Hoe schoon is jouw huis? Tips en tricks.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Griffioen

Re: Hoe schoon is jouw huis? Tips en tricks.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 10:13

Update: de strepen zitten er nog op maar het toilet is nu wel superwit.

Nu zoek ik nog naar die ene gouden tip hoe ik ook van de kalkstrepen af kan komen bovenin het toilet.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 10:19

Zoals ik al zei, puimsteen! Gewoon bij de hema te koop en beschadigt je toilet niet.

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 11:18

prompter schreef:
Zoals ik al zei, puimsteen! Gewoon bij de hema te koop en beschadigt je toilet niet.

Ah excuus, had er zws overheen gelezen.
Ga ik morgen naar de Hema :-)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 14:18

Griffioen schreef:

Nu zoek ik nog naar die ene gouden tip hoe ik ook van de kalkstrepen af kan komen bovenin het toilet.

Ervaringsdeskundige: schuurpapiertje! Neem eens stukje fijn (!) schuurpapier en ga zachtjes over de strepen. Ik neem aan dat ze zwart zijn?

Ik wilde echt een nieuwe pot, terwijl de onze pas drie jaar oud was. Nu regelmatig zachtjes schuren en hij is stralend wit.

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 17:45

Ceetje_bokt schreef:
Griffioen schreef:

Ervaringsdeskundige: schuurpapiertje! Neem eens stukje fijn (!) schuurpapier en ga zachtjes over de strepen. Ik neem aan dat ze zwart zijn?

Ik wilde echt een nieuwe pot, terwijl de onze pas drie jaar oud was. Nu regelmatig zachtjes schuren en hij is stralend wit.

Het zijn witte toilets en nog geen jaar oud. Ik vind puimsteen al spannend laat staan schuurpapier. Maar ik ben gewoon erg voorzichtig met krasjes en dingetjes.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 18:00

Ik bedoelde met het zwart de strepen in de pot. Echt heel fijn schuurpapier en dan zacht schuren. Beloofd dat het veilig werkt.

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 18:06

Ceetje_bokt schreef:
Ik bedoelde met het zwart de strepen in de pot. Echt heel fijn schuurpapier en dan zacht schuren. Beloofd dat het veilig werkt.

De strepen waren eerst een beetje gelig en nu wit doorzichtig na het weken in de azijn.