Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Buiten dat wij inderdaad vinden en denken dat je hierop normaal kan reageren. Volgens mij gaf hij duidelijk zijn gevoel aan en lees ik nergens dat ze een big fight gehad hebben.
Het kan hem too much zijn geweest, naar de keel grijpen etc. Dat is zijn goed recht. En daarmee de andere gevoelens terug krijgen en zich afsluiten.
Allemaal menselijk volgens mij. Wie weet is er wel veel meer gebeurd in die relatie en dit is maar 1 ding maar wellicht een druppel.
Als iemand aan mijn levenswerk zou zitten en zich daarin wil mengen dan weet ik niet of ik netjes zou zeggen oh wat lief, maar ik wil dit niet zand erover en klaar.
Makkelijk oordelen is het wel. Blijkbaar halen ze niet het beste in elkaar naar boven.
BaileyMix schreef:Fijn dat je een feestje gepland hebt staan, klinkt leuk, al is het dan helemaal in Grunn![]()
Ik vind hem eerlijk gezegd als een emotioneel onvolwassen schlemiel klinken. Als ik hem tegenkom in UuuUu krijgt 'ie een hoekHelemaal klote dat je gevoelens voor hem hebt!
Mand schreef:Jezus Vjesta, wat een hork van een vent. Komt op mij meer over alsof hij je zag als makkelijke bootycall en de dag erna dacht "hoe verpest ik dit". Ik ga mee met mijn voorgangers dat je hem beter uit je leven kan verwijderen. Die is je aandacht echt niet waard.
Moet ik me trouwens nog voorstellen of kan ik gewoon meekletsen
capopjekop schreef:Maar wat dat ene boek voor hem betekent kan een ander niet voor hem invullen. Hij mag zich zo voelen over het cadeau. Op gevoelens heb je geen invloed, wat je er vervolgens mee doet wel. Daar zijn we het allemaal over eens dat zijn reactie niet oke is.
Mand schreef:Voorstellen is wel zo netjes ja, inclusief BDSM-lijst en een S.W.O.T. analyseJezus Vjesta, wat een hork van een vent. Komt op mij meer over alsof hij je zag als makkelijke bootycall en de dag erna dacht "hoe verpest ik dit". Ik ga mee met mijn voorgangers dat je hem beter uit je leven kan verwijderen. Die is je aandacht echt niet waard.
Courses schreef:Daar doet dit topic niet aanBaileyMix schreef:Fijn dat je een feestje gepland hebt staan, klinkt leuk, al is het dan helemaal in Grunn![]()
Ik vind hem eerlijk gezegd als een emotioneel onvolwassen schlemiel klinken. Als ik hem tegenkom in UuuUu krijgt 'ie een hoekHelemaal klote dat je gevoelens voor hem hebt!
Collectief avondje Bokt uiteten plannen?
Urbanus schreef:Mand schreef:Jezus Vjesta, wat een hork van een vent. Komt op mij meer over alsof hij je zag als makkelijke bootycall en de dag erna dacht "hoe verpest ik dit". Ik ga mee met mijn voorgangers dat je hem beter uit je leven kan verwijderen. Die is je aandacht echt niet waard.
Wie ben jij?
BaileyMix schreef:Ik niet denk ik
Zonnetje81 schreef:Ik ook niet.
Rawr schreef:The question is who gives a fiets?
The answer is nobody.
Maar vertel Mandypants, wat is er gaande in je fabuleuze dateleven? We hangen aan je lippen, I'm sure.
Mand schreef:Ik ben Mandy, 22, woon in Utrecht en werk en studeerNiet zo heel veel spannends! Ik rij geen paard meer ondat ik geen tijd heb maar hou ontzettend van alle soorten dieren en natuur, daarom blijf ik op Bokt plakken.