Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UhNee schreef:Hallo allemaal! Laat ik me hier ook maar eens melden. Ik heb eindelijk de app geïnstalleerd vandaagIk dacht eerst dat het alleen voor hitsige 14-jarigen was, maar gezien jullie leeftijd blijkt dat toch wel mee te vallen.
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken, we shall see
Tot nu toe alleen nog maar van die mega intimiderende knappe jongens voorbij gekomen, en ik durf die niet zo goed te liken ofzo
UhNee schreef:Wauw, super stom.... Ik was leuk aan het praten met een jongen, sluit ineens de app af en ben ik dat gesprek in een keer kwijt.... Hij staat ook niet meer tussen m'n matchesIemand enig idee hoe ik dit terug kan halen? Of moet ik gewoon wachten tot hij weer een berichtje stuurt dat 'ie dan automatisch weer ertussen komt?
Mri schreef:mijne is
hij is nu onderweg hierheen en zei net aan de telefoon dat hij mij de komende weken komt helpen
ben vandaag een beetje kneuzig gevallen met mn fiets. Heb een racefiets, moest remmen en kreeg klikpedalen niet optijd los, viel dus vanuit stilstand om. Heb mijzelf opgevangen met mn rechterhand.
Heb 2 uur doorgebracht bij deHAP en SEH, niet gebroken maar wel flink gekneusd en opgezwollen.
Mn huis is een bende, zou ik vandaag opruimen. Morgen vertrekken we voor 4 dagen/3 nachten naar Parijs... Hij zei net dus al dat hij mijn huis wel even opruimt vanavond
En dat die de komende weken komt helpen met alles waar ik hulp bij nodig heb.
UhNee schreef:Wauw, super stom.... Ik was leuk aan het praten met een jongen, sluit ineens de app af en ben ik dat gesprek in een keer kwijt.... Hij staat ook niet meer tussen m'n matchesIemand enig idee hoe ik dit terug kan halen? Of moet ik gewoon wachten tot hij weer een berichtje stuurt dat 'ie dan automatisch weer ertussen komt?
Queelens schreef:Haha ik moest net zó hard lachen. Kreeg vanmorgen een appje van mijn date ja ik had mijn telefoon in een pan met water laten vallen dus ik had tinder maar weer op mn ipad geinstalleerd en je daar n bericht gestuurd.
Ik zo ja via Tinder die lees ik niet meer he maar ik zal m even terug installeren om ze te lezen
Ook echt via Tinder ipv Facebook want ja Facebook deed die niet aan maarja aan Tinder ook niet. Mannen logica
Queelens schreef:Sunrise anders nog een keer afspreken zodat je beter kan beoordelen?
Ik zou dat wel lache vinden zon spring in t veld. Maar dat ben ik zelf ook. Gelukkig heeft mijn date het vanaf dag 1 al geaccepteerd dat ik een mafkees ben en dat nooit gaat veranderen