Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 15:41

Weer wat aanvullingen :))
Afbeelding
Afbeelding

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 17:12

with one word, you can turn me to your toilet?? WTF

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:26

Hallo allemaal! Laat ik me hier ook maar eens melden. Ik heb eindelijk de app geïnstalleerd vandaag :+ Ik dacht eerst dat het alleen voor hitsige 14-jarigen was, maar gezien jullie leeftijd blijkt dat toch wel mee te vallen.
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken, we shall see :+
Tot nu toe alleen nog maar van die mega intimiderende knappe jongens voorbij gekomen, en ik durf die niet zo goed te liken ofzo :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:44

Yunaa schreef:
En, hoe was het Kenyada? :D

Verrassend leuk! Hij is nog hier. Heeft daarstraks boodschappen gedaan en is nu andijviestamppot aan het maken! *\o/* super schattig!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:51

Cool Kenyada!

En UhNee, gewoon alles liken wat je leuk vindt. Daar is het Tinder voor :)) :D

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:55

Ja joh gewoon liken juist! Is weer een boost voor je zelfvertrouwen als je een match hebt toch?!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:55

UhNee schreef:
Hallo allemaal! Laat ik me hier ook maar eens melden. Ik heb eindelijk de app geïnstalleerd vandaag :+ Ik dacht eerst dat het alleen voor hitsige 14-jarigen was, maar gezien jullie leeftijd blijkt dat toch wel mee te vallen.
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken, we shall see :+
Tot nu toe alleen nog maar van die mega intimiderende knappe jongens voorbij gekomen, en ik durf die niet zo goed te liken ofzo :')

Hitsige 14-jarigen. Je wordt bedankt :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 19:03

Hahahah Queelens, toen ik ik de 2e/3e klas zat was tinder helemaal in, vandaar :')

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 20:19

Net online dit plaatje tegen gekomen.... moet zeggen klopt niet altijd... de mijne valt echt niet tegen <3
Afbeelding

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 20:52

mijne is <3

hij is nu onderweg hierheen en zei net aan de telefoon dat hij mij de komende weken komt helpen :+:
ben vandaag een beetje kneuzig gevallen met mn fiets. Heb een racefiets, moest remmen en kreeg klikpedalen niet optijd los, viel dus vanuit stilstand om. Heb mijzelf opgevangen met mn rechterhand.
Heb 2 uur doorgebracht bij deHAP en SEH, niet gebroken maar wel flink gekneusd en opgezwollen.

Mn huis is een bende, zou ik vandaag opruimen. Morgen vertrekken we voor 4 dagen/3 nachten naar Parijs... Hij zei net dus al dat hij mijn huis wel even opruimt vanavond <3
En dat die de komende weken komt helpen met alles waar ik hulp bij nodig heb.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:07

Omg klinkt allemaal zo goed Mri!!! Tof!!!
Alvast ontzettend veel plezier in Paris. En beterschap met je hand!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:14

Oeh pijnlijk met je hand, Mri! Have fun in Parijs!

Kenyada, klinkt goed zeg! Die moet je niet meer laten lopen :))

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:25

Jeetje wat een schatje zeg MRI.
Keny klinkt goed.

Tamara, toevallig. Ik kreeg gisteren nog een pakketje van de H&M binnen die retour gaat.
Maar mijn date gaat idd nog niet retour voorlopig. Hoewel mijn vorige 2 idd in real ook wat tegen vielen qua aantrekkelijkheid :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:35

Ja ik breek zo zijn benen dan kan hij niet meer weg! :') echt de hele dag al lekker lui op de bank met zn twee. Heeeerlijk!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:12

Ooh heerlijk zo'n luie dag op de bank <3
Kan nie wachten tot die van mij klaar is met z'n cursus en meer tijd heeft incl vrije dagen.. die zijn er nu gewoon totaal niet >;)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 23:21

O kenyada en mri wat een super fijne berichten!

Ik heb er ook weer 1 gevonden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 00:31

Wauw, super stom.... Ik was leuk aan het praten met een jongen, sluit ineens de app af en ben ik dat gesprek in een keer kwijt.... Hij staat ook niet meer tussen m'n matches -O- Iemand enig idee hoe ik dit terug kan halen? Of moet ik gewoon wachten tot hij weer een berichtje stuurt dat 'ie dan automatisch weer ertussen komt?

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:31

Nou ik heb gisterenavond wat gedronken en ik ben er nog niet uit wat ik er nou precies van vind. Het was gezellig en leuk, maar het is wel een praatjesmaker/druk persoon en ik weet niet zo goed of dat bij mij past. Een vriend van hem was er ook en die zei dat hij die avond ook een beetje zo deed om indruk te maken, dat hij normaal wel rustiger was. Qua looks wel echt mijn type. Hmm. Ik ga straks even bijlezen!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:19

UhNee schreef:
Wauw, super stom.... Ik was leuk aan het praten met een jongen, sluit ineens de app af en ben ik dat gesprek in een keer kwijt.... Hij staat ook niet meer tussen m'n matches -O- Iemand enig idee hoe ik dit terug kan halen? Of moet ik gewoon wachten tot hij weer een berichtje stuurt dat 'ie dan automatisch weer ertussen komt?

Helaasch ben je'm dan gewoon kwijt. Hopelijk kom je m dan nog eens tegen tijdens het swipen!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:25

Sunrise anders nog een keer afspreken zodat je beter kan beoordelen?
Ik zou dat wel lache vinden zon spring in t veld. Maar dat ben ik zelf ook. Gelukkig heeft mijn date het vanaf dag 1 al geaccepteerd dat ik een mafkees ben en dat nooit gaat veranderen :')

Die match ben je waarschijnlijk kwijt of hij heeft ie geunmatcht?

Haha ik moest net zó hard lachen. Kreeg vanmorgen een appje van mijn date ja ik had mijn telefoon in een pan met water laten vallen dus ik had tinder maar weer op mn ipad geinstalleerd en je daar n bericht gestuurd.
Ik zo ja via Tinder die lees ik niet meer he maar ik zal m even terug installeren om ze te lezen :')

Ook echt via Tinder ipv Facebook want ja Facebook deed die niet aan maarja aan Tinder ook niet. Mannen logica :')

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:47

Mri schreef:
mijne is <3

hij is nu onderweg hierheen en zei net aan de telefoon dat hij mij de komende weken komt helpen :+:
ben vandaag een beetje kneuzig gevallen met mn fiets. Heb een racefiets, moest remmen en kreeg klikpedalen niet optijd los, viel dus vanuit stilstand om. Heb mijzelf opgevangen met mn rechterhand.
Heb 2 uur doorgebracht bij deHAP en SEH, niet gebroken maar wel flink gekneusd en opgezwollen.

Mn huis is een bende, zou ik vandaag opruimen. Morgen vertrekken we voor 4 dagen/3 nachten naar Parijs... Hij zei net dus al dat hij mijn huis wel even opruimt vanavond <3
En dat die de komende weken komt helpen met alles waar ik hulp bij nodig heb.

Heel erg veel plezier en lekker genieten!!

UhNee schreef:

Oh wat stom zeg! Sorry ik weet het ook niet, hopelijk vind je hem nog terug!

Queelens schreef:
Haha ik moest net zó hard lachen. Kreeg vanmorgen een appje van mijn date ja ik had mijn telefoon in een pan met water laten vallen dus ik had tinder maar weer op mn ipad geinstalleerd en je daar n bericht gestuurd.
Ik zo ja via Tinder die lees ik niet meer he maar ik zal m even terug installeren om ze te lezen :')

Ook echt via Tinder ipv Facebook want ja Facebook deed die niet aan maarja aan Tinder ook niet. Mannen logica :')

Hahaha oh zo (niet)logisch inderdaad. Maar wel leuk dat hij dat stuurt!

Queelens schreef:
Sunrise anders nog een keer afspreken zodat je beter kan beoordelen?
Ik zou dat wel lache vinden zon spring in t veld. Maar dat ben ik zelf ook. Gelukkig heeft mijn date het vanaf dag 1 al geaccepteerd dat ik een mafkees ben en dat nooit gaat veranderen :')

Ja ik denk dat ik dat doe. Het is meer dat de laatste paar jongens die ik gedate heb allemaal vrij aanwezig waren zeg maar, wel heel gezellig hoor, maar ze waren meer van het kletsen/ouwehoeren dan af en toe ook even luisteren en wat echt geïnteresseerds terugvragen zeg maar. En ik merk dat ik daar nu wel behoefte aan heb; ik ben een goede luisteraar en luister heel graag naar anderen, maar ik wil nu wel graag iemand die het ook leuk vind om erachter te komen hoe ik in elkaar zit zeg maar.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:51

Slim :j
En daar heb je zeker gelijk in. Uiteindelijk wil je ook iemand die serieus interesse in jou(w leven) heeft :)

Haha ja ik zei al en eum je dacht niet even aan facebook? Dan heb je meer kans dat ik het lees hoor. 'Ja maar ik heb een hekel aan facebook. Of ja ook aan tinder eigenlijk'
Aha :')

Nu is zn telefoon nog niet goed dus die ligt weer in n bak met rijst. Dit keer heeft die mn nummer maar genoteerd dan kan die via iemand anders zijn tel bellen als die me nodig heeft :')

Nou ik lag bijna onder mn bed van t lachen :))
Ik dacht dat ik gisteren lomp was toen ik van de trap af viel maar dit spant de kroon.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:52

Mag ik advies van jullie ? :oo

Ik zit op tinder weer na mijn break-up
Ik praat nu met een hele leuke jongen alleen zegt die vaak dat die me leuk enzo vind en alleen ben ik best wantrouwend en bang

Weet niet zo goed of dat is dat ik bang ben dat ik weer de pijn van me breakup krijg of daf jk banf ben dat hij niet is wat die zegt dat die is

Hebben jullie advies ? Moet ik blijcen oraten met hem of zou ik het allemaal ff laten voor wat het is ?

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:08

Wat een actie Queelens _O-

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:09

Annikeee: zou gewoon blijven praten!
Ik was na mn breakup eigenlijk niet op zoek naar gelijk een relatie maarja soms komt er iemand langs die wel heel leuk is. En ik ben ook bang dat het toch niks word maar dat is een kwestie van een beetje vertrouwen krijgen erin.
Ik heb eerst een tijdje gepraat en niet gelijk de eerste week op date.
Maar als ie jou echt leuk vind heeft ie wel een beetje geduld met je hoor.