Ik was vandaag in Zoetermeer. Heb wel wat leuke dingen gescoord.
En ja.. het was druk, maar dat was vooral buiten. Binnen vond ik het nog goed te doen. En ik was gelukkig net op tijd voor de kassa. Die werd toen ik klaar was ineens onwijs druk!
Ja of Antwerpen, maar ik studeer in Gent dus dat zou net ietsie handiger zijn maar Antwerpen zou ik ook al hééééééééél erg blij mee zijn maar voor Gent waren er wel daadwerkelijk plannen, maar ik denk dat dit ondertussen al weer is uitgesteld tot september 2014...
Hallejuja, ik ben zonder in de rij te gaan staan binnen gekomen (Almere) Ik ben thuis gekomen met 2 broeken en een trui en plaats morgen wel fotos. Maar ^&$*(&*^& die winkel leek wel geplunderd en had ook best wel (veel) medelijden met die medewerkers
Ik ga morgen met de trein van 8.15 naar zaandam, dan ben ik er om 9.05 vroeg zat hoop ik! Hoop dat er dan nog geen rij staat
quibje
Geplaatst: 23-10-13 21:53
Miesemuisje schreef:
ik voel me wel aangesproken door het woord "tieners" met mn 22
ik ben 40 en vind de primark geweldig hihihi
Xhiske
Geplaatst: 23-10-13 22:57
Ik meld me hier ook maar eens na een hele tijd meelezen, vandaag naar de primark in almere geweest, we hebben nog geen 5 minuutjes in de rij gestaan voordat we naar binnen konden. heb niet heel veel gekocht omdat ik geen zin had om te passen. http://tinypic.com/r/9tzl/5 ik krijg mn foto alleen niet omgedraaid.
Wij hebben besloten om morgen ook naar Zaandam te gaan. Ben benieuwd hoe ik deze Primark vind. Normaal gaan mijn vriend en ik altijd naar Bremen.
Mintgroen
Geplaatst: 23-10-13 23:26
Stefaaah schreef:
België loopt toch serieus achter, 1 winkel voor heel het land
Ruilen voor de Forever21? Haha wij hebben nu toch genoeg Primarks
lukalisaaax
Geplaatst: 23-10-13 23:51
Ik ga zaterdag voor het eerst naar Primark, in Almere. Is het daar heel erg druk? Omdat ik lees dat het overal heel druk is... En zijn er nog dingen handig om te weten?
Pikkepor
Geplaatst: 23-10-13 23:54
Zijn er geen doden gevallen in de toestand? Over jaren beter bekend als: 'de slag bij Primark Zoetermeer'...
Ik kan toch ook geen weken wachten als ie in Eindhoven opengaat hoor! *bereid zich vast voor op de strijd*
En nu foto's van de buit! kom maar op!
Smee__
Geplaatst: 23-10-13 23:54
Mirjamsel schreef:
Stefaaah schreef:
België loopt toch serieus achter, 1 winkel voor heel het land
Ruilen voor de Forever21? Haha wij hebben nu toch genoeg Primarks
Forever21... Ik ben nog verdwaald in één of andere achterbuurt in Barcelona omdat ik perse naar de Forever21 wilde
Ja het aantal Primark s is wel goed zo. Hoogstens nog een in Groningen of Maastricht. Gelieve nu beginnen ner forever 21 te openen door het hele land ja
Woplala
Geplaatst: 24-10-13 10:36
Toen ik gister rond 2 uur langs de Primark in Zoetermeer reed stond de rij nog buiten haha. In de stad was het ook drukker met verkeer, zag bussen leegstromen die massaal de rij in gingen pff. Toch rond 15:15 op de fiets gesprongen om even te kijken, er was toen helemaal geen rij en wachttijd meer, konden zo naar binnen lopen. Beneden op de dames afdeling was het uiteraard druk, maar ik ging niet om te shoppen maar om te kijken. Dus boven met m'n vriendin wat kleding voor haar zoontje en man geshopt, beneden nog een rondje gelopen en weggegaan. Kassa duurde nog geen 5 minuten. Vond dat het goed was geregeld met veel personeel en beveiliging. Ga binnenkort nog wel eens voor mezelf. De heren afdeling vind ik trouwens veel meer en leuker dan in Hoofddorp dus de mannen kunnen er ook goed slagen denk ik zo