Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Wat pittig dat 1 leerling de hele sfeer kan verzieken![]()
Hoe komt dat en wat kan de school eraan doen? Je kan een kind toch moeilijk van school sturen lijkt me... of zou hij beter af zijn op speciaal onderwijs?
Leuke dingen komen weer voorbij.
Ik ben met dit weer op zoek naar een zomerjas, maar zie ze nog nergens, geen leuke iig. Vast nog een beetje vroeg dan.
M_i_R schreef:Alweer zulk lekker weer, zelfs nu al prachtige blauwe lucht en zon. Zo eerst lekker met paardlief naar buiten en daarna zijn hopelijk mijn stoffen er. Hand jeuken!
Nog even de fotootjes van de outfits van gister en vandaag.
[ [url=m/ISUwQB.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Incl favorite bezigheid: kastjes leegtrekken)
[ [url=m/1VxfWB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Broekje koesteren zo lang hij hem nog past...
Dani schreef:Lautje, lastig hoor, hoop dat de stijgende lijn doorzet en jullie lekker onbezorgd kunnen genieten.
Heb deze trui gekocht.![]()
[ [url=m/AlqeC7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaat pas eind van het jaar passen denk ik, maar vind 'm zo leuk.
Verootjoo, ik vind de kleur van dat onderste shirtje mooi! Benieuwd hoe die in het echt is.
En stoere Cruz met zijn roze keuken, heerlijk!
dromertje2 schreef:Keet schreef:Jo je kan ook alles in 1 bericht posten ipv allemaal losse berichten
Hoe doe je dat dan, want bij mij lukt dat niet.
Heb dat al geprobeerd maar krijg altijd bericht dat dat niet gaat.
Michelle77 schreef:Whoops... 2 maillots, zwempakje en rokje verder...
[ [url=m/RUlZWT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vTknq8.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R6qN9H.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Kq1gNP.png]Afbeelding[/url] ]
Had al eerder aangegeven dat het teveel werd, maar gisteren was de druppel. Niemand te bereiken, zit in bijgebouw, directie die pas toen ik huilend de 3e!!! keer belde, nu met de mededeling de klas en ik zijn buiten spelen, geen idee wat ll gaat doen, ik kan niet meer, zegt: ik kom er wel even aan.
Daarna, nadat hij l.l. apart had gehad: hij gaat weer luisteren en meedoen. Ja dus? Ik wil niet meer. Tja, ik heb ook geen oplossing en verdwijnt weer naar andere locatie.
(En directie heeft vorig jaar ondanks zeeeeeer fel protest van verschillende leerkrachten en managementteam besloten deze klas toch in bijgebouw te zetten. Zonder steun van iets of iemand)
En nu heb ik gezegd, hoeveel ik ook voor l.l. wil doen, want zijn situatie doet me oprecht verdriet, ik kan niet meer. Heb met tranen in mijn ogen voor de klas gestaan. Wat er gedaan gaat worden geen idee, maar ik ga niet voor de groep indien l.l. in de groep zit. (Verder over l.l. wil ik niet op ingaan, behalve per pb)
Ik moet nu voor mijzelf kiezen.
_lautje_ schreef:Heftig hoor Michelle! Lijkt mij dat zo’n leerling beter af is op een plek waar hem wel de passende begeleiding gegeven kan worden. Jullie worden gek en de leerling ook lijkt mij.
De groene velvet fox trui is mooi! Ik heb het roze velvet jurkje ervan en die is zo zacht en fijn te dragen.
Hier de Maed for Mini bestelling binnen. Ben er echt verliefd op en Julia ook
[ [url=m/Ms9Yoz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OnTfx8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IzwcKG.jpg]Afbeelding[/url] ]