Ze woont echt dorpje naast mij en heeft de perfecte maat laarzen maar reageert gewoon niet meer op mails. Zo irritant! Staat geen nummer bij niks.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:upendo schreef:*%#^&&$#&
Heb ik weer...
Ik had een flink pakket met een waard over de 100 euro opgestuurd..
Gelukkig aangetekend..
Hebben ze bij het postkantoor een verkeerd adres opgegeven, wat ergens klein op de doos stond!
Is het naar Lipica gestuurd.. Dat is misschien ook wel mijn redding, want drie keer raden wie er morgenochtend om negen uur aan de lijn hangt daar.
Ik vind dit ook zo erg voor de koper..Gelukkig was dat dus een uitzondering die mijn nummer wel had en heeft ze me meteen gebeld toen ik de code doorstuurde, dat ie niet klopte...
Dit begrijp ik niet helemaal ... zelfs bij een normaal pakketje staat de postcode van de ontvanger op je bonnetje, dat had je dan toch gelijk moeten zien, dat het niet klopte ?
bugpluisje schreef:oohhh Upendo.....dat is inderdaad even dik balen.....gelukkig dat je er nu al achterkomt.........zal toch nog wel goed gaan komen?!
Balen LisaLuna........is helaas vaak tegenwoordig dat er niet meer gereageerd wordt (alhoewel ik ook heel veel goede ervaringen met MP ed heb hoor)........hopen dat je nog wat gaat horen......
bugpluisje schreef:dat is een goed idee Shirley, maar waar haal je dat papier?? Moet ook wel een beetje stevig zijn natuurlijk. Ik ben dan weer zo'n neuroot die bang is dat de plakband (en dus ook het adres) loslaat en dat niemand dan meer weet waar het heen moet.....
Shirley schreef:bugpluisje schreef:dat is een goed idee Shirley, maar waar haal je dat papier?? Moet ook wel een beetje stevig zijn natuurlijk. Ik ben dan weer zo'n neuroot die bang is dat de plakband (en dus ook het adres) loslaat en dat niemand dan meer weet waar het heen moet.....
Ik heb het bij de kantoorboekhandel gekocht, gewoon op rol.
Is goed stevig papier en ik plak het dan ook nog stevig vast met breed plakband.
Wij hebben van die speciale kleefhoesjes ( heet vast anders, maar weet even niet hoe) waarin je een vrachtbriefje of een adres kunt doen en die komen dus echt niet spontaan los !
Hier net zo hoor......had het zelf donderdga overgemaakt van de ene naar de andere, maar was pas vandaag zichtbaarCitaat:Met pasen zijn de banken dicht, althans er is geen betalingsverkeer mogelijk.
Ik heb zelf donderdag eind de middag van mijn ene rekening geld doorgestort naar mijn betaalrekening.
Dat is pas vandaag gebeurd.
LisaLuna schreef:bugpluisje schreef:oohhh Upendo.....dat is inderdaad even dik balen.....gelukkig dat je er nu al achterkomt.........zal toch nog wel goed gaan komen?!
Balen LisaLuna........is helaas vaak tegenwoordig dat er niet meer gereageerd wordt (alhoewel ik ook heel veel goede ervaringen met MP ed heb hoor)........hopen dat je nog wat gaat horen......
Ja heb het al opgegeven! Heb inderdaad ook goede ervaringen met MP laatst nog een longeersingel gekocht en was allemaal harstikke netjes!
Binnenkort maar eens wat verkopen want heb teveel troep wat ik nooit draag/gebruik hahaha.
Heb zelfs schoenen van 4 maten te groot omdat ik ze mooi vond.. (Dacht overigens dat het 1 maat groter was dan mijn maat maar had dus verkeerd gekeken.)
LisaFaded schreef:Heb een tijd niets op marktplaats gezet maar sinds twee weken terug een mobiel.
Nou krijg natuurlijk allemaal van die rare biedingen. Ik had een afspraak met iemand gemaakt en die zou om half 2 komen. Je raad het al, is niet op komen dagen. Vanavond om 6 uur komt er nog iemand. Heb niets tegen buitenlanders maar vind het altijd even spannend. Kreeg namelijk iemand aan de telefoon die wel goed nederlands kon maar door de manier van praten hoor je dat. Dus vanavond afwachten.