[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:28

Anoniem schreef:
Cowboy55 schreef:
Schudden?

Een beetje hetzelfde hoe je een pudding uit zn verpakking krijgt denk ik. Inclusief *flopppp* geluid. :')

Raap me op :') _O-

@Robijn, wel machtig interessant wat je allemaal meemaakt! Tof dat je er ook over mag schrijven.

Dat topic van dat meisje wat als "lijkenverzorgster" werkt was ook echt interessant! Alleen jammer dat sommigen daar weer moesten gaan kemphanen :\

Ellen_ov

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 11:16

ja helaas is dat hele topic stil gelopen...sund sund

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 12:22

Was toch van de bokker @offline ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 12:33

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 14:27

nee weet ik, maar alleen maar om aan te geven dat het om een naam gaat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 14:44

Saskia9 schreef:
Moet je dan ook net als bij Mona toetjes een sticker eraf halen en erop blazen? :Y)

:')

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 18:17

offline is inmiddels ook niet meer online geweest, dus logisch dat dat topic niet meer loopt.

En Robijn ik ben echt nieuwsgierig naar alles...oh wat erg hahah

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:55

Ik heb het hele topic gelezen. Wel rete intressant zeg!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 08:59

Cinnepin schreef:
offline is inmiddels ook niet meer online geweest, dus logisch dat dat topic niet meer loopt.

En Robijn ik ben echt nieuwsgierig naar alles...oh wat erg hahah

Dat is ook wat ik hier steeds zeg: "Ik weet niet wat ik meer bizar vind, de kwestie zelf of dat ik er zo ontzettend geïnteresseerd in ben". :')

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:06

Ik snap het heel goed hoor! ik ben zelf ook iemand die het allemaal interessant vind, en dan heb ik 'geluk' met een beroep die hieraan voldoet :') :=

Het enige wat ik wel aan mezelf merk ik dat veel 'panischer' ben als mijn man. Ik zie overal beren op de weg doordat ik weet hoe snel dingen fout kunnen gaan.. binnen enkele sec staat je leven op zijn kop.
Ik heb bijvoorbeeld als mijn man later thuis is dan wat hij normaal is, dan zie ik alle dodelijke ongevallen voorbij komen en word ik heel onrustig... zeker als ik m niet kan bereiken of zijn telefoon uit staat..( omdat zn batterij weer is leeg is... -:(- )
En ook als ik thuis kom en hij ligt op de bank in een rare houding te slapen dan ren ik er bijna naar toe om te voelen of te kijken of die nog adem haalt... :roll: :')
Er zitten dus ook echt wel keerzijdes aan dit beroep. Maar inmiddels laat ik dit steeds meer los maar ik realiseer mij heeeeeel goed hoe kwetsbaar je als mens bent :=

Laatst ben ik naar een sectie van een verbrand lichaam geweest. Die was deels verkoold. Heel bizar want het rook een soort naar gewoon gebakken vlees.... en het was ook heel stug toen de patholoog erin sneed... je zag gewoon dat de eerste laag 'gebakken' was wat normaal gewoon ook zacht is.
Apart om t zien.
T enige vervelende gedeelte bij een sectie vind ik als ze de schedel gaan zagen en de hersenen los maken van de ogen etc. Dat zagen doen ze btw met de hand en niet net een zaag zoals in films :')

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:18

Ja idd dat heb ik ook shenavallie haha

@ Robijn, dat angstige heb ik ook, maar ik doe dat beroep niet eens. Maar een dierbare van mij is op 19 jarige verongelukt dus denk dat het daar door komt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:24

jij bent bij de secties aanwezig, ik heb ze alleen maar gelezen en de stilstaande beelden gezien. Dat vind ik soms al heel heftig. En wat je zegt; vooral als er kinderen bij betrokken zijn.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:35

__Robijn__ schreef:
@ Dreamy: Ja je moet zeker hier voor uit het hout gesneden zijn zeg maar. Als je er niet tegen kunt is het een mega zwaar beroep. Maar ik ben altijd vrij nuchter en laat het vooral niet persoonlijk worden. Soms is het natuurlijk moeilijk want sommige dingen laten je echt niet koud.. maar door te praten verwerk je het.

@: Giolli. Nee ik heb nooit een topic geopend hoor. Ik ben niet zo van het topic openen :')
Ik mag neerzetten wat ik wil, dit zijn dingen die jaren geleden zelf heb mee gemaakt. Zolang er niets herkenbaars instaat, denk aan plaats/datum/naam etc kan het geen kwaad. wat denk je van al die blogs die politie agenten schrijven tegenwoordig? :j Ik weet heel goed wat ik wel of niet kan delen. Dit zijn verhalen die ik ook vertel als iemand er naar vraagt hoor.. Maar over het algemeen praat ik er niet zo snel over. Mensen vinden het altijd heel interessant omdat het een ver van je bed show is. Iets waar niet veel mensen mee in aanraking komen en dat begrijp ik. Maar soms heb ik ook gewoon geen zin om op een verjaardag over mijn werk te praten...

Maar mensen mogen mij altijd vragen hoe of wat. En ben zeker bereid dingen te vertellen die ik mee gemaakt heb, je moet er alleen wel tegen kunnen. De gruwelijke details laat ik vaak wel weg voor de zwakke maagjes := :')

Met jou wil ik een hele avond praten, of naja, naar jouw verhalen luisteren :j Ik vindt dit echt heel interessant haha! Respect voor het werk wat je doet!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:40

O wauw ik wou dat ik ook zulke dingen kon bijwonen!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 10:39

Ik ook, ik zou Ook graag in de uitvaart branch willen werken.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 11:37

Dat controleren heb ik ook.
Werk weliswaar in de zorg, maar als mn ouders ziek zijn is het minstens kanker en niet gewoon een griepje :')

Helpt ook niet dat mijn moeder inmiddels wel kanker gehad heeft en mn vader een hartaanval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:35

Laatst vertelde ik tegen iemand dat ik dit topic volgde en wat voor bijzonder interessante dingen hier gedeeld worden.
Reactie was dat diegene dat wel heel erg ziek vond als ik dit soort dingen interessant vond. Oepsieee :o

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:45

Ik heb zelf kippen en als er één dood gaat, maak ik ze open. Gewoon om te weten wat er was. En ik vind die binnenkant zo interessant

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:14

Humpiedumpie schreef:
Laatst vertelde ik tegen iemand dat ik dit topic volgde en wat voor bijzonder interessante dingen hier gedeeld worden.
Reactie was dat diegene dat wel heel erg ziek vond als ik dit soort dingen interessant vond. Oepsieee :o

Ohh das dan weer jammer. Mijn man vind het ook wel een beetje raar. Maar ik vind het ook super intressant. Heeft niks met ziek zijn te maken, anders waren alle posters in dit topic wel ziek.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:27

Rivendell schreef:
Ik heb zelf kippen en als er één dood gaat, maak ik ze open. Gewoon om te weten wat er was. En ik vind die binnenkant zo interessant

Beetje gekke vraag misschien, maar maak je dan gewoon een incisie op de buik met een keukenmes oid?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 14:20

TurboTinker schreef:
Ohh das dan weer jammer. Mijn man vind het ook wel een beetje raar. Maar ik vind het ook super intressant. Heeft niks met ziek zijn te maken, anders waren alle posters in dit topic wel ziek.

Nine1987 en ondergetekende zijn wel rijp voor het gesticht, dus misschien heeft de kennis van Humpiedumpie toch wel een béétje een punt :+

@Robijn: zijn je blogs ook ergens te lezen? Zou ook graag wel eens meer van je verhalen lezen!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 14:28

@ Dioxide. Ik schrijf geen blogs :') Ik ben daar niet zo van eigenlijk....

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:19

Ik ben geheel onschuldig en ik herken mij totaal niet in wat dioxide zegt... :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:37

__Robijn__ schreef:
@ Dioxide. Ik schrijf geen blogs :') Ik ben daar niet zo van eigenlijk....

Oeps :o In de vlugheid te snel gelezen! Sorry!

nine1987 schreef:
Ik ben geheel onschuldig en ik herken mij totaal niet in wat dioxide zegt... :')

Sjaak afhaak -O- K ga wel alleen het gesticht terroriseren dan!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 16:11

Whahaha.. Maar 't is wel waar.. Ik ben altijd geïnteresseerd in het lugubere.. Maar dan op een criminal minds manier zegmaar.. Ik vraag me altijd af hoe mensen tot hun daden komen.. Hoe mensen denken.. Maar tegelijkertijd vind ik het ook fascinerend om te leren wat een menselijk lichaam allemaal doet na overlijden enzo.. Ik ben ook lid van die Facebookpagina van a psycho path to evil en kan ook vol interesse die artikelen allemaal lezen.. Docu's over (serie)moordenaars kijk ik ook.. Net zoals ID channel..

Oké.. Bovenstaand allemaal bij elkaar...

*grijpt dioxide bij 't handje en huppelt vrolijk 't gesticht binnen* :))