Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik ben bang dat de meeste huiskamer planten dood gaan door teveel water en niet te weinig.
Polarize schreef:Ik heb één monstera, en die doet het top. Als is ie wel toe aan even een goeie verversing van de grond, want er begint zo'n wittig schimmel "vachtje" bovenop de grond te komen. Wou daar eigenlijk mee wachten tot het voorjaar, omdat we in de winter altijd de buitenkraan afgesloten hebben.
Ik ben kussenslopen aan het haken voor de sierkussens op mijn bed. Dacht heel handig, ik haal ze alvast uit de kussenslopen waar ze nu in zitten. Zit die hele vulling er los in, dat wordt eerst maar even mooie vulling voor de kussentjes kopen
Benzz schreef:Ik denk dat ik nu weet waar het misgaat. Ik heb ze gewoon in het plastic bakje in een pot gestoptEn wist niet dat ze ook verpot moeten worden.
_San87_ schreef:Benzz schreef:Ik denk dat ik nu weet waar het misgaat. Ik heb ze gewoon in het plastic bakje in een pot gestoptEn wist niet dat ze ook verpot moeten worden.
Zo hoort dat. Maar je moet ze wel om de paar jaar een grotere pot geven. Iedere twee jaar 2 cm in diameter groter ongeveer.
Benzz schreef:_San87_ schreef:
Zo hoort dat. Maar je moet ze wel om de paar jaar een grotere pot geven. Iedere twee jaar 2 cm in diameter groter ongeveer.
Thanks! Ga ik dat maar eens doen. Wel zonde van die mooie potten