Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Wat een naar ongeluk in Nijmegen vanochtend! Twee mensen en twee honden doodgereden, waarschijnlijk zelfmoord omdat ze het spoor overstaken terwijl de bomen al dicht waren..
Wat erg voor de medewerkers in de trein en voor de mensen die het hebben zien gebeuren. Bah!
Imke1998 schreef:fohadie schreef:Wat een naar ongeluk in Nijmegen vanochtend! Twee mensen en twee honden doodgereden, waarschijnlijk zelfmoord omdat ze het spoor overstaken terwijl de bomen al dicht waren..
Wat erg voor de medewerkers in de trein en voor de mensen die het hebben zien gebeuren. Bah!
Inderdaad. Hoorde wel dat de reizigers en machinist goed zijn opgevangen.![]()
Zelf zaten wij in een trein die daar 15 minuten later reed en die is in Cuijk stilgezet. Alleen organisatie van de bussen liep nogal in de soep. Bussen waren pas na 1,5 uur daar ofzo en in die tijd komen nog 3-6 volle treinen aan, dus het hele station stond vol met bevroren mensen die niet in de bussen pasten.
Captain schreef:Er zat net een meisje met tas naast haar. Dus ik vraag of ze hem weg wil halen. Zegt ze: die is niet van mij die lag hier al. Ja hoor, laptoptas laat iemand ook gewoon liggen.heb niet zoveel zin om stampij te maken dus ben ergens anders gaan zitten maar eigenlijk had ik moeten zeggen: 'oh in dat geval!' En dan de tas op de grond moeten zetten en moeten gaan zitten.
Captain schreef:Er zat net een meisje met tas naast haar. Dus ik vraag of ze hem weg wil halen. Zegt ze: die is niet van mij die lag hier al. Ja hoor, laptoptas laat iemand ook gewoon liggen.heb niet zoveel zin om stampij te maken dus ben ergens anders gaan zitten maar eigenlijk had ik moeten zeggen: 'oh in dat geval!' En dan de tas op de grond moeten zetten en moeten gaan zitten.
Foaly schreef:Dat kan, maar dat is toch geen reden om de tas dan maar te laten liggen?
En PeerAppel, ik ken het Utrecht-probleem als je van Maastricht naar Groningen moet, vreselijk irritant. Kun je je reis niet zo uitmikken dat je rond etenstijd op Utrecht bent, zodat je daar eten kunt halen? (dan besteed je je tijd tenminste nog een soort van nuttig, eten moet je toch)