Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:43

MyWishMax schreef:
vikawiek schreef:
Succes Captain! Hopelijk vinden jullie haar snel

----
Zaagservice van de praxis en hornbach is dicht, ik heb geen auto met trekhaak dus kan het hout niet vervoeren en de bezorgkosten zijn 100 euro :$

Gamma heeft wel online zaagservice geloof ik. Heb ik pas nog naar gekeken, misschien zit die in de buurt?

Oh wat top dit! Dankjewel !

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:02

Wat fijn dat het katje er weer is!!
Wat ik nu ga zeggen is dus mosterd na de maaltijd, maar zo ver ik weet mag je voor hulpbehoevende dieren wel buiten zijn tijdens de avondklok, je zei dat het diertje een korte vacht heeft en het niet gewend is, het zou ook weer koud gaan worden en dat zou ik zelf ook echt zien als hulpbehoevend en ook gewoon voor naar buiten gaan. Gelukkig is ze terecht dat is het belangrijkste <3 die is zeker wel heel blij om weer lekker warm binnen te zitten?

Mijn buren zijn aan het ruzien, en eentje is steeds keihard aan het schelden met een bekende dodelijke ziekte. Kan daar zo slecht tegen!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:12

Captain schreef:
ZE IS ER WEER!!

We zijn om 2100 naar buiten gegaan, en om 2125 toen we weer thuis waren kwam ze ineens aangehold.. pffff.. gelijk een gps band kopen mocht dit weer gebeuren. :=

Oooooh superfijn!

Wij hebben ook een gps band gedacht maar vinden ze zo groot..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:41

Zebrastreep schreef:
@DiscoDipp

De schimmel crème helpt wel gelukkig! Alleen elke dag smeren is voor mij niet haalbaar omdat ik zit met school en stage... Mijn jonge paard had ook een schimmel plekje maar dat was weer heel snel verdwenen.

Ze krijgt ook weerstand supplementen dus in combinatie helpt het wel. Eigenlijk moet ik de halsters even goed wassen maar heb zoveel aan mijn hoofd dat ik er niet aan toe kom |o Vrije dagen waarin ik niks moet doen zijn nogal zeldzaam geworden

Nee een solarium is er niet , ik sta op een hele simpele stal ( voor de portemonnee wel heel fijn :j )

Ohh dan gaat dat daar wel mee weg!
Ja wassen is idd wel slim haha :D

Wij hebben er wel een, maar die is kapot :') daar is de prijs niet naar helaas _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 00:46

M'n verstandskies waar de kroon net van afbreekt, moet de hele nacht nog. 8 uur gelijk bellen, en morgen maar gelijk heen, is geen pretje.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 01:19

Weer bijna 120,- aan voer kunnen kopen :roll:
Wanneer kan ik weer werken? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 07:55

Nachtmerrie.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 08:31

Marije_1997 schreef:
M'n verstandskies waar de kroon net van afbreekt, moet de hele nacht nog. 8 uur gelijk bellen, en morgen maar gelijk heen, is geen pretje.

Heb/had jij een kroon op je verstandskies :o?
Nooit van gehoord!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 08:52

Fijn dat de kat terug is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 09:00

chanicha schreef:
Marije_1997 schreef:

Heb/had jij een kroon op je verstandskies :o?
Nooit van gehoord!

Nah ja kroon het bovenste deel zeg maar.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 09:02

Captain schreef:
ZE IS ER WEER!!

We zijn om 2100 naar buiten gegaan, en om 2125 toen we weer thuis waren kwam ze ineens aangehold.. pffff.. gelijk een gps band kopen mocht dit weer gebeuren. :=

Top! Hoe fijn is dat!

Nu is ze zeker wel moe?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 09:28

Ze is doodop. :') Hele nacht bij ons op bed gelegen. Daar hebben we voorlopig geen kind aan haha!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 09:38

Haha, dat had die van ons ook idd.. had mijn vriend opgehaald (MET REISMAND!!) en die lieten we binnen los > hij ging eten en op zn favoriete plek liggen en die heeft de hele avond geslapen.
Heeft zich nog mee naar boven bewogen om verder te eten en daarna om idd bij ons in bed verder te slapen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 10:50

Hele huis stofgezogen en gedweild.... komen de honden (4) binnen.... raad eens wat die gedaan hebben Afbeelding :roll:

Gelukkig mag er toch niemand op visite komen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 10:51

Hahaha, neeeeee. :')

Ik heb het koud. :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 10:53

Oh zo herkenbaar. :') ik had dat pas. Thuis de boel schoon, mijn bus en alle dekens voor ze weer netjes schoon en wat doet mijn grote smeerkees. Hup spring een modderplas door. Dus mijn bus en mijn huis zagen er daarna weer heerlijk modderig uit. Inclusief de muren in de gang. _O-

Captain gelukkig dat kat weer thuis is en hopen dat het niet weer gebeurd,

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 10:56

De CV ketel die om half 4 vannacht ineens lawaai begon te maken (recht naast mijn slaapkamer). Dat deed hij vaak als de verwarming aan werd gezet, maar toen 3 weken terug de monteur was geweest leek het weg te zijn. Tot vannacht terwijl de verwarming niet aan was gezet.. Uiteraard kon ik daarna weer moeilijk in slaap komen. Gelukkig is het Vrijdag..

Fijn dat de kat terug is Captain! Ik ken het gevoel van een vermiste kat -O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 11:12

Ik erger mij aan mijn vriend die blijkbaar niet meer wil werken (thuiswerk) als ik in dezelfde ruimte zit. Helaas voor hem is de keuken en woonkamer (waar hij dus zit) 1 ruimte en hebben we maar 1 slaapkamertje. Daar ga ik vaak zitten werken, maar niet altijd want daar is het kouder en ongezellig licht (klein raam aan het noord/oosten). Zelf wil hij nooit eens in de slaapkamer zitten 8)7 . Dat ik vaak tot 22u doorwerk en hij dan met zijn vrienden online aan het gamen is (ze bellen met elkaar ondertussen), vergeet hij precies even :roll:

Tijd dat de lockdown snel gedaan is :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 11:41

Ik moet voor volgende week dinsdag mijn stopmotion inleveren :+ . Kunnen jullie al raden wie nog niet is begonnen aan haar stopmotion :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 11:56

Loodgieter weer geweest ( derde keer inmiddels) en wéér kon die vertrekken zonder iets gedaan te hebben.

Echt alsof de vrije uren mij niks kosten en nog afgezien van de waterrekening die maar oploopt.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:45

Niet één, maar twee keer het grafietpapier verkeerdom onder mijn foto gedaan. Dus nu heb ik de foto overgetrokken... op de achterkant van de foto in plaats van het tekenpapier.
Twee keer.
|o |o |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:47

_O-

Wachten duurt lang.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:53

Ik heb al een paar weken dat ik er tegenop zie om naar mijn verzorgpaard te gaan, heb gewoon helemaal geen zin, en dat voelt zo ondankbaar. Hij is van een vriendin en ik vind het al zo lief dat ze hem een beetje wil delen met mij, en het is ook een heel leuk dier, maar op een of andere manier heb ik er toch steeds geen zin in ofzo.

Het paard is nog vrij jong, hij kent niet alles maar ik heb ook geen ervaring met jonge paarden en ik loop daardoor toch geregeld vast. Ik keek er eigenlijk naar uit om een keer hulp te gaan inschakelen zodra de coronabesmettingen wat minder zouden worden, maar het duurt allemaal zo lang en echt spoed is dit ook niet. Ook heeft mijn vriendin aangegeven dat ze binnen nu en een paar weken/maanden weg moet naar een andere stal, en dan staat het paard voor mij ook te ver weg en dan ben ik hem dus sowieso kwijt als verzorgpaard. Dus nu voelt het ook als verspilde moeite ofzo om er nog geld en energie in te steken om samen verder te kunnen komen, terwijl ik weet dat het binnenkort gaat stoppen. Als ik mij nu aan dit paard blijf hechten en dingen samen met hem ga bereiken dan wordt het straks denk ik alleen nog maar zwaarder om afscheid te nemen.
En hij is zo lief en zo gaaf, ik voel mij echt zo ondankbaar

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 13:07

Telpeva schreef:
Ik heb al een paar weken dat ik er tegenop zie om naar mijn verzorgpaard te gaan, heb gewoon helemaal geen zin, en dat voelt zo ondankbaar. Hij is van een vriendin en ik vind het al zo lief dat ze hem een beetje wil delen met mij, en het is ook een heel leuk dier, maar op een of andere manier heb ik er toch steeds geen zin in ofzo.

Het paard is nog vrij jong, hij kent niet alles maar ik heb ook geen ervaring met jonge paarden en ik loop daardoor toch geregeld vast. Ik keek er eigenlijk naar uit om een keer hulp te gaan inschakelen zodra de coronabesmettingen wat minder zouden worden, maar het duurt allemaal zo lang en echt spoed is dit ook niet. Ook heeft mijn vriendin aangegeven dat ze binnen nu en een paar weken/maanden weg moet naar een andere stal, en dan staat het paard voor mij ook te ver weg en dan ben ik hem dus sowieso kwijt als verzorgpaard. Dus nu voelt het ook als verspilde moeite ofzo om er nog geld en energie in te steken om samen verder te kunnen komen, terwijl ik weet dat het binnenkort gaat stoppen. Als ik mij nu aan dit paard blijf hechten en dingen samen met hem ga bereiken dan wordt het straks denk ik alleen nog maar zwaarder om afscheid te nemen.
En hij is zo lief en zo gaaf, ik voel mij echt zo ondankbaar

Volg je gevoel ook al voel je je ondankbaar. Je bent juist eerlijker ook tegen jezelf maar ook tegenover het paard als je zegt ik voel er niks meer voor. Ik vindt het niet gek dat het voelt als verspilde moeite als het paard binnenkort weer weggaat. En als je steeds vastloopt is motivatie vinden ook wel lastig. Ik heb ook een jong paard en nog weinig ervaring met jonge paarden en vindt het soms ook lastig om wat te gaan ondernemen. Helemaal nu ze best wel sterk is... Maar als ik eenmaal wat ga doen voel ik mij wel gemotiveerd. maar om hulp vragen kan soms erg lastig zijn helemaal in de corona periode...

Hopelijk kan je een goede keuze maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 13:17

Google Ads die de helft van m'n aanpassingen niet opslaat. Leuk als je 3400 zoektermen hebt en constant terug kan gaan zoeken. 8)7