MyWishMax schreef:Maar ik zou juist wel naar de hap gaan. Hoe langer je hem zo laat zitten, hoe meer schade. Mijn beide schouders zitten nooit meer in de kom, altijd gesubluxeerd. Je wil juist voorkomen dat er nog meer schade aan banden komt en dat gebeurt wel als je het dagen zo laat zitten. Gaat niet eens om de pijn, maar om de gevolgen. Ze zijn bij de hap dus juist ook voor zulke dingen, want dit kan niet tot maandag wachten zonder grote kans op extra schade/ gevolgen.
Mijn artsen laten me dus altijd wel naar de hap of spoed gaan als er iets fout gaat, want met wachten maak je het erger. Nu ben ik niet alleen hypermobiel, maar zijn banden/bindweefsel door hele lichaam slecht en elke schade heeft flinke gevolgen, maar ook bij gewoon hypermobiel moet je opletten. Anders kost het echt een hoop fysio ennoefeningen om te zorgen dat ze niet continu blijven luxeren. Of als je pech hebt en het is al te veel schade nog een operatie ook.
Sterkte sushi
Dank voor je adviezen, superlief dat je meedenkt. Ik ben vanmorgen bij mijn zus langs geweest (fysio) en die heeft gevoeld en gekeken: subluxatie lijkt het niet op omdat de schouder stabiel lijkt (gisteravond niet, maargoed). Ik heb afgelopen week bijzonder veel getild, dus grote kans op overbelasting. Voor nu rustig(er) aan doen en anders maandag naar ha.
Sowieso dank iedereen voor jullie reacties, super lief!
Mkango schreef:Mensen met zo'n smerige rokershoest. Kak voor je dat je longen vol teer zitten, maar in stilte sterven is ook een optie.Sushi, heel veel sterkte!

Ik ben zelf een roker en ik hoest niet maar ik word echt heel ongemakkelijk van mensen die zo hoesten. Dus eigenlijk ben ik het met je eens 
wyoming schreef:Mijn ex die de spullen voor zoon in zou pakken voor kamp.
Hij zou het regelen, (zoon was daar) hem gezegd dat als hij wat nodig had, hij het moest laten weten. Nou dat ging ook allemaal maar last minute en er kwam steeds iets bij. En vervolgens blijkt dat hij de lijst voor het weekendkamp heeft gebruikt ipv zomerkamp. Dus ik kon net helemaal last minute nog spullen nabrengen. En toen stond ik daar en bleek hij nog meer niet te hebben

(bord, beker, bestek maar gelukkig hebben ze dat extra mee van de leiding)
En zoon moest om 10 uur daar zijn, en daarvoor zouden ze zijn fiets komen halen, (ze komen langs mijn huis als ze naar scouting rijden) en om 10.10uur was hij pas hier.
Jemig, wat een onhandig gedoe zeg, super vervelend voor je.
Valerie93 schreef:Dat ik naar aanleiding van gesprek met poh ggz toch besef dat ik best eenzaam ben... had niet door dat het zo erg zou zijn.
Ah… Dikke knuffel, dit is echt naar…