Aan de andere kant zijn de dieren er al voor gestorven en zolang ze geen nieuwe koopt sterven er geen nieuwe dieren voor. En het lijkt mij onzinnig om iets wat nog bruikbaar is dan maar weg te gooien.
Er was een tijd dat mensen in bontjassen beducht moesten zijn op verfgooiende anti-bonters
Ik vind het helemaal niet erg om een gebruikte bontjas te kopen (gebruikt door andere mensen, ze zijn uiteraard allemaal gebruikt door dieren). Het dier wordt er niet minder dood van, en dan wordt die huid tenminste nog gebruikt. Ik zou het anders vinden als ze bewust was gaan shoppen voor een nieuwe bontjas.
juniper
Geplaatst: 25-10-24 18:57
Ik zou ook nooit een nieuwe bontjas kopen, maar juist wel van de kringloop. Wat Dubbelfun en Vjestagirl zeggen, als je een bontjas hergebruikt dan worden de dode dieren tenminste niet verspild.
Gem
Geplaatst: 25-10-24 19:53
Vijf van deze leuke ijzeren plantenbakhouders gekocht bij een kringloopwinkel op Sicilië. Ontroesten en in de Owatrol zetten om de ijzer-look te behouden.
Wat leuk! Ik heb vandaag de zolder opgeruimd en heb flink wat voor de kringloop. Ik ga aankomende week dus spullen brengen en dan meteen even snuffelen binnen.
Mand
Geplaatst: 27-10-24 01:33
Telt een Marktplaats vondst ook? Een beetje?
Ik plaatste hier een vraag omdat ik een tafel zocht, die heb ik gevonden. €100 betaald voor een set met tafel en vier stoelen en ze kwamen hem nog brengen ook. Zo blij mee
Ja vintage formica, ongeveer uit de jaren 70 Twee kanten uitschuifbaar! Mijn interieur is een mix tussen licht hout, wit en chrome. Elke keer als ik er naar kijk ben ik blij