Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 18:29

Kookaburra schreef:
Er was een groepje mensen op de fiets, waarschijnlijk vakantiegangers, die hun honden los lieten in ons land om de behoefte te doen.
De mensen maar even aangesproken op het risico dat honden dragen kunnen zijn van neospora, en dat dit grote gevolgen kan hebben voor koeien.

Uberhaupt vind ik het al gek dat je je dier laat rennen op andermans terrein, maar afijn. Tot daaraan toe.

Laatst iemand die z'n hond liet kakken op het hooi dat nog op het land lag. Het werd 's avonds gebaald. Inclusief kak dus. :r

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 19:03

Cookies schreef:
Kookaburra schreef:
Er was een groepje mensen op de fiets, waarschijnlijk vakantiegangers, die hun honden los lieten in ons land om de behoefte te doen.
De mensen maar even aangesproken op het risico dat honden dragen kunnen zijn van neospora, en dat dit grote gevolgen kan hebben voor koeien.

Uberhaupt vind ik het al gek dat je je dier laat rennen op andermans terrein, maar afijn. Tot daaraan toe.

Laatst iemand die z'n hond liet kakken op het hooi dat nog op het land lag. Het werd 's avonds gebaald. Inclusief kak dus. :r

Hier net ook, de man zag mij in het land en liep snel weg. Ik zie die meneer vaker lopen met zijn hond en zal het even zeggen van de week. Snap niet zo goed dat je op andermans terrein zomaar je hond laat lopen. Ik loop toch ook niet door de tuin van iemand omdat het hekje open staat :+

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 19:13

Dat ik zo'n broekpoepert ben voor zelf geregelde vakanties :+ bang dat er wat mis gaat

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 19:17

Karuna sneu voor de diertjes.
Niet leuk als mensen niet op tijd komen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 19:20

Dat ik gewoon zenuwachtig ben omdat ik vanaf morgen mijn hond KVV ga voeren en geen brok meer en ik niet weet hoe ze daar op gaat reageren.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 19:34

Kookaburra schreef:

Ooh is bij ons ook echt een probleem. Al verschillende mensen aangesproken en overal bordjes over Neospora opgevangen. En dan zeggen ze huh welke bordjes? Terwijl ze er naast staan...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 20:14

Suzywuzy schreef:
Dat ik zo verlang om weer bij paarden te zijn en te rijden maar niet wil lessen, op de maneges ben ik al uitgekeken en geen enkele verzorgpony hierzo |o

Dit is zo herkenbaar..
Ik wil weer lekker aan de slag met paarden, maar doordat ik een tijd bij een goede dressuur ruiter heb gereden en les van hem heb gehad, wil ik een vrij specifiek soort instructeur. En niet iemand die lesjes geeft op de manege vanuit de hoek van de bak...
En ik wil lekker mn eigen ding kunnen doen..
Ik mis het rijden zo..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-21 20:25

Mijn vriend die gelijk in slaap valt als hij thuis komt en het nu nodig vind om weer een dutje te gaan doen. Zo irritant

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 22:17

Loeky01 schreef:
ik vind het lastig dat mijn vriend soms zo'n extreem nuchtere attitude heeft. Ze hebben ongepland een extra scan gemaakt bij mijn moeder tijdens de controle scans. Dus 3 ipv 2. Ik vind dat vreemd en ik weet vanuit mijn werk dat dat niet altijd wat goeds betekend. En hij bagatelliseert dat redelijk, wat ik snap maar oh zo moeilijk vind. Gewoon een 'snap ik' zou soms zo fijn zijn om te horen.

Vervolg hierop. Vandaag had ze een mammo want ja haar lijf vond 1 vorm van kanker niet voldoende dus jaarlijks flink door de molen. Is ze er ook daar uit gepikt. Ik ben in staat mijn telefoon tegen de muur aan te smijten. Kan mezelf al vier jaar goed bij elkaar houden, maar ik begin echt tegen een breekpunt aan te zitten. Vooral die eindeloze onzekerheid. Morgen heb ik m’n schouders er wel weer onder zitten ofzo, maar nu ga ik maar even in een hoekje zitten huilen. Jezus. Mag het alsjeblieft een keer rustig worden.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 22:39

*\o/*

Loeky01 schreef:
Loeky01 schreef:
ik vind het lastig dat mijn vriend soms zo'n extreem nuchtere attitude heeft. Ze hebben ongepland een extra scan gemaakt bij mijn moeder tijdens de controle scans. Dus 3 ipv 2. Ik vind dat vreemd en ik weet vanuit mijn werk dat dat niet altijd wat goeds betekend. En hij bagatelliseert dat redelijk, wat ik snap maar oh zo moeilijk vind. Gewoon een 'snap ik' zou soms zo fijn zijn om te horen.

Vervolg hierop. Vandaag had ze een mammo want ja haar lijf vond 1 vorm van kanker niet voldoende dus jaarlijks flink door de molen. Is ze er ook daar uit gepikt. Ik ben in staat mijn telefoon tegen de muur aan te smijten. Kan mezelf al vier jaar goed bij elkaar houden, maar ik begin echt tegen een breekpunt aan te zitten. Vooral die eindeloze onzekerheid. Morgen heb ik m’n schouders er wel weer onder zitten ofzo, maar nu ga ik maar even in een hoekje zitten huilen. Jezus. Mag het alsjeblieft een keer rustig worden.

:(:) Dat is ook zwaar. Misschien huilen onder de douche, ff een moment voor jezelf en de tranen spoelen mee. Geen oplossing want het blijft poedersuiker.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 22:58

Loeky01 schreef:
Loeky01 schreef:

Dikke knuffel meis, soms is het leven gewoon echt poedersuiker :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 23:02

De jengelende kinderen van de buurvrouw op de moestuin. Denk dat ik volgende keer maar ja zeg als die weer begin te zeuren om kipjes knuffelen. Mag die kennis maken met de haan. }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 23:06

Loeky01 schreef:
Loeky01 schreef:

Jeetje veel sterkte en beterschap! Je mag echt de tijd nemen voor jezelf want dat is niet niks hoor, en huilen mag zeker! Y;(

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 23:08

Loeky01 schreef:
Loeky01 schreef:

Herkenbaar zo'n nuchtere partner. Soms makkelijk soms ook helemaal niet.
Lekker in een hoekje janken lucht op. Y;(

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 23:48

Nachtje kamperen in het weiland van de ouders van vrienden. Lig met een trainingsbroek en trui aan onder de deken en heb het nog koud.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 00:01

Dat ik een allergischhhe reactie heb weer, en het jeukt en brand als de tyfus. Ik reageer op veel metalen maar niet constant en reageer nu weer op m’n horloge, echt pffff... ik moet het inzwachtelen om openkrabben te voorkomen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 03:35

Gisteravond met een biertje teveel mijn duim gekneusd met het uithalen van de accu van mijn fiets. Toen voelde ik het niet zo, maar nu is ie helemaal stijf en blauw.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 07:20

Misselijk/maagzuur/oefen weeën
Laatste loodjes van de zwangerschap maar het is nu echt aftellen

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 07:37

Dat mn arm helemaal stijf is van mn vaccinatie & ik vandaag moet werken en daarna sporten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 07:53

Froukje_J schreef:
Misselijk/maagzuur/oefen weeën
Laatste loodjes van de zwangerschap maar het is nu echt aftellen

Ohh ik weet nog precies hoe dat was. Heb je een maagzuurremmer? Hoewel dat op het laatste ook niet meer helpt. Hou vol, de beloning is het zo enorm waard <3

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-21 09:11

Kom binnen op kantoor, 26 graden :7

Meteen de airco aangeslingerd.

@Loeky01 sterkte.. mijn moeder heeft momenteel kanker dus ik kan me voorstellen waar je doorheen gaat. Hier ook zo'n nuchtere partner. Huilen mag :knuffel:
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 12-08-21 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 09:18

Jeetje Loekie 01 sterkte voor jullie!
Gewoon janken hoor, we zijn nog steeds geen robots Y;(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 09:23

Heel veel sterkte Loekie 01, huilen mag hè :(:)

AmyII schreef:
Aan het feit dat de autosleutel van onze ‘Swift’ afbrak in het slot van de kofferbak. Gelukkig een auto van de werkgeefster van mijn vriend kunnen lenen voor heen-en-weer Middenbeemster->Amsterdam, staan we voor een dichte Coentunnel want er was een vrachtwagen te hoog… :roll:
[ [url=m/cdVyzj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Anyhow, we nemen straks onze andere auto ook maar weer mee terug richting Middenbeemster, wil niks meer aan het toeval overlaten. :=

Ik quote even mezelf want het verhaal van de afgebroken autosleutel heeft een staart gekregen. Uiteindelijk waren we dinsdag pas om 19:00 thuis, we hadden voor het laatst om 10:00 gegeten, dus we waren aardig hongerig MAAR we hadden goede moed, want een autosleutel bijmaken hadden we al eens gedaan (iets met gedoe met transponders enzo) en dat was toen vrij vlot klaar.

Dus gister om 11:00 de deur uit, om eerst een sleutel bij te laten maken en een cadeautje voor de zorgboerin te kopen en dan zouden we MAKKELIJK een afspraak om 13:00 moeten redden.
Wishful thinking want het maken van de sleutel was een dingetje. Ik geloof dat de meneer wel 4 sleutels verslepen heeft voordat hij ging passen. Eerst werkte hij niet op de deur, toen werkte hij wel op de deur maar niet op het contact (serieus, die man is wel 15x heen en weer gelopen) en uiteindelijk komt die meneer zijn zaak weer binnen gestapt (ik was het heen en weer lopen moe) zegt ‘ie: ‘is er altijd al een trucje geweest om de sleutel UIT het contact te krijgen?’ -O-
Na veel gedoe toch de sleutel uit het contact gekregen, maar de beste man had geen (passende) autosleutels meer om te bewerken, dus lang verhaal kort: ruim een uur bij de sleutelmaker bezig geweest (vorige keer stonden we in 5 minuten buiten) voor niks, want de sleutel die wel op de deur past kunnen we beter niet meer in het contact steken… :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 10:48

Dat ik dit topic niet meer zie staan bij mijn gevolgde topics.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 10:50

Dat ik iets te makkelijk dacht “ik ga even leren breien” :') Ik haak al jaren dus dacht dat ik het wel snel op zou pikken. Het is écht abracadabra _O-