Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:12

Aan mensen die een bepaalt soort vogel die een groepsdier is alleen laten zitten. Dan komt het argument dat het wel kan als je ze maar genoeg aandacht geeft.. Want mensen en vogels kunnen inderdaad communiceren, en een mens zit inderdaad ook 24/7 erbij... :x En dan komen met argumenten als 'Een vogel in een kooi houden is sowieso niet natuurlijk' en 'ik ken veel mensen die ze alleen houden, en toch hebben ze lang geleefd.' Echt waar, wat een b*llshit argumenten, en alles weer ten koste van het dier. :r

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 11:13

ilonamandjes schreef:
Dat ik op een vol parkeerterrein aan kom rijden, denk een plekje te zien verderop.... *\o/* en dat er dan toch geen plekje vrij blijkt te zijn, omdat er sneaky een klein autootje staat geparkeerd -O-

Heel irritant ja.... Ik stond klaar om achteruit in te parkeren, met knipperlicht aan enz. Komt er eentje van achteren aanrijden die m zo vooruit erin propt.... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:35

guusje_h schreef:
Aan mijn beste vriendin die al de hele week enorm gemene opmerkingen maakt tegen me en ik er zo langzamerhand echt heel verdrietig van word. ;(

Dan is het geen beste vriendin :n

Ik erger me aan mijn rug.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 17:02

Dat een legpuzzel van een ander merk toch wel behoorlijk lastig is. De puzzelstukjes passen in vergelijking met het andere merk allemaal in elkaar, ook al kloppen ze niet. Heb echt een bouwlamp nodig en een vergrootglas nu... {:)-:(

saabineex

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 17:17

Aan mijn PWS, het is zoveel :(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:34

Dat een heel gezellig avondje uit gisteren best wel werd verziekt door onder andere het weer.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:35

Aan het feit dat het morgen maandag is

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:59

Aan gillende kinderen.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:19

Regen, regen en nog eens regen :(

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:46

Aan het weer inderdaad -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:49

Aan dat het zo vroeg donker is!

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:27

Een spel

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:55

De kou.

Mensen die met stang en trens rijden terwijl ze zelf nog niet eens een onafhankelijke zit hebben... Waarom willen mensen altijd beginnen op pagina 98 van het boek?! Ga eerst eens aan je basis werken...

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 00:12

Dat ik voor het eerst alleen ging autorijden na mijn rijexamen en het een poosje goed ging tot ik een vrouw de rotonde niet opzag komen. Was eerst zo blij nu minder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 10:34

Aan een jammerende kat onder mijn slaapkamerraam.... :x

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:54

Picasso schreef:

Emmertje water? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 12:17

Amburtjoz schreef:
Picasso schreef:

Emmertje water? :')

Haha, en het 'arme dier' was veranderd in een ijspegel.... :=
Weet je wat het is met dit soort ellendelingen: als je kijkt is zo'n beestje al weer weg... en op het moment dat je gaat liggen, is het monster weer terug....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 13:07

Vrijdag een dag vrij gehad om bij te komen, maar zodra ik vanochtend een voet over de drempel van kantoor zette daalde m'n humeur weer tot het nulpunt. En ik heb geen flauw idee waar het door komt of wat ik moet doen om het roer om te gooien.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:14

Mezelf. Waarom kan ik nou niet gewoon een keer van het leven genieten ipv denken aan dingen die me teleurgesteld hebben? Dit hoort in de rubriek HEEL STOM.

Iemand viert zijn verjaardag op mijn verjaardag terwijl ik het 3 maanden geleden heb aangekondigd. En iedereen gaat naar haar.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:30

Ik erger mij blauw aan een collega aan hetzelfde eiland. Zij plugt elke namiddag haar GSM in, maar in plaats van een vast kabeltje aan haar bureau te laten liggen, kruipt ze er elke dag onder, om dan dat kabeltje met een paar vingers onder mijn nietjesmachine te moffelen (en stiekem van mij te verwachten dat ik het aanneem en wacht tot zij terug van onder die bureau is), zodat het niet weer op de grond valt.

De helft van de tijd trekt ze ook mijn elektrisch vuurtje uit om plaats te maken voor haar GSM-lader. {:)-:(

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:34

Dat ik niet genoeg opviel tussen andere kandidaten bij een sollicitatie. Als suggestie kwam dat ik eens een verre reis kon maken of apart vrijwilligerswerk doen oid.

Joh meneer, als u nou eens een 6 maanden durende backpackvakantie voor mij gaat betalen, zal ik dat met alle liefde doen. En als u voor mij mijn tentamens en andere verplichtingen regelt, ga ik ook met alle liefde op zoek naar interessant vrijwilligerswerk...

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:13

[***] schreef:
Aan mensen die een bepaalt soort vogel die een groepsdier is alleen laten zitten. Dan komt het argument dat het wel kan als je ze maar genoeg aandacht geeft.. Want mensen en vogels kunnen inderdaad communiceren, en een mens zit inderdaad ook 24/7 erbij... :x En dan komen met argumenten als 'Een vogel in een kooi houden is sowieso niet natuurlijk' en 'ik ken veel mensen die ze alleen houden, en toch hebben ze lang geleefd.' Echt waar, wat een b*llshit argumenten, en alles weer ten koste van het dier. :r

Dát ja!!
Sure, je likt natuurlijk je konijn's vachtje en zit 23 uur tegen hem aan, eet samen uit een bakje, maken samen binkies... :(

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:11

Heb vandaag op school strafwerk gekregen omdat ik mijn huiswerk niet af had -,- (ja, had ik het af moeten hebben, ik weet hahaha)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 09:53

Dat ik doordat ik vrijdag ziek was geworden ik vergeten ben documenten voor een afatemmingsgesprek van stage te versturen naar mijn persoonlijke mail, waardoor ik nu niet echt voorbereid ben.. Hopelijk zien ze het door de vingers.. -O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:22

Dat ik vreselijk naar gedroomd heb en dus ook zo wakker werd... En me nog steeds naar voel. -O-