Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Intens dit
rien10 schreef:Ik gok zo dat 90 procent van de Limburgers de katholieke gedachte achter carnaval ook niet (meer) snappen.
Cowboy55 schreef:Niobe schreef:Intens dit
Mwah.Als je Carnaval viert in een volkswijk in ‘Limburg somewhere’ is er weinig aan de hand. Daar weten mensen i.h.a. wat wel en niet de bedoeling is van het feest. Een plek als Maastricht daarentegen zal behoorlijk wat last hebben van Hollanders die er gene ene fok van snappen…..
Cowboy55 schreef:Niobe schreef:Intens dit
Mwah.Als je Carnaval viert in een volkswijk in ‘Limburg somewhere’ is er weinig aan de hand. Daar weten mensen i.h.a. wat wel en niet de bedoeling is van het feest. Een plek als Maastricht daarentegen zal behoorlijk wat last hebben van Hollanders die er gene ene fok van snappen…..
Cowboy55 schreef:En andersom: blijf boven de rivieren met jullie stupide concept dat Carnaval een excuus is om te zuipen,vechten en aan te randen. Val ons niet lastig met je geile agressie. Val je dorpsgenoten lastig.
Cowboy55 schreef:En andersom: blijf boven de rivieren met jullie stupide concept dat Carnaval een excuus is om te zuipen,vechten en aan te randen. Val ons niet lastig met je geile agressie. Val je dorpsgenoten lastig.
Cer schreef:Een onderzoek van Feestkleding365 ? Nou die doen dan wel hun eigen onderzoek![]()
is er ook onderzocht of het dan echt local brabanders zijn, of mensen die op dat moment in brabant zijn?
Cer schreef:Een onderzoek van Feestkleding365 ? Nou die doen dan wel hun eigen onderzoek![]()
is er ook onderzocht of het dan echt local brabanders zijn, of mensen die op dat moment in brabant zijn?
Suliko schreef:Ik vind dat je er een leuk beeld op nahoud Cowboy55, maar ik denk eerlijk gezegd wel dat hij een beetje romantisch en uitvergroot is en dat niet is hoe het merendeel (nog) carnaval viert, ook niet beneden de rivieren.
Er zal vast nog een handjevol passievolle knutselaars zijn zoals MWM omschrijft, maar die zijn denk ik zwaar in de minderheid.
rien10 schreef:Doen jullie ook de vasten?