Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:ik vraag mij soms wel af waarom sommige mensen zo vaag doen omtrent een vraagprijs van een paard.
Wil je hem nu verkopen of niet? Neem aan dat je vooraf toch wel over nadenkt over een reële prijs?
met vaag doen bedoel ik niet met een honderdje of twee meer ...
Leffroi schreef:Waarom sterft de wesp niet uit? Wat heeft die van toegevoegde waarde in de wereld?
Esmee_98 schreef:Hoezo zeggen we in het Nederlands "het vijfde wiel", maar is het in het Engels "The third wheel"?
Kuggur schreef:Leffroi schreef:Waarom sterft de wesp niet uit? Wat heeft die van toegevoegde waarde in de wereld?
Wat heb jij voor "toegevoegde waarde" in de wereld? Er zijn al meer dan zeven miljard vertegenwoordigers van je diersoort...
Zo´n vraag laat zien zien dat je geen enkel inzicht in zowel natuur als meer specifiek evolutionaire processen hebt.
NadjaNadja schreef:Even terugkomend op mijn gebarentaalvraag:
Waarom bestaan er verschillende "talen"? In de fonetische taal zijn de klanken natuurlijk verschillend, maar de betekenissen zijn (vaak) hetzelfde. Dus hoe en waarom worden er dan verschillende gebarentekens gebruikt voor in principe hetzelfde woord?
Leffroi schreef:Kuggur schreef:
Wat heb jij voor "toegevoegde waarde" in de wereld? Er zijn al meer dan zeven miljard vertegenwoordigers van je diersoort...
Zo´n vraag laat zien zien dat je geen enkel inzicht in zowel natuur als meer specifiek evolutionaire processen hebt.
Pardon? Met het verkeerde been uit bed gestapt of ben je van 'nature' zo? Sinds wanneer zijn deze vragen serieus? een andere toon had je meer gesiert!