Rintah schreef:Steeph schreef:Er passen 27 ScentChips in het doosje van 26...
![]()
En dan tref je een cassiere die ze gaat tellen..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Argai schreef:Confession: ik vind het zo verschrikkelijk als mijn moeder me wakker maakt voor school. Ik ben bijna 20, kan zelf wel de wekker zetten hoor
Het ergste is als je kan uitslapen en dat ze me dan wakker maakt om 7 met de tekst: oh ik dacht dat je school had.
ik vraag juist altijd, mama wil je me wakker maken
Twilight schreef:ik ga eerdaags met zwager en broertje het bean boozled spel doen, daarna laat ik express de beans op mijn kamer in een potje, want mijn pa vreet alles op wat los ligt en dit is zijn straf

xxxlottie schreef:Twilight schreef:ik ga eerdaags met zwager en broertje het bean boozled spel doen, daarna laat ik express de beans op mijn kamer in een potje, want mijn pa vreet alles op wat los ligt en dit is zijn straf
Je moet dan een bakje in de kamer laten staan met alleen de meest vieze jellybeans![]()
Dus niet tandpasta en babydoekjes, maar hondenbrokken en braaksel
Edit: Net het bericht nog eens gelezen, is het nou wel of niet de bedoeling dat hij ze opeet? Kan het uit je bericht niet helemaal helder maken.
stinkdier spray etc
Lestrange01 schreef:badeendje schreef:Ik vind iemand leuk, maar ik ben bang dat het niet wederzijds is, dus doe ik al tijden alsof er niks aan de hand is![]()
same...
[/quote]