Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_lautje_ schreef:Ik heb een hele fijne Missoni. Super lang en warm. En heel kleurrijk. Dus dat is denk ik net niet wat je wilt
Burberry heeft ook gewoon effen. Zijn super zacht en warm, alleen wat kort is mijn ervaring.
.
. _San87_ schreef:Nou ja, een van mijn aankopen is geannuleerd. Gevraagd waarom, ben wel nenieuwd, dit heb ik nog nooit gehad.
Edit, trui bleek aangevreten door motten.

. _lautje_ schreef:Dat is bijna niet meer te maken met wolvuller. Dat moet echt met patches. Leuk als je de trui gratis krijgt.
_San87_ schreef:_lautje_ schreef:Dat is bijna niet meer te maken met wolvuller. Dat moet echt met patches. Leuk als je de trui gratis krijgt.
Ja, idd. Ik vraag me ook af wat de staat van de rest van de trui is. Als je zulke gaten in wol krijgt, dan is se trui heel erg veel gedragen.
Met patches best op te knappen, maar imo niet de moeite.
Het was nieuw wel echt een prachtig vest, denk ik.
Badeendje schreef:Mijn wollen vesten gaan ook altijd kapot bij de ellebogen (helaas). Echter, is deze idd wel heel erg slecht onderhouden. Ze hadden het bij het eerste ontstaan van een gaatje al kunnen laten repareren.
Desalniettemin, nieuwprijs van het vest is 450 euro, dus wellicht alsnog de moeite waard.
https://teviotdalemills.com/collections ... 8277759076
...