Ik moet alleen mn hint nog even halen, ga ik vanavond wel even doen. Doos is klaar alleen nog inpakken en dan kan ie op de post edit: vanaf maandag dan natuurlijk
Hier is het gisteren ook zowaar gelukt! Ben niet voor alles van het lootje geslaagd maar anders is het zo gokken qua maten.. Nog een mooie hint in elkaar knutselen en dan mag ie idd vanaf volgende week op de post! Ga d'r nog wat extra dingen bij doen denk ik
Zo, mijn pakketje is ook klaar om verzonden te worden. Nu alleen nog wachten tot maandag (dan ben ik jarig, dus super leuk dat ik dan een cadeautje kan 'geven')
Ik heb een adreswijziging doorgegeven voor mijn SS, bhop dat ie is doorgegeven!
Ik heb al mn cadeautjes maar moet nog een doos fixen, ben nu ziek dus wordt straks nog haasten..
Detroit
Geplaatst: 08-12-15 21:06
love_mandy
Geplaatst: 08-12-15 21:08
Detroit schreef:
[ [url=m/fVqmgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo ging het dus precies toen ik cadeautjes ging kopen ''Ja maar mam, dit is hartstikke leuk kunnen wij dit niet ook kopen?''
x_spekkie_x
Geplaatst: 08-12-15 21:18
Ik hoop dat diegene die mijn lootje heeft het pakket op tijd verstuurt Grote kans dat ik op vrijdag niet meer op mijn opgegeven adres aanwezig ben tot na de kerst in verband met vakantie en de feestdagen.
Ik heb ook enthousiast geshopt voor mijn lootje en ik wil ook niet teveel verklappen behalve dan dat ik er best veel lol in had
Mijn twijfelen is in ieder geval tot een eind gekomen
Nu de hint nog en een paar tierelantijntjes... Ik heb trouwens nog nooit een pakketje verstuurd. Loop ik straks gewoon naar een PostNL punt met de mededeling dat ik het wil versturen?