Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 16:49

Ik vind seizoenen een absolute must! Al zit daar helaas geen wereld bij, maar het maakt het spel zoveel levendiger. Cottage living had ik inderdaad ook al, die is echt leuk.

Snowy escape heb ik niet, maar hoorde er niet zoveel soeps over. Ik kijk altijd YT reviews over de uitbreidingen voor ik er een aanschaf. :D City living en discover university staan wel hoog op mijn lijstje. Of de uitbreiding van marriage stories, puur omdat die wereld heel tof is.

Oh nee, ik zit er alweer helemaal in. Ik geef Urbanus de schuld. :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 16:59

Ik biecht op dat ik al de hele dag met mijn reet op de bank zit. Vanmorgen eerst voor een week aan Below Deck gekeken en nu vanmiddag 90 day fiance. Moet wel zeggen dat ik me niet helemaal lekker voel sinds vannacht, al klinkt dat als een stom excuus

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:07

Mijn man heeft dit hele weekend gewerkt en ik heb lekker weekend gevierd (lees: gister mijn bieb opgeruimd omdat het sinds thuiswerken een enorme chaos is en vandaag heerlijk op de lounchebank van mijn bieb gelezen). Mijn man is dus net bloedchagrijnig thuis gekomen en vraagt zich af waarom ik niks aan het huishouden heb gedaan...
Nu had ik dat natuurlijk kunnen doen, maar ik zie niet in waarom ik mijn weekend moet besteden aan het huishouden en hij vervolgens het hele weekend in luilekkerland mag vertoeven, het huishouden is een gezamenlijke iets hebben we afgesproken.

Nu kan ik dit natuurlijk uitleggen, maar als mijn man zo'n humeur heeft mond elk weerwoord uit in een discussie en daar had ik geen behoefte aan...
Dus ik heb net een half uur lang op alles wat hij zei geantwoord dat ik geen discussie met hem aanging...
Hij vond dat super frustrerend en zit nu stilletjes op de bank te mokken en te zwelgen in een soort van gefrustreerd zelfmedelijden...
Maar heel stiekem heb ik enorm genoten van dat afgelopen half uur, hoe groter zijn frustratie werd, hoe meer ik er van genoot... :') _O-

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:10

Ik heb net sims gedownload. Nr 4 was 5e *\o/*

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:20

Marriage story heeft vet veel bugs. Snowy escape heeft wel leuke kleding vind ik!
University is ook wel geinig :j

Texnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:27

Oh nou kan ik eindelijk biechten, ik heb de Sims 4 plus alle uitbreidingspakketten. En blijkbaar 584 uur speeltijd. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:50

Soepblik schreef:
Heef iemand snowy escape? En hoe is die?

Ik heb al eilandleven en cottage living (die is overigens echt aan te raden) en outdoor retreat maar wil er vrijdag eentje bijkopen. :') Iemand een aanrader?

Ik vind Snowy Escape heel leuk! Leuke extra wereld, extra carrière en natuurlijk snowboarden, skieën en rock climbing :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:00

Love Sims. Maar nog te veel andere games die ik toch liever speel. ESO is m'n favoriet. Bijna 1200 uur in zitten. Zei iemand tijdverspilling?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:19

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:46

In Animal Crossing ook wel 1000+ uur zitten trouwens. Oeps

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 18:48

Same. Fml.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:52

Ik gebruik als excuus dat ik in Animal Crossing vooral bezig ben met het ontwerpen en inrichten van mijn eiland. Creatieve uitlaatklep enzo. Voor ESO moet ik nog een excuus verzinnen, suggesties zijn welkom

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:13

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:33

Ik heb ook flink zitten grinniken om 7:04 hehehe :Y)

Ik heb hier een vrij onschuldige biecht, maar ik heb twee broeken gekregen van iemand die haar niet meer pasten en ben er echt gênant blij mee. Zie haar niet zoveel en vind het echt een te gek 'aandenken' hahahaha vind het zelf ook een beetje gek

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:45

Soepblik schreef:
Heef iemand snowy escape? En hoe is die?

Ik heb al eilandleven en cottage living (die is overigens echt aan te raden) en outdoor retreat maar wil er vrijdag eentje bijkopen. :') Iemand een aanrader?

Ik vind Snowy Escape wel tof :). Ik heb mijn Sims nog niet in de wereld laten wonen, maar ik laat ze nog wel eens een paar dagen op wintersport gaan. CAS heeft ook wel toffe items in dat uitbreidingspakket

Om ook nog een biecht toe te voegen; ik ben lichtelijk verslaafd aan The Sims. Het is dat ik niet overdreven veel tijd en geld heb (en geen game pc, heb maar een laptop), anders dan had ik sws alle mogelijke uitbreidingen, gamepacks en stuffpacks gekocht. Ik kijk ook veel naar youtubers die sims spelen :Y)

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:46

Sterre98 schreef:
https://youtu.be/ZfPmBMGXXzY

Ik ga dus erg goed hierop.
Heb vannacht om half 4 zo hard gelachen om het fragment van 7:04

Ik heb om zo ongeveer alle fragmenten in dit filmpje gelachen...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:49

Er vliegt al een tijd een politie helikopter rond mijn huis. Ik ben dan zo nieuwsgierig, wil weten wat er aan de hand is....
En dan baal ik ontzettend dat ik er niets over kan vinden. Ben een online ramptoerist. :o

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:54

marleen_88 schreef:
Er vliegt al een tijd een politie helikopter rond mijn huis. Ik ben dan zo nieuwsgierig, wil weten wat er aan de hand is....
En dan baal ik ontzettend dat ik er niets over kan vinden. Ben een online ramptoerist. :o

www.drimble.nl al geprobeerd met helikopter als zoekopdracht?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:12

IMAY1990 schreef:
marleen_88 schreef:

https://www.drimble.nl al geprobeerd met helikopter als zoekopdracht?

Jep. Geen melding.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:18

flightradar24 ? Die gebruik ik altijd om te kijken waar de traumaheli vandaan komt.

Biecht: ik werk dus in een ziekenhuis en de traumaheli landt vlakbij mijn kantoor. Ik kijk dan dus op flightradar om te kijken waar de heli vandaan komt en weer heen gaat na vertrek.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:34

Biecht: geen idee wat Sims is :+ en als het zo verslavend is kan ik er beter maar vanaf blijven.

Nog een biecht: ik behoor nu officieel tot de ‘we zijn er bijna- generatie’ _O- Vanmiddag een potje gejeu-de-bouled.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:44

marleen_88 schreef:

Ik weet niet waar jij zit, maar er vliegt er hier nu ook eentje :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:46

Hilary schreef:
marleen_88 schreef:

Ik weet niet waar jij zit, maar er vliegt er hier nu ook eentje :')

Heb die site even snel gecheckt, maar kon er weinig op vinden. Omgeving Haarlem woon ik.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:49

Oh daar zie ik ook niks. Dan willen ze niet gevolgd worden. Ik zit bij Utrecht.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:32

Fitzroy schreef:
Biecht: geen idee wat Sims is :+ en als het zo verslavend is kan ik er beter maar vanaf blijven.

Alleen maar de best verkochte pc game aller tijden :')