Wachten duurt lang. Ik moet vandaag mijn Saint Laurent cardholder ontvangen maar hij is er nog niet ): Kan nog tot 9u.
Deze heb ik gisteren ontvangen, shirtje van Burberry
Ine23
Geplaatst: 17-12-15 19:35
Frustrerend is dat he om op je pakje te wachten... Ik duim dat het er snel is.
Dit jaar geen designeritems voor mij en al zeker niet voor kerst. Die verbouw kost ons al ons geld . Ik geniet wel mee van jullie spulletjes!
nanoukkie
Geplaatst: 27-12-15 18:33
ik hoopte dat ik genoeg geld had voor alle dure dingen die ik wil, haha. Heb een moncler jas, perfecte staat behalve een klein beetje balpen erop, nauwlijks zichtbaar en heb het nog niet proberen af te wassen, zal wss er gewoon uit gaan. Hij is wit met lange mouwen. Hoeveel kan ik hier nog voor vragen?
Ik zou een beetje op marktplaats speuren, om te zien wat er voor die jassen gevraagd wordt 2ehands. Je kunt hem altijd voor meer erop zetten en elke keer gaan zakken.
Trouwens voor de mensen die het leuk vinden: We hebben ook een app waarin we alles met elkaar delen. Zowel designer gerelateerd of compleet andere dingen. Wie het leuk vindt mag zich natuurlijk altijd melden als je ook in de app wilt!
Mweh ik wil zo graag de Louis Vuitton Keepall in 50 alleen om daar zo'n 1300 aan uit te geven zie ik niet zitten gebruik zo'n tas bijna nooit. Ik ben maar aan het rondkijken voor een secondhand
Mavelle
Geplaatst: 01-03-16 19:48
Even een vraagje voor de kenners hier.. Ik had een super mooi jurkje gezien van Denim and Supplies Ralph Lauren, maar alle jurkjes in mijn maar hadden loslatende naden of gaatjes bij de ritsen.. Is het normaal dat het blijkbaar zo teer is? Is het handgemaakt oid? Of is het gewoon slechte kwaliteit
Teer en slechte kwaliteit zijn wel twee verschillende dingen. Helemaal bij Denim van RL verwacht ik niet al te teer materiaal, loslatende naden en gaatjes bij de ritsen is gewoon slechte kwaliteit. Waarschijnlijk een foute serie.
Ralph Lauren moet je d'r duurdere lijn van hebben. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit kwaliteits klachten gehad.
Heb laatst m'n Mulberry collectie uitgebreid met een te mooie hobo bag. Verder momenteel weinig asnkopen voor mijzelf. Ik richt mij nu meer op baby designers
Sinds de laatste keer dat ik hier gepost heb ben ik best wel wat uitgebreid! - Jimmy choo Abel donkerblauw satijn - Herve leger sarai in koraal - mulberry bayswater in metallic chocolate
ik heb sinds de laatste keer hier mijn collective MK flink uitgebreid...
Met veel truien, tops, jurkjes en schoenen van MK Ben zooooo verliefd op dat merk
Mavelle
Geplaatst: 03-03-16 10:43
Ik hoop dat het topic weer een beetje op gang komt, vond het altijd erg leuk om mee te lezen.
miesie
Geplaatst: 03-03-16 15:04
We zijn zo actief op whatsapp, hebben niet eens tijd om hier te reageren
Ik durf niet eens te zeggen hoe erg ik heb uitgebreid Ben ziekelijk verwend door m'n vent de afgelopen tijd, omdat hij vond dat ik de afgelopen jaren weinig cadeau's heb gehad..
Ik heb Giuseppe Zanotti en Casadei hakken gekocht, maar die staan nu weer te koop. Ene net een half maatje te klein en de ander een half maatje te groot. Koop ik liever iets anders voor weer
J508
Geplaatst: 03-03-16 15:26
Is er een whatsapp? Dat verklaart waarom het hier zo rustig is Edit: en het oprichten daarvan heb ik dus helemaal gemist, jammer! Mavelle, ik heb ook meerdere items van RL (denim, maar ook duurdere lijnen), en met alle dingen van polo's tot blazers tot tassen geen problemen dat het snel slijt of slechte kwaliteit is.
Hier recentelijk geen dure aankopen qua kleding, huis kopen en inrichten kost voorlopig al genoeg geld.
miesie
Geplaatst: 03-03-16 17:42
Een aantal dames zijn los gegaan op de Hervé Leger sale bij Zalando laatst. Er ging al heel veel af en dan kreeg je ook nog eens 20% extra korting. Sommige jurken kwamen op €160 uit. Bizar goedkoop natuurlijk als de nieuwprijs rond de €1000/2000 ligt..
@ J508, ja de app groep is er al een hele tijd. Volgende maand hebben we een meeting bij een fashion loterij gepresenteerd door Fred van Leer. Een huis een veel beter doel dan een volle kledingkast!
Niwla
Geplaatst: 04-03-16 11:39
Ik heb al zoveel whatsapp groepen dat ik het wel leuk vind dat er hier weer wat leven is.
Dit is mijn jongste nieuwe liefde, cadeautje van mijn man:
Ik krijg er echt héél veel reacties op.
Goeie aankopen Evony! Deel je advertenties hier dan even Pantykous!
Ik ben net gestart als zelfstandig ondernemer, dus misschien kan ik dit topic dan trouwens beter ontstippen.