Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Ik las deze ergens op Twitter , slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop;
Ongevaccineerde andersdenkenden beschermen zich tegen covid mbv rekenkundige trucjes…..
Gevaccineerden beschermen zich tegen covid mbv een vaccin.
Eens kijken wat beter werkt in de herfst.
SusanH schreef:Ik zie dat anders, en dat is helemaal prima.
Karl66 schreef:SusanH schreef:Ik zie dat anders, en dat is helemaal prima.
Grappig, jij vraagt mij waarom ik vraagtekens bij dat artikel stel. Dan stel ik hele feitelijke vragen bij beweringen van hem die gewoon inhoudelijk niet kloppen en dan is jouw reactie dat jij dat anders ziet. Maar deze eeuw is er gemiddeld ongeveer één persoon per jaar verplicht opgenomen wegens TBC. Enkel vanwege het gevaar voor de volksgezondheid. Tegelijkertijd is er helemaal niemand verplicht opgenomen wegens corona. Het is echt volslagen onzin dat we TBC patiënten zomaar laten rondlopen. Hoe wil je daar bijvoorbeeld anders tegenaan kijken?
Hij beweert dat zijn kant niet gehoord wordt en onderbouwt dat met beweringen die aantoonbaar niet waar zijn of die je wel heel ruim uit moet gaan leggen om ze waar te maken.
Zijn betoog is van het niveau 1+1=3, want 1 kan een afronding zijn van 1,4 en ook een afronding 1,7 en 1,4+1,7=3,1 en dat is afgerond drie.
SusanH schreef:Wat ik ook vind, de nuance is zoek. Je bent of een wappie, of niet. Als wappie ben je virusontkenner en anti vaxxen en geloof je in complot theorieën volgens het overgrote deel van de bevolking. Kritisch zijn maar niet in complotten geloven is blijkbaar geen optie. En als kritische Nederlander je wel hebben laten vaccineren is ook heel bijzonder. Komt nog bij dat er zo'n overload aan info is dat het bijna geen doen is om voor jezelf uit te maken wat waar is en wat niet. En nee, ik geloof niet dat de site van de rijksoverheid altijd de juiste info geeft. En dan doel ik vooral op de info over aerosolen, die heel lang en ondergeschikte rol hebben gespeeld.
Pandora2 schreef:En met die steeds groter wordende demonstraties krijg je eigenlijk hetzelfde effect als dat een festival of ander evenement gewoon zou doorgaan![]()
Zie maar wat er in Frankrijk gebeurt. Lekker duizenden demonstranten als haringen in een tonnetje op elkaar.
Hier in het veld is het 3 dagen motocross. Gisteravond en nacht spagetti vreten en party time![]()
Geen idee of dat volgens of met de nu nog steeds geldende coronaregels was