Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:51

Je linkje doet het bij mij niet Dinniej :(

Alle schoenen van Nike zijn wat mij betreft sowieso al vuilnisbak-waardig, als je ze dan ook nog eens met waterschoenen kruist :') Maar inderdaad, iedereen z'n ding!

merrylegs

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:53

Inderdaad, ik vind alle nike kruisingen lelijk :) Maar ik beoordeel mensen niet op hun schoenenkeuze, als jullie je daar goed in voelen, vooral doen!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:53

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:07

Ja, tof, lopen vast zalig!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:34

Ik vind die Nike's op de vorige pagina ook echt niet mooi... en snap de roshe run hype ook niet zo, maargoed ieder zijn ding! Ik draag ook echt alleen Nike's met sporten haha.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 23:31

Iemand hier een idee hoe ze je maat opnemen bij de Hunkemöller? Ik zie het om eerlijk te zijn niet zo zitten om daar zonder ondergoed te staan, en heb ook gehoord dat ze dit gewoon doen terwijl je je beha aanhebt. Wil wel graag weten welke maat ik nu precies moet hebben want heb geen clue atm haha.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 06:35

Gewoon een bh passen waarvan je denkt dat het je maat is.laten checken en dan zeggen zij wel of ie past of niet

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 06:36

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 06:43

Een spijkerbroek en een shirtje? Of een rokje/jurkje, als het maar niet te druk wordt. (:

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 07:32

Bij een locale lingerieshop deden ze het gewoon over mijn topje meten, :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:19

Drunksheep schreef:
Iemand hier een idee hoe ze je maat opnemen bij de Hunkemöller? Ik zie het om eerlijk te zijn niet zo zitten om daar zonder ondergoed te staan, en heb ook gehoord dat ze dit gewoon doen terwijl je je beha aanhebt. Wil wel graag weten welke maat ik nu precies moet hebben want heb geen clue atm haha.

Dit gaat gewoon met je eigen bh aan :j Meetlint onder je borsten langs en over je borsten heen. Duurt 10 sec en klaar is Klara :)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:24

Een kort skaterrokje Jolandaa_ ?

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:53

chaanttaall schreef:
Ik heb ook even een vraagje.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een crop top. Het liefste eentje zonder tekst (een leuk printje mag wel, maar mag ook basic zijn) en eentje die niet te kort is. Hij moet sowieso mijn hele ribbenkast bedekken.

Ook ben ik op zoek naar een top waarbij alleen de zijkanten open zijn en waar die zijkanten alleen aan de onderkant vast zitten (als jullie begrijpen wat ik bedoel?)

Oja het liefst bestel ik het online omdat ik de komende tijd niet in de gelegenheid ben om naar de stad te gaan.

Alvast bedankt!

Ik heb een croptop volledig wit en best lang nog. 5 euro bij de New Yorker dacht ik. Je hebt ze in meer egale kleurtjes, als ze die nog hebben dan. Ik weet alleen niet of je online kunt bestellen bij de NY.

Edit: voor dat tweede shirt zou je eens moeten kijken op forever21.com. Volgensmij bij de sportartikelen. :)

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:00

Drunksheep schreef:

Toen ik bij de HM was pastte ik een BH toen een medewerkster vroeg of het lukte. Ik zag zelf al dat deze maat niet klopte dus ze wilde me helpen. Enige wat ze deed was een beetje kijken en trekken aan de BH voor maar een paar seconden en ze riep al dat ze wist welke ik nodig had. Ze kwam terug met 2 maten groter en kon me perfect uitleggen waarom! Sindsdien snap ik BH's dan ook eindelijk. :+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:48

Dat lijken net waterschoenen inderdaad haha.
Maar in het grijs/zwart zien ze er ineens al een stuk beter uit!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:02

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:08

Dat laatste jurkje vind ik ook heel mooi, simpel maar het kraagje is mooi afgewerkt :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:23

Jaaa straks lekker shoppen in Sittard :D Heb niet echt iets nodig, wil gewoon geld uitgeven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:06

Dat had ik gister _O- Even met m'n huisgenootje de stad in gelopen onder het mom dat ik even wou kijken. Was het sale... Ja dat gaat natuurlijk fout. Dus flink geslaagd bij Monki, Pull & Bear en Vero Moda :) Tenminste, flink geslaagd is een groot woord... Maar heb wel weer wat leuke dingetjes gescoord.

Ben trouwens echt heel erg positief gestemd over de Monki. Niet altijd geweest maar de laatste tijd hebben ze zo veel jurkjes in het assortiment die ook voor mij met mijn 1.85 gewoon lang genoeg zijn. Moet dan wel een iets grotere maat hebben dan mijn eigen maat, maar daar kan ik nog wel overheen komen. Ik ben echt helemaal happy met mijn aankopen :))

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:11

Ik vind de Monki altijd érg leuk, msaar net wat te duur voor mijn budget :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:19

Hmm ja, dat ligt er een beetje aan. Het is maar een stapje duurder dan H&M, en qua prijs/kwaliteit verhouding vind ik hun wel weer een stuk beter. Heb een hele hoop kledingstukken van de Monki en die zijn nog nooit kapot gegaan.. Terwijl ik al menig H&M shirtje weg heb moeten gooien. Het is idd wat duurder, maar ik vind het echt geen hoge prijzen. En er was sale gisteren _O-

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:21

Nog nooit van gehoord, de Monki, of is dat alleen voor lange mensen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:23

Nee hoor! Monki is een zusterbedrijf van de H&M. Althans, het is naar Nederland gehaald door H&M, van origine is het Scandinavisch. Ze hebben kleding in dezelfde categorie als de H&M, maar dan allemaal nét even wat edgier en "hipper". Mijn zusje noemt het altijd H&M Divided maar dan voor hipsters. Dat is technisch gezien wel de juiste benaming :=

http://monki.com

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:34

Hahaha ja het is wel vreselijk hipster! Maar dat is ook net wel weer leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:39

Mwah, ik vind het nog niet verschrikkelijk hipster. Ik ken échte hipsters en die shoppen niet bij de Monki, want dat is een keten := Die duiken winkels als de Episode in voor dingen die ik als verkleedstukken zou dragen. Maar het is inderdaad wel een tandje meer hipster dan de gemiddelde persoon gewend is, vooral als je niet uit de stad komt. In Utrecht/Amsterdam kom je er dagelijks mee in aanraking :=