Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Helaas kreeg ik die vraag vaker van niet zo verzorgde oudere mannen

(al had hij er wel in gepast, meneer was amper 1m50 hoog) 
Stomverbaasd was hij, toen ik vertelde dat er aan de andere kant (band van 20 meter) een spoeljongen/meisje staat die alles sorteert. Varekaj schreef:Hier ook steevast verbazing wanneer we iemand bellen die zijn identiteitskaart is vergeten, zijn sis-kaart (van het ziekenfonds) of zelfs een bankkaart. Is die persoon niet gekend in ons systeem (soms van een begeleider), dan zoeken we op waar de hoofdzetel van die bank zit en sturen we die daar naartoe met een briefje erbij.
Ook al paar keer mobieltje gevonden. Dan bellen we de meest logische persoon uit de contacten op (vb mama of thuis ofzo) en geven de boodschap door dat de mobiel bij ons opgehaald kan worden.
Doet goed om die mensen dan opgelucht herenigd te zien met hun spullen.
Meestal lukt het me wel iedereen nog lachend/tevreden de zaak uit te krijgen maar hier was geen beginnen aan. Alle klanten in de rij keken me ook echt aan van "Gek mens
". Dat doet me altijd goed haha, dat ik niet de enige ben die denkt, wat idioot 
Die bleef maar grappen maken. Hij moest iets van 2 euro betalen, en hij had een 2 euro muntstuk en losse muntjes. Maar hij wilde per se met die muntjes betalen.

VeraPopeye schreef:Dat laatste zou ik echt niet moeten flikken, heb je ze ook niet meer meegegeven?
edit: van liekess