Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joeluna schreef:Vorige week dinsdag was ik jarig en toen heb ik een donderglas gehad, yesss![]()
![]()
Maar nu vroeg ik me af hoeveel water er eigenlijk in moet, want dat staat nergens echt aangegeven
Animal schreef:Ik zag net deze voorbijkomen. Denk dat ik daar ook wel even flink angstig van zou worden. Wat een hoge bliksemintensiteit! Echt heel bizar!
https://www.facebook.com/AccuWeather/vi ... 679337889/

. Nog maar een bliksem gezien, maar wel veel gerommel. Zit er ook niet helemaal boven. Morganlefay schreef:joeluna schreef:Vorige week dinsdag was ik jarig en toen heb ik een donderglas gehad, yesss![]()
![]()
Maar nu vroeg ik me af hoeveel water er eigenlijk in moet, want dat staat nergens echt aangegeven
Donderglas piest als het weer verandert, je moet m voor 1/3 vullen met gekookt water of anders gedemineraliseerd water.

poetser schreef:Mooie foto's komen er weer langs.
@ LoveGlove ik wil je even een compliment geven voor de positieve verandering in je posts
Stiekem was ik aan het wachten totdat iemand dat zei. Eens zien of iemand iets merkt 

Net op de terugweg nog een paar mooie bliksemflitsen boven de stad gezien. Maar dat fotografeert lastig (en illegaal) achter het stuur