Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Ophelia mag niet op z'n Hollands worden uitgesproken, dat is zooo zonde
Shakespeare draait zich dan vast om in z'n graf
Urielle schreef:renskep schreef:Net als Pheadra....
Phaedra bedoel je denk ik? (Feedraa)
Zo heet het dochtertje van mijn nicht. Baalde ik wel van toen want Gioya had eigenlijk ook Phaedra moeten heten maar twee in de familie vond ik teveel
verootjoo schreef:Johnnydepony schreef:Ohh mijn tip voor niet een niet meewerkende vriend/man/partner. Zeg dat als het niet die ene naam mag zijn dat het dan ..,,,., wordt. En zoek voor die puntjes dan een naam uit waarvan je zeker weet dat hij het vreselijk vindt. Blijf daar mee door zeuren en uiteindelijk moet het dan toch maar die ene naam worden. Of een andere variant met een hele lijst van die vreselijke namen en dan jouw naam en zeg dat hij daar uit kan kiezenmaar je wilt toch een naam die je beiden mooi vindt...
Urielle schreef:Mijn vriend interesseerde het echt geen biet, die zei gewoon 'kies jij maar'![]()
Dan stelde ik een lijst namen op die IK mooi vond en dan zette hij kruisjes bij de namen die hij ook wel oke vond. Dan kon ik daar zelf wat uit kiezen