is bijna nergens een probleem.
Ja dat eigenlijk![]()
Hoe laat begint zoiets.. Echt stom maar ze hebben geen website of iets.