marinke182 schreef:Zou ik hier ook mee mogen praten?
Ik heb een kledingkast op gereserveerd staan op Mp. Nu al weer twee weken ondertussen. De koper zou ons een berichtje doen wanneer ze in de buurt was. Geen probleem voor ons. Vorige week een afspraak gemaakt, maar door miscommunicatie (avond en ochtend door elkaar gehaald), is de kast er nu nog steeds.
Er is deze week door iemand anders op geboden en ik ben nu aan het twijfelen of ik de kast niet gewoon aan die andere mensen moet verkopen (uiteraard na een mededeling!) Het contact met de eerste bieder verloopt ook best langzaam. Ik heb haar gisteren gevraagd wanneer ze van plan is de kast op te halen en ik heb nog een antwoord.
Wat zouden jullie doen in dit geval?
ik zou de persoon mailen en zeggen dat ze hem maar alvast moet betalen, dan maakt de persoon het maar over. Want je zult zien....dat ze hem straks niet meer willen en de gene die nu ook interesse heeft, straks al voorzien is en jij met je kast komt te leuren. En de bieder even mailen dat je morgen even laat weten hoe of wat, even warm houden. Vaak gaan mensen verder kijken, als ze niet binnen een dag wat horen.