Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Wow... ik drink geen koffie, maar heb altijd koffie in huis voor bezoek.
Schiet mij nu te binnen dat ik bijna een jaar bij een bedrijf heb gewerkt waarbij je eigen thee / koffie mee moest nemen van huis. Er was alleen een waterkoker in de keuken en een magnetron.
Kwam ik daar op mijn eerste werkdag, heb ik dus alleen water kunnen drinken![]()
Ik kwam van een bedrijf waar je zelfs 1 blikje limonade mocht pakken per dag ( ja koelkast voor limonade ging wel op slot om te voorkomen dat er dus meer dan 1 per persoon werd meegenomen) en verder was er alle soorten thee die je maar kon bedenken, cup a soup, koffie verschillende soorten, chocomelk zakjes poeder, gewone melk en karnemelk.
Dus ehm ja dat was even wennen
lenaa_tje schreef:Ineke2 schreef:Wow... ik drink geen koffie, maar heb altijd koffie in huis voor bezoek.
Schiet mij nu te binnen dat ik bijna een jaar bij een bedrijf heb gewerkt waarbij je eigen thee / koffie mee moest nemen van huis. Er was alleen een waterkoker in de keuken en een magnetron.
Kwam ik daar op mijn eerste werkdag, heb ik dus alleen water kunnen drinken![]()
Ik kwam van een bedrijf waar je zelfs 1 blikje limonade mocht pakken per dag ( ja koelkast voor limonade ging wel op slot om te voorkomen dat er dus meer dan 1 per persoon werd meegenomen) en verder was er alle soorten thee die je maar kon bedenken, cup a soup, koffie verschillende soorten, chocomelk zakjes poeder, gewone melk en karnemelk.
Dus ehm ja dat was even wennen
Hier op het werk koffie, thee, warme chocomelk en melk (gewone en karnemelk). Ook wel is fristi of chocomelk of frisdrank maar dat is alleen als dat over is van bijv. Ouderavonden.
Wordt wel ingehouden van m’n loon betaal namelijk 8 euro in de maand voor koffie/thee staat zo ook op m’n strookje.
Ineke2 schreef:Dat heb verder nooit meegemaakt nee.
Op mijn huidige werk is koffie, thee, warme chocomelk gratis. Voor 50 cent heb je een blikje frisdrank ( cola / light, fanta, sprite, koude chocomelk, fernandes en ijsthee) is een aparte automaat voor
Op vrijdagmiddag mag iedereen 1 blikje ( wederom is de grote koelkast dus op slot.)
Als je blijft overwerken minimaal tot 19 uur mag je een maaltijd gaan halen tot 10 euro voor rekening van de werkgever. Daarboven mag wel maar het bedrag boven de 10 euro betaal je dan zelf.
Daarnaast krijg je de sleutel van de koelkast en mag je er 2 blikjes drinken uithalen.
Best goed geregeld toch wel in vergelijking met 1 van mijn eerdere werkgevers
Anthea schreef:Harig beleg
Lau schreef:Jildau schreef:Bij Ikea wordt het bestek uit het restaurant enzo ook allemaal massaal mee naar huis genomen.. Echt schandalig. Ga toch lekker naar de Action.
Say what..... bij bijv een la cubanita ga je toch ook het bestek niet mee naar huis nemen!