barbara28 schreef:hier stralend moo weer, nog geen druppel gezien en 31 graden, pfff ... zweten.

Hier bouwt het ook al aardig op...blijft rommelen,vandaag blijven ook wij niet gespaard vrees ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
barbara28 schreef:hier stralend moo weer, nog geen druppel gezien en 31 graden, pfff ... zweten.
UpToDance schreef:Het is hier nog windstil, wel bewolkt maar ook blauwe lucht.
Gister heeft het wel ge-onweert, maar alleen hele felle flitsen.. bijna geen donders.
Volgens buienradar krijgen we over 1,5 uur ook te maken met veel onweer en regen.
_Patriciaa schreef:Het gaat me hier toch tekeer!!!![]()
![]()
FlairS schreef:UpToDance schreef:Het is hier nog windstil, wel bewolkt maar ook blauwe lucht.
Gister heeft het wel ge-onweert, maar alleen hele felle flitsen.. bijna geen donders.
Volgens buienradar krijgen we over 1,5 uur ook te maken met veel onweer en regen.
Als je 3 uur vooruit kijkt gaan de buien weer omlaag en slaan ze omgeving Alkmaar over.
_Marjolein schreef:_Patriciaa schreef:Het gaat me hier toch tekeer!!!![]()
![]()
Hier ook.
Buienradar doet het hier niet meer.
llittlellady schreef:whahah het regent hier ZOOOOW hard dat alle het water dat uit de regenpijp omlaag komt er aan de onderkant keihard uitspuit omhoog dus we hebben een fontein in de voortuin![]()
en we kunnen niet eens de wc meer doorspoelen want die stroomt dan dus overwhaha te vet!
Alles staat blank
itske schreef:llittlellady schreef:whahah het regent hier ZOOOOW hard dat alle het water dat uit de regenpijp omlaag komt er aan de onderkant keihard uitspuit omhoog dus we hebben een fontein in de voortuin![]()
en we kunnen niet eens de wc meer doorspoelen want die stroomt dan dus overwhaha te vet!
Alles staat blank
Waar?