Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 11:36

Mijn ex die de spullen voor zoon in zou pakken voor kamp.
Hij zou het regelen, (zoon was daar) hem gezegd dat als hij wat nodig had, hij het moest laten weten. Nou dat ging ook allemaal maar last minute en er kwam steeds iets bij. En vervolgens blijkt dat hij de lijst voor het weekendkamp heeft gebruikt ipv zomerkamp. Dus ik kon net helemaal last minute nog spullen nabrengen. En toen stond ik daar en bleek hij nog meer niet te hebben _-:( (bord, beker, bestek maar gelukkig hebben ze dat extra mee van de leiding)

En zoon moest om 10 uur daar zijn, en daarvoor zouden ze zijn fiets komen halen, (ze komen langs mijn huis als ze naar scouting rijden) en om 10.10uur was hij pas hier.

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 11:39

Snap wel waarom hij je ex is. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 11:43

De hond die ineens af en toe weg loopt := Gaat ie bij de buren 200m verder op kattenbrokjes zoeken..

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:05

Dat ik naar aanleiding van gesprek met poh ggz toch besef dat ik best eenzaam ben... had niet door dat het zo erg zou zijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:11

Valerie93 schreef:
Dat ik naar aanleiding van gesprek met poh ggz toch besef dat ik best eenzaam ben... had niet door dat het zo erg zou zijn.

Rot kan dat zijn he -O-
Dikke virtuele knuffel! (maar alleen virtueel want ik heb corona) :(:)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:28

MyWishMax schreef:
Maar ik zou juist wel naar de hap gaan. Hoe langer je hem zo laat zitten, hoe meer schade. Mijn beide schouders zitten nooit meer in de kom, altijd gesubluxeerd. Je wil juist voorkomen dat er nog meer schade aan banden komt en dat gebeurt wel als je het dagen zo laat zitten. Gaat niet eens om de pijn, maar om de gevolgen. Ze zijn bij de hap dus juist ook voor zulke dingen, want dit kan niet tot maandag wachten zonder grote kans op extra schade/ gevolgen.

Mijn artsen laten me dus altijd wel naar de hap of spoed gaan als er iets fout gaat, want met wachten maak je het erger. Nu ben ik niet alleen hypermobiel, maar zijn banden/bindweefsel door hele lichaam slecht en elke schade heeft flinke gevolgen, maar ook bij gewoon hypermobiel moet je opletten. Anders kost het echt een hoop fysio ennoefeningen om te zorgen dat ze niet continu blijven luxeren. Of als je pech hebt en het is al te veel schade nog een operatie ook.

Sterkte sushi

Dank voor je adviezen, superlief dat je meedenkt. Ik ben vanmorgen bij mijn zus langs geweest (fysio) en die heeft gevoeld en gekeken: subluxatie lijkt het niet op omdat de schouder stabiel lijkt (gisteravond niet, maargoed). Ik heb afgelopen week bijzonder veel getild, dus grote kans op overbelasting. Voor nu rustig(er) aan doen en anders maandag naar ha.

Sowieso dank iedereen voor jullie reacties, super lief!

Mkango schreef:
Mensen met zo'n smerige rokershoest. Kak voor je dat je longen vol teer zitten, maar in stilte sterven is ook een optie.

Sushi, heel veel sterkte! :knuffel:

Ik ben zelf een roker en ik hoest niet maar ik word echt heel ongemakkelijk van mensen die zo hoesten. Dus eigenlijk ben ik het met je eens :=

wyoming schreef:
Mijn ex die de spullen voor zoon in zou pakken voor kamp.
Hij zou het regelen, (zoon was daar) hem gezegd dat als hij wat nodig had, hij het moest laten weten. Nou dat ging ook allemaal maar last minute en er kwam steeds iets bij. En vervolgens blijkt dat hij de lijst voor het weekendkamp heeft gebruikt ipv zomerkamp. Dus ik kon net helemaal last minute nog spullen nabrengen. En toen stond ik daar en bleek hij nog meer niet te hebben _-:( (bord, beker, bestek maar gelukkig hebben ze dat extra mee van de leiding)

En zoon moest om 10 uur daar zijn, en daarvoor zouden ze zijn fiets komen halen, (ze komen langs mijn huis als ze naar scouting rijden) en om 10.10uur was hij pas hier.

Jemig, wat een onhandig gedoe zeg, super vervelend voor je.

Valerie93 schreef:

Ah… Dikke knuffel, dit is echt naar…

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:38

Bejaarden met rollator die op zaterdag boodschappen moeten doen en de gangpaden blokkeren door met iedereen een theekransje te houden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:42

Super Amy! En dan hoef je niet naar de hap, nee. Ik schiet ook graag naar vriendin die fysio is haha. Ik kom vroeger zelf schouders ook weer terug zetten als ze eruit lagen, misschien heb je dat onbewust gedaan? Dat is aan de ene kant voordeel dat hypermobiele, soms wil het makkelijk eruit schieten ook makkelijk terug schieten zijn. Is alleen ook niet goed, iets met beknelde zenuw := O:)

Even goed op jezelf letten! Heeft zus wat oefeningen voor je? Of tips hoe te tillen?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:56

Aan mijzelf -O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:58

MyWishMax schreef:
Super Amy! En dan hoef je niet naar de hap, nee. Ik schiet ook graag naar vriendin die fysio is haha. Ik kom vroeger zelf schouders ook weer terug zetten als ze eruit lagen, misschien heb je dat onbewust gedaan? Dat is aan de ene kant voordeel dat hypermobiele, soms wil het makkelijk eruit schieten ook makkelijk terug schieten zijn. Is alleen ook niet goed, iets met beknelde zenuw := O:)

Even goed op jezelf letten! Heeft zus wat oefeningen voor je? Of tips hoe te tillen?

Oefeningen heb ik inderdaad met een ‘los’ elastiek, tillen voor nu gewoon echt niet te zwaar/ te hoog, en tillen vanuit de benen. Dus elleboog op 90 graden houden, bovenarm langs de zij en dan vanuit de knieën heffen.

En misschien is het inderdaad in mijn slaap teruggeschoten, of toch overbelasting (wat ik niet raar zou vinden).

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 13:08

Even naar lichaam luisteren dus, sterkte ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 13:17

Met de nieuwe regels voor huurtoeslag ga ik er straks nog verder op achteruit. Dan kan ik serieus niet eens meer mijn eten betalen -:(-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 13:25

M_D_H schreef:
Wat raar, als of dat dan iets is wat niet mag of zo.
Zo van: Kijk eens wat je vrouw doet als jij er niet bij bent?

Heel raar gedrag...

Ja, want het zag er intiem uit.

We zaten op elkaars babyfoon te kijken naar onze slapende kinderen. Houd op met me.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 13:44

Urbanus schreef:
M_D_H schreef:

Heel raar gedrag...

We zaten op elkaars babyfoon te kijken naar onze slapende kinderen. Houd op met me.

Bemoeial :roll:

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 13:51

Buienalarm en Buienradar gaven aan droog.Drie keer raden wat ik over mijn rug heen kreeg tijdens het grasmaaien.Morgen de andere helft maar doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 14:31

Urbanus schreef:
M_D_H schreef:

Heel raar gedrag...

Hoe dúrf je? :oo :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 14:34

Dankje fleurtjeuh en amyll.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 18:10

Mkango schreef:
Mensen met zo'n smerige rokershoest. Kak voor je dat je longen vol teer zitten, maar in stilte sterven is ook een optie.

Sushi, heel veel sterkte! :knuffel:

Ik rook niet, maar kan wel soms zo'n hoest hebben (nog nooit gedaan ook). -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 18:18

Captain schreef:
Snap wel waarom hij je ex is. :')

Hij is degene die er met zijn ex vandoor gegaan is, maar naast de kinderen, het beste cadeau wat hij mij gegeven heeft. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 18:19

Ik moet me focussen op de voorbereiding voor mijn gesprek maandag over mijn herkansing. Het groepsgesprek woensdag kan ik al niet bij zijn omdat dan de uitvaart is.
Maar die hele herkansing kan me gestolen worden en het interesseert me gewoon even helemaal niet meer. Ik wil bij mijn vrienden zijn en herinneringen met elkaar delen. Hopelijk kan dat woensdag na de uitvaart.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 18:35

Iedereen super veel sterkte voor wie het nodig heeft! (Of beterschap) :knuffel:

De jongen die ik "leuk" of nouja interessant vind komt logeren :+ en ik stress hem nu al om wat we gaan doen hahaha

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 18:46

Het enorme egoisme van sommige mensen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 19:31

fotolijstje schreef:

De jongen die ik "leuk" of nouja interessant vind komt logeren :+ en ik stress hem nu al om wat we gaan doen hahaha

Hij komt logeren... wat denk je dat je gaat doen :') _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 19:39

fotolijstje schreef:

Dit is een serieuze vraag?? _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 19:39

Rummikub!