Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 08:12

Kaygee schreef:
Vinden jullie het niet moeilijk om je mond te houden nu je de jurk gekocht hebt? Ik zou hem het liefst al aan iedereen willen laten zien want ik ben er zoooo verliefd op <3 voor vriend blijft hij wel top secret haha. Maar als ik van iemand een appje krijg van ooh heb je je jurk! Dan moet ik me inhouden niet gelijk foto's te sturen.

Cas knap dat jij je nog in kon houden en er goed over nagedacht hebt!

Haha zelfde probleem. Iedereen zit nu ook al te zeuren dat ze een foto willen zien zodra ik ben geweest. Ik ga pas zaterdag denk ik dan en iedereen zit nu al te zeuren.

Ik ben zelf ook niet goed bezig haha. Ik moet echt moeite doen straks om niet de foto te laten zien. Dat worden een lange 9 maanden haha

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 08:16

CAS_3 schreef:
Ik lees en kijk hier al een hele tijd mee maar kruip nu toch even vanonder mijn steen...

Zaterdag heb ik mijn jurk gekocht! 2 maandan geleden voor het eerst gaan passen. De 1e jurk was onmiddellijk raak maar ik vond het zo raar om al direct te beslissen. We zijn dan nog naar 2 andere winkels geweest maar niets kon tippen aan de 1e. Opnieuw een afspraak gemaakt en in de paskamer wist ik het al. Dit wordt ze!!!! <3

Ten eerste gefeliciteerd met je aankoop van je trouwjurk.

Wel grappig je hoort heel vaak dat iemand de eerste jurk uitzoekt. Wel goed van je dat je eerst bent gaan verder zoeken en toen pas hebt besloten dat echt de jurk is. Kan me goed voorstellen dat als je de eerste aantrekt dat je denkt. Uhmmm kan dit echt?

Pytje

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 08:56

Ik zei tegen iedereen dat ze me er niks over mochten vragen. Dan zou ik zo verklappen hoe hij eruit zou zien. Foto's heb ik ook meteen van mijn telefoon gehaald. Dus voor iedereen (behalve de mensen die mee waren) was het een verrassing.
Was wel moeilijk hoor! Maar ben blij dat ij m'n mond heb gehouden. Helemaal toen een vriendin ging vertellen hoe ze dacht dat hij eruit zou zien (klopte als een bus).

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 09:04

Ik heb foto's rond gestuurd op Bokt en hem aan mensen laten zien die niet op de bruiloft kwamen.
Daardoor had ik mijn laat-zien gevoel bevredigd en hebben de genodigden hem niet gezien :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 10:21

Hahaha tassie ik ben wel erg benieuwd naar jouw ervaring dus ik ga ook zeuren :))

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:39

Het niet laten zien vind ik ook nog steeds moeilijk. Maar nog bijna niemand heeft hem gezien (op een paar blokkers na).
Nog even geduld, over 43 nachtjes mag iedereen hem eindelijk zien :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:51

Zinn schreef:
Ik heb even gezocht, maar ik denk dat het een compleet andere jurk is, op eBay :P

Proficiat Cas!

De bovenkant is ongeveer hetzelfde, maar de onderkant helemaal niet.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:44

Sammie schreef:
Hahaha tassie ik ben wel erg benieuwd naar jouw ervaring dus ik ga ook zeuren :))

Wil jullie best een pb doen haha.
Tis meer de mensen in me omgeving, ook de gene die niet zijn uitgenodigd die hem niet mogen zien.

Voor jullie maak ik een uitzondering. Heb van meerdere een pb gehad en dat vond ik zo leuk dat we een sneak peak kregen dat ik het nu ook wel zo eerlijk vind dat jullie mijn jurk mogen zien.

(Misschien heb ik daardoor minder behoefte om hem dan aan andere te laten zien haha)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:17

Haha zou het tassie?

Naja dit is dan mijn jurk :') de foto's waarop ik hem aan heb die blijven wel weg van Internet haha.

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:19

Kaygee: Woooow die zou ik zo kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:20

Mooi! <3

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:51

Die is wel leuk ja :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:03

Mooi Kaygee, ook hele mooie kleur. :j

Ik heb mijn jurk ook niet laten zien, alleen aan de mensen in het HK-topic op bokt, via pb. Dat stilde voor mij ook het "ik wil het laten zien" gevoel. :j

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:08

Mooie jurk!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:33

Wauw wat een mooie jurk zeg

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:54

Dat zou de mijne kunnen zijn,wat kost ie :P

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:02

Ik vind hem fantastisch, maar denk dat ik mijn boezem er niet in kwijt zou kunnen... Vind het model er bovendien nogal 'massief' van worden, dus denk dat ik - op basis van mijn figuur - wat meer taille en een wat lagere taille zou moeten hebben. Jammer, vind hem wel echt mooi!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:03

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:41

Wauw mooie jurk Kaygee! Vooral de bovenkant, prachtig.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:44

Tink89 schreef:
Ik vind hem fantastisch, maar denk dat ik mijn boezem er niet in kwijt zou kunnen... Vind het model er bovendien nogal 'massief' van worden, dus denk dat ik - op basis van mijn figuur - wat meer taille en een wat lagere taille zou moeten hebben. Jammer, vind hem wel echt mooi!

Ik heb geen idee hoe je boezem er in zou passen haha. Ik heb geen grote boezem en ze maken er zelfs nog een beetje push up voor me in haha.

Die blauwe is van Ladybird toch? Ook heel mooi, zonder ceintuur hihi. Die vallen wel echt heel erg mooi! Ik heb er ook een aan gehad maar dan in blush en hey ceintuur zat er los bij. Heb echt getwijfeld tussen de jurk die ik nu heb en die van ladybird.

Volgens mij was dat deze. Had ook een mooie lage taille.

Afbeelding

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:54

Kaygee schreef:
Tink89 schreef:

Ik heb geen idee hoe je boezem er in zou passen haha. Ik heb geen grote boezem en ze maken er zelfs nog een beetje push up voor me in haha.

Die blauwe is van Ladybird toch? Ook heel mooi, zonder ceintuur hihi. Die vallen wel echt heel erg mooi! Ik heb er ook een aan gehad maar dan in blush en hey ceintuur zat er los bij. Heb echt getwijfeld tussen de jurk die ik nu heb en die van ladybird.

Volgens mij was dat deze. Had ook een mooie lage taille.

[ [url=m/XdZ23m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Precies, de Ladybird-tailles vind ik overal het algemeen fantastisch. Hun A-lijnjurken niet, maar zoals die blauwe en deze... <3 <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:58

Die ladybird is ook mooi <3

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:35

erg mooi zowel die van hierboven als die van Kaygee.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 22:01

Heel mooi Kaygee!

Ik heb nog geeneens een jurk en iedereen wilt al weten wat voor iets ik wil. Ik vind het niet zo erg om mijn ideeën al te laten zien, maar foto's van mezelf in de jurken die ik ga passen, ga ik toch niet rondsturen :) verder laat ik gerust tegen dan wel foto's zien van degene die het geworden is, maar dan de catalogusfoto :D

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:29

De bovenkant van de mijne (nog niet op maat gemaakt toen)
Afbeelding

Helemaal tijdens een van de laatste passessies
Afbeelding

De achterkant
Afbeelding