Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 19:00

Echt heel vervelend lisitano :(:) zijn er misschien merken waar hij beter tegen kan omdat het andere wax/olie is oid? Zodat je toch kunt branden?

Skessa die verzameling gaat hard zeg! Leuk :D

Yv wat heb je voor mooi aanbod gekregen? Ben niet nieuwsgierig hoor :o

Demolenhoek hoezo pfieuw? Was hij niet lekker? Klinkt wel als een mooi aantal branduren!

Gisteren uiteindelijk seasons of peace van yc opgezet, lekker subtiel! Net mijn tumbler sunset sparkle van goose greek aangezet, erg mooie pool! Ruikt niet heel sterk sterk maar is wel goed aanwezig. Ik vind m echt <3
En gisteren vakantie geboekt we gaan naar Canada *\o/* heb al een winkelcentrum gevonden waar zowel een yankee candle als een bath and bodyworks winkel zit <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 19:05

Extra koffer mee dus :D

En pfieuw omdat er geen geur af kwam. Voor de leuk brand ik normaal geen kaarsen dus moest er echt aan denken om hem aan te doen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:22

Wauw Canada, wat gaaf zeg!!

Van YC kaarsen heeft hij het minste last. Maar op het moment is hij ook verkouden en dan merkt hij het nog meer. Echt balen maar ja, voor hem natuurlijk meer al vond ik mezelf vanmorgen ook wel heel zielig :')

Ik ben nu lekker aan het branden <3
Afbeelding

Mijn PS kaarsje is ook op. De geur die eraf kwam vond ik juist weer echt goed!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:29

Gaaf Mayo! En al winkels uitgezocht ook!! :')

Mijn PS kaarsje is ook bijna op. Maar ik ben eerst h en h ware betovering aan t opmaken.
Nog een uurtje of 2 denk ik en dan zal die wel op zijn!! *\o/* *\o/*

Vies stinkding :=

Mooie pool lisitano!

Ik heb pink dragon fruit jar aan! <3

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 21:02

Mooie pool lisitano! Ik heb die geur toch laatst niet mee durven nemen.. denk dat ik die binnen een uur zat zou zijn als ik hem überhaupt al lekker vind...
Is ook natuurlijk heel vervelend voor je vriend :(:) maar ik snap jou ook heel goed! Ik hoop dat hij snel wat minder verkouden is en dat je een beetje kunt branden!

Ik stond hier net ook foto's te maken omdat die gc zo'n mooie pool had, vriendlief verklaarde mij compleet voor gek :')

Zonde dmh dat je hem helemaal niet rook! Nu hij op is is er vast plek voor een nieuwe andere ;)

Skessa ze zaten me hier echt al uit te lachen... ze vroegen hoeveel dagen ik in de stad wilde blijven.. mijn antwoord was doe maar in ieder geval de laatste dag dan kan ik shoppen tot ik erbij neerval _O-
Is die pink dragonfruit echt zoet zoet of zit er nog een fris iets doorheen?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 21:10

Haha shoppen hoort erbij!!

Ik wil nog een pakje van peanut butter. Maar een kaars hoeft dan weet niet perse :)

Nope, niks fris aan pink dragon fruit, gewoon mierzoet!! <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 21:55

Peppermint Snowflake weer eens uit het stof getrokken <3.

Ik heb nig een bijna vol pakje van Peanut Butter. Vind 'm lekker, maar hoef geen nieuw pakje, ben de geur na 1,5 a 2 uur onwijs zat.

Emma: buiten roken, of in elk geval raam open. Rook is zo'n intense en overheersende geur, daar gaat echt geen geurtne tegenop. Merk het hier ook, heerlijk geurtje en zodra die peuk aangaat, ruik ik zo'n 20 minuten niks meer van de geur. En ik zet vrijwel altijd mn kiepraam open. Gelukkig weer lente, lekker in de tuin roken, gore luchten lekker buiten laten :)).

Heb je al eens mintgeuren geprobeerd? Die zijn over het algemeen vrij scherp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 22:23

Muppetmayo: Was van de testkaarsen nog :) Ze had van meerdere gehoord dat ze niet veel tot geen geur afgaven. Ze heeft toen nog een nieuwe lading gemaakt maar daarvan heb ik niet getest :) Dus ach, ik vond het nu niet echt erg, daarom zijn het ook testkaarsen :)

Hehe, dagje shoppen :P Neem je een draagjongen mee? :P

Yv: Peppermint snowflake <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 22:53

Yv ik heb sowieso altijd mijn klapraam openstaan, en als het weer het een beetje toelaat (als er geen hele harde wind staat) zet ik de deur naar m'n balkon ook open. Pepermuntgeurtjes heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik heb er hier wel eentje liggen van PS die ik morgen ga branden :j Kijken of dat beter werkt!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 07:33

Wintergarden van WME is een topper tegen roken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 09:12

Hier een onbekende SC op en een geurkaars van appel en kaneel op de slaapkamer. Ruik nog niks, neus doet het niet goed :/

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:41

Ik vind Peanut Butter Sugar echt heel erg lekker maar ik kan me voorstellen dat je 'm gauw zat bent. Ik brand ook eigenlijk zelden zes uur achter elkaar. Als ik dan eens een melt test doe ik dat meerdere dagen, zo lang ben ik nooit achtereen thuis. Dus PBS een uur of twee/drie op is voor mij echt verwennerij <3
Ik ben ook zo blij met die kaars, ik ruik 'm echt heel goed <3

Ik rook ook wel eens binnen maar altijd naast een open raam of buitendeur. Echt naast naast. Ook omdat ik niet wil dat mijn dieren er last van hebben. Het is wel irritant en koud en niet zo chill maar da's niet zo erg want dat ontmoedigt weer :+
Als ik iets brand en ik zit in de walm van m'n sigaret ruik ik ook niks anders meer dan die vieze rook. Je hebt wel speciale anti-tobacco kaarsen maar of dat helpt? Geen idee. Het wordt nu beter weer dus kun je lekker buiten roken :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 13:20

Alles staat ook op zijn kop. Ben als de dood dat ze kapot vallen oid! :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 13:21

Zimbali gaat ook SM verkopen

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:34

Ik wil ergens bestellen, maar kan niet beslissen waar -O- Zit aan Candlebelle te denken.

Ben benieuwd welke geuren Zimbali gaat verkopen <3 en wanneer er een restock is bij SM zelf *\o/*

Peanut Butter Sugar lijkt me echt helemaal niets _O- maar als ik het neit vergeet ga ik een blokje mee bestellen de volgende keer, ben nu wel benieuwd.

Tegen roken, YC heeft daar speciale votives voor, Mystore had die dacht ik, maar kan ze niet meer vinden op de site :( nuttige informatie 8)7

Gaaf Mayo naar Canada *\o/*

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:51

Oh muppetmayo lekker hoor naar Canada!

Die anti tabak kaarsen werken wel hoor!
Ik gebruik ze voor onze aanbouw/rookhok.
Ik haal ze meestal bij blokker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:55

Ik rook niet dus kan geen tips geven :) Mijn nieuwd egyptian musk is er. Veel verschil op het eerste zicht. Hij is lichter van kleur en ik zie de olie echt tot boven zitten :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:20

Klinkt fijn, hopelijk ruik je nu wat Molenhoek!

Hahaha erg he die besteldrang! Ik heb het ook maar kan écht niet. Was echt een vreselijkdure halve maand dit >;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 16:06

Ik ruik hem! *\o/*

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 16:16

Ik weet dat er indd kaarsjes zijn tegen rook lucht.
Die zijn er ook van andere merken.
Je hebt van Ambi pur ook zo'n ding in het stopcontact, Anti tabacco

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 17:43

Vandaag strawberry rhubarb op gezet,lekker geurtje wel. Zoet maar niet snoepjes zoet en ook zeker wel fris nog :-)

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:40

Wow net mijn eerste WW melt op de brander gedaan. Die ruikt echt super lekker en heel sterk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:58

Zijn ze ook! Maar na 2 uur was de geur er bij mij af :(

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:09

Oh ben benieuwd. Zal de tijd in de gaten houden ;) hij is om 18.15u op de brander gegaan. Hij ruikt nu nog even sterk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:31

Ja, had ik ook! De uren dat hij geurt is het echt heel erg sterk en opeens is het over :)