Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:19

Buiten dat wij inderdaad vinden en denken dat je hierop normaal kan reageren. Volgens mij gaf hij duidelijk zijn gevoel aan en lees ik nergens dat ze een big fight gehad hebben.

Het kan hem too much zijn geweest, naar de keel grijpen etc. Dat is zijn goed recht. En daarmee de andere gevoelens terug krijgen en zich afsluiten.

Allemaal menselijk volgens mij. Wie weet is er wel veel meer gebeurd in die relatie en dit is maar 1 ding maar wellicht een druppel.

Als iemand aan mijn levenswerk zou zitten en zich daarin wil mengen dan weet ik niet of ik netjes zou zeggen oh wat lief, maar ik wil dit niet zand erover en klaar.

Makkelijk oordelen is het wel. Blijkbaar halen ze niet het beste in elkaar naar boven.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:27

Zonnetje81 schreef:
Buiten dat wij inderdaad vinden en denken dat je hierop normaal kan reageren. Volgens mij gaf hij duidelijk zijn gevoel aan en lees ik nergens dat ze een big fight gehad hebben.

Het kan hem too much zijn geweest, naar de keel grijpen etc. Dat is zijn goed recht. En daarmee de andere gevoelens terug krijgen en zich afsluiten.

Allemaal menselijk volgens mij. Wie weet is er wel veel meer gebeurd in die relatie en dit is maar 1 ding maar wellicht een druppel.

Als iemand aan mijn levenswerk zou zitten en zich daarin wil mengen dan weet ik niet of ik netjes zou zeggen oh wat lief, maar ik wil dit niet zand erover en klaar.

Makkelijk oordelen is het wel. Blijkbaar halen ze niet het beste in elkaar naar boven.

Levenswerk is een groot woord; hij heeft dit geschreven tijdens de pandemie toen zijn echte levenswerk (de horeca) dicht was; deels therapeutisch en deels als creatief proces. Hij heeft geprobeerd het uit te laten geven, maar is door een paar uitgevers afgewezen en heeft dat idee toen van zich af gezet. Niemand behalve zijn vader had het gelezen, en hij vond het erg leuk dat ik het wilde lezen. Het lag al twee jaar op een figuurlijke/digitale plank, figuurlijk stof te happen.

Maar dat we niet het beste in elkaar naar boven halen is wel duidelijk. We staan echt totaal tegengesteld in het leven. Niet eens opzettelijk, maar we denken blijkbaar over heel veel dingen totaal anders. Dat maakt dat we goed kunnen praten; het is nooit saai, we denken allebei heel snel en hebben meningen genoeg. Maar uiteindelijk kunnen we niet doorgaan met onszelf eeuwig verdedigen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:52

Fijn dat je een feestje gepland hebt staan, klinkt leuk, al is het dan helemaal in Grunn :))

Ik vind hem eerlijk gezegd als een emotioneel onvolwassen schlemiel klinken. Als ik hem tegenkom in UuuUu krijgt 'ie een hoek *\o/* Helemaal klote dat je gevoelens voor hem hebt!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:55

Jezus Vjesta, wat een hork van een vent. Komt op mij meer over alsof hij je zag als makkelijke bootycall en de dag erna dacht "hoe verpest ik dit". Ik ga mee met mijn voorgangers dat je hem beter uit je leven kan verwijderen. Die is je aandacht echt niet waard.

Moet ik me trouwens nog voorstellen of kan ik gewoon meekletsen :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:56

BaileyMix schreef:
Fijn dat je een feestje gepland hebt staan, klinkt leuk, al is het dan helemaal in Grunn :))

Ik vind hem eerlijk gezegd als een emotioneel onvolwassen schlemiel klinken. Als ik hem tegenkom in UuuUu krijgt 'ie een hoek *\o/* Helemaal klote dat je gevoelens voor hem hebt!

Collectief avondje Bokt uiteten plannen? :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:05

Courses schreef:

Ben bij :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:05

Mand schreef:
Jezus Vjesta, wat een hork van een vent. Komt op mij meer over alsof hij je zag als makkelijke bootycall en de dag erna dacht "hoe verpest ik dit". Ik ga mee met mijn voorgangers dat je hem beter uit je leven kan verwijderen. Die is je aandacht echt niet waard.

Wie ben jij?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:08

capopjekop schreef:
Maar wat dat ene boek voor hem betekent kan een ander niet voor hem invullen. Hij mag zich zo voelen over het cadeau. Op gevoelens heb je geen invloed, wat je er vervolgens mee doet wel. Daar zijn we het allemaal over eens dat zijn reactie niet oke is.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Te groot cadeau, niet fijn en niet hoe je het wilt, helemaal goed. Dat kan en begrijp ik ook nog. De reactie niet, dat is gewoon de 2e enorme rode vlag en niet oké.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:53

Mand schreef:

Voorstellen is wel zo netjes ja, inclusief BDSM-lijst en een S.W.O.T. analyse :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:54

Courses schreef:
BaileyMix schreef:

Daar doet dit topic niet aan :n

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:20

Urbanus schreef:
Mand schreef:

Wie ben jij?

Je nachtmerrie volgensmij

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:22

Oh hallo eendenbek!

Afbeelding

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:24

Nu wil ik m'n naam veranderen in Speculum.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:45

Speculum Vaginos.
Klinkt als een Harry Potter spreuk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:45

Ik haat Harry Potter.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:48

Oke Speculum.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:50

Urbanus schreef:
Ik haat Harry Potter.

Ik ook

En ik kan me wel voorstellen maar vgm weet het gros wel wie ik ben en anders laat ik mezelf lekker in die arrogante waan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:51

Mand schreef:
Urbanus schreef:
Ik haat Harry Potter.

Ik ook

En ik kan me wel voorstellen maar vgm weet het gros wel wie ik ben en anders laat ik mezelf lekker in die arrogante waan.
Korter graag.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:52

Captain schreef:
Oke Speculum.

Ik ga het vragen op m'n verjaardag, dan kunnen ze me niks weigeren.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 00:48

Mand schreef:
Ik ook

Ik niet denk ik ;(

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 00:55

Ik ook niet.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 01:14

Mand schreef:

The question is who gives a fiets?
The answer is nobody.

Maar vertel Mandypants, wat is er gaande in je fabuleuze dateleven? We hangen aan je lippen, I'm sure.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 03:38

BaileyMix schreef:
Ik niet denk ik ;(
Zonnetje81 schreef:
Ik ook niet.

Ik ben Mandy, 22, woon in Utrecht en werk en studeer :D Niet zo heel veel spannends! Ik rij geen paard meer ondat ik geen tijd heb maar hou ontzettend van alle soorten dieren en natuur, daarom blijf ik op Bokt plakken.

Rawr schreef:
The question is who gives a fiets?
The answer is nobody.

Maar vertel Mandypants, wat is er gaande in je fabuleuze dateleven? We hangen aan je lippen, I'm sure.

Oke Henk, bedankt voor je toevoeging en interesse! Gaat goed hoor.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 08:19

Mooi! :) Studeer je nog iets in de muziekindustrie of ben je een andere richting ingeslagen?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 10:00

Mand schreef:
Ik ben Mandy, 22, woon in Utrecht en werk en studeer :D Niet zo heel veel spannends! Ik rij geen paard meer ondat ik geen tijd heb maar hou ontzettend van alle soorten dieren en natuur, daarom blijf ik op Bokt plakken.

Meeeeid, ik heb even in je berichten lopen creepen om te kijken of ik je herkende. Maar neen. Maar we zijn wel buurmeisjes geweest denk ik! Ik woonde tot voor kort altijd naast de moskee in Lombok :*