Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DubbelFun schreef:Ik kijk zelfs niet op mijn foon, maar alleen op de pc.
Ik heb net een 'spannende' aankoop gedaan; iemand boodt 15 zakken breigaren aan voor een leuk bedrag. Dus ik laat me verrassen (op de fotoos is niet 100% duidelijk te zien wat er allemaal in zit)
mvdende schreef:Mensen die niet reageren.....
Heb z'n 5 mensen benaderd vanmorgen, zoek iets dat ik gelijk vanmiddag of morgen op wil halen ivm weekend vrij abbo met trein.
Gewoon géén reacties.... tis zaterdag, dan verwacht ik wel dat mensen die iets te verkopen hebben, marktplaats in de gaten houden.
Nou ja, hopelijk reageert er nog één voor morgen en anders over 2 weken weer proberen. Probleem is alleen, dat de meeste mensen het niet dagen lang voor je vast houden en ik echt uitsluitend in het weekend kan.
mvdende schreef:Mensen die niet reageren.....
Heb z'n 5 mensen benaderd vanmorgen, zoek iets dat ik gelijk vanmiddag of morgen op wil halen ivm weekend vrij abbo met trein.
Gewoon géén reacties.... tis zaterdag, dan verwacht ik wel dat mensen die iets te verkopen hebben, marktplaats in de gaten houden.
Nou ja, hopelijk reageert er nog één voor morgen en anders over 2 weken weer proberen. Probleem is alleen, dat de meeste mensen het niet dagen lang voor je vast houden en ik echt uitsluitend in het weekend kan.
hagelslag schreef:Pittig als duur?
De keuken is wel echt netjes.
Geen rare krassen etc. Koelkast ziet er eigenlijk helemaal nieuw uit
hagelslag schreef:Oftewel ik moet wel m'n poot stijf houden.
Ik moet gewoon duidelijk nog een nachtje erover slapen.
Ik vind de keuken wel echt mooi.
En hij staat al 2 maand in mijn favorieten lijstje