Mijn maag houd niet altijd alle bijzondere dingen binnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Lieve Secret Santa... Ik heb gezegd geen tony chocolony te willen.. maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de gluhwijn...
Dan even wat anders, hoewel ik echt een liefhebber ben van wijn, zou ik liever geen wijn willen ontvangen in mijn pakket (of andere alcoholische versnaperingen) Ik zou het zonde vinden als bepaalde andere personen mijn secret santa cadeautjes versnaperen
Marisje76 schreef:ik vind het echt leuk!!!! vind ook allemaal kleine nieuwe dingetjes in mn eigen overvolle collectie die mijn lootje op wel zou willen denk ik..dat mag toch ook?? dan heb ik echt wel leuke dingen.
ik hoop wel dat mn lootje een beetje humor heeft , (terug sturen heeft niet veel zin want ik vond het zelf ook zo grappig dat ik het voor mezelf ook heb besteld)
Keet schreef:M_D_H schreef:Ik heb ook liever geen hooi in mijn pakketje, mijn moeder is zwaar asmatisch en zou dit mij niet in dank afnemen...
Zelfde trouwens voor pakketjes gevuld met glitters... Ik zou het Hilarisch vinden, mijn ouders een heel stuk minder
Of Confetti![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()