Alle schoenen van Nike zijn wat mij betreft sowieso al vuilnisbak-waardig, als je ze dan ook nog eens met waterschoenen kruist

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Iemand hier een idee hoe ze je maat opnemen bij de Hunkemöller? Ik zie het om eerlijk te zijn niet zo zitten om daar zonder ondergoed te staan, en heb ook gehoord dat ze dit gewoon doen terwijl je je beha aanhebt. Wil wel graag weten welke maat ik nu precies moet hebben want heb geen clue atm haha.
chaanttaall schreef:Ik heb ook even een vraagje.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een crop top. Het liefste eentje zonder tekst (een leuk printje mag wel, maar mag ook basic zijn) en eentje die niet te kort is. Hij moet sowieso mijn hele ribbenkast bedekken.
Ook ben ik op zoek naar een top waarbij alleen de zijkanten open zijn en waar die zijkanten alleen aan de onderkant vast zitten (als jullie begrijpen wat ik bedoel?)
Oja het liefst bestel ik het online omdat ik de komende tijd niet in de gelegenheid ben om naar de stad te gaan.
Alvast bedankt!
Drunksheep schreef:Iemand hier een idee hoe ze je maat opnemen bij de Hunkemöller? Ik zie het om eerlijk te zijn niet zo zitten om daar zonder ondergoed te staan, en heb ook gehoord dat ze dit gewoon doen terwijl je je beha aanhebt. Wil wel graag weten welke maat ik nu precies moet hebben want heb geen clue atm haha.