Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Zo'n analyse kan je het beste laten doen door iemand die er ook echt een opleiding voor heeft gehad (bijv. Harmony in Colours), je moet het namelijk echt "zien" en veel weten over de kleuren die in je huid zitten en ze kijken ook naar je ogen en natuurlijke haarkleur. Een kleurenanalyse kan je dus ook eigenlijk niet bij jezelf doen en als je het laat doen door een kapster of een verkoopster in een winkel (die daar geen opleidingen voor hebben gehad) krijg je vaak alsnog een verkeerd advies.
Mijn schoonmoeder doet het, dus ik heb ooit een keer zo'n analyse voor mijn verjaardag gehad. Zij geeft bijv. ook workshops "kleur en stijl", daarbij krijg je dan niet alleen een kleurenanalyse, maar ga je ook kijken naar het hele totaalplaatje (welke kleding bijv. goed bij je figuur past). Helaas heeft ze geen website, maar een van haar collega's heeft dat wel: http://www.stijlrijk.nl/kleuranalyse.html
Make-up is een onderdeel van de kleurenanalyse, maar als je de juiste kleur kleding draagt hoef je eigenlijk geen foundation en blush op te brengen (of veel minder), omdat de natuurlijke kleuren in je gezicht al naar voren worden gehaald.
ProudHorse schreef:Mijn iPad weigert om Instagram te openen, maar ik neem aan dat ze je een HTML-code geven. Heb je het bericht wel op HTML-modus staan ipv gewone schrijfmodus (tijdens het schrijven)?
Yv_ schreef:joyce2 schreef:Zo'n analyse kan je het beste laten doen door iemand die er ook echt een opleiding voor heeft gehad (bijv. Harmony in Colours), je moet het namelijk echt "zien" en veel weten over de kleuren die in je huid zitten en ze kijken ook naar je ogen en natuurlijke haarkleur. Een kleurenanalyse kan je dus ook eigenlijk niet bij jezelf doen en als je het laat doen door een kapster of een verkoopster in een winkel (die daar geen opleidingen voor hebben gehad) krijg je vaak alsnog een verkeerd advies.
Mijn schoonmoeder doet het, dus ik heb ooit een keer zo'n analyse voor mijn verjaardag gehad. Zij geeft bijv. ook workshops "kleur en stijl", daarbij krijg je dan niet alleen een kleurenanalyse, maar ga je ook kijken naar het hele totaalplaatje (welke kleding bijv. goed bij je figuur past). Helaas heeft ze geen website, maar een van haar collega's heeft dat wel: http://www.stijlrijk.nl/kleuranalyse.html
Make-up is een onderdeel van de kleurenanalyse, maar als je de juiste kleur kleding draagt hoef je eigenlijk geen foundation en blush op te brengen (of veel minder), omdat de natuurlijke kleuren in je gezicht al naar voren worden gehaald.
Thanks. Ik heb het toen met "doeken" gedaan, oftewel een koele kleur sjaal en een warme kleur sjaal.
Daar kwam eigenlijk ook wel een beetje uit wat ik zelf al dacht, want geel enzo bijvoorbeeld staat me echt voor geen meter.
Overigens droeg ik nooit rood, maar had een tijdje terug een rood topje aan en de complimenten bleven binnenstromen, gelijk met de vraag waarom ik dat nooit vaker aan had. Nouja, omdat het mij naar mijn idee niet stond, maar volgens anderen dus wel.
Ik ga eens googlen, vind dat wel erg leuk en interessant namelijk. Thanks!
Sorry, geen ervaring met instagram hier.
Charles schreef:Vandaag mijn fotoverslag van de laatste dag Jumping Amsterdam met typisch Charlotte-stijl foto's
Jumping Amsterdam dag 3: Wat was het een feestje