Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:31

Ik had shampoo besteld die niet veel meer te krijgen is. Ik heb dus een andere variant gekregen en heb daarover gemaild. Ik krijg als reactie dat ze het juiste spul niet kunnen sturen omdat het niet leverbaar is en dat ik mijn bestelling retour kan sturen. Geheel kosteloos, dat dan wel weer |o

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 18:02

Aan m’n buren....vraag je of de muziek wat zachter kan, omdat je mee kan luisteren in je eigen woonkamer met hen, ben je gelijk een zeikerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 19:09

Zit nu letterlijk de laatste paar minuten op kantoor weg te kijken...

Sterkte, Castilja! Zijn nooit fijne situaties.

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 21:26

Dat ik al sinds donderdag griep heb en mijn longen helemaal dood zijn ondertussen... Ik wil vakantie viereeeen _-:(

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 00:11

Dank lieverds, voor de sterktewensen! Beetje dag op z'n kop; onze docent bleek vannacht te zijn overleden en daar kregen we vanmorgen bericht van. Wel fijne, goede dag op school gehad waar we allemaal bij elkaar kwamen. Helemaal gesloopt teruggekomen. Morgen mijn hamsterzoon en dan is het weer tijd voor leuke dagen. :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 06:48

Sterkte Castilja :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 07:47

Ik word knettergek.
Het is dat de schroeven uit mijn arm moesten. Maar man man man. Nu 2 weken na de operatie lukt t wua bewegen niet zoals ik het wil.
Schouder is nog niet gecentreerd zoals de fysio het noemde. Ik doe echt zooo braaf mijn oefeningen. Maar ik ben er zooo klaar mee.
T doet auw.
Het is dat de schroeven mij irriteerden. Maar anders.. Dit zo niet leuk

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:24

Dat mensen het woord transgender niet uit kunnen spreken.
Het is óf op z’n Engels: trensdjender, óf op z’n Nederlands: trànsgender. En niet trànsdjender....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:26

heeft weinig met dat woord te maken
En alles met het steenkolen mavo Engels wat half nl spreekt waardoor 3/4 van de Engelse taal sowieso word verkracht bij een poging tot uitspreken van welk woord dan ook

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:29

xDenies schreef:
Met storm(slagregen en rukwinden) naar stal (moest), kneiter veel pijn ondertussen. Daarvanuit door naar kliniek en echt.. die pijn... ik word er zooooo moe van!!! ;( ;( ;(

Heel de linkerkant van mn nek en.schoudet gilt t uit.

Helemaal offtopic, maar heb jij al eens Back on Track overwogen ter ondersteuning?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:37

Dat het taalgebruik van sommige mensen zo slecht is qua spelling en grammatica.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:44

LadyMadonna schreef:
Dat mensen het woord transgender niet uit kunnen spreken.
Het is óf op z’n Engels: trensdjender, óf op z’n Nederlands: trànsgender. En niet trànsdjender....

Maar waarom mag dat niet op zijn Nederlands worden uitgesproken? Is het niet normaal dat er een Nederlandse uitspraak is van een woord? Een oprechte vraag: Als het niet op zijn Engels of Nederlands hoort uitgesproken te worden, welke taal is het dan wel?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:45

Nee, je leest verkeerd. Nederlands óf Engels, geen combinatie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:53

Oh ja, nu je het zegt. Sorry, ben ziek vandaag en niet al te helder :) Negeer mijn opmerking dan maar.

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:32

Dat er gisteren tijdens het sporten aan me werd gevraagd door een oude man uit onze groep: ik zie dat je een buikje hebt, is dat een kindje?
Ik heb het afgedaan met een grapje, maar achteraf denk ik echt van waar haal jij het lef vandaan? Ten eerste is het niet zo en als het wel zo zou zijn dan is er vast een reden waarom het nog niet verteld is toch?
Niet iedere eind 20’er met een ‘buikje’ is zwanger!!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:38

Safiy93 schreef:
Dat er gisteren tijdens het sporten aan me werd gevraagd door een oude man uit onze groep: ik zie dat je een buikje hebt, is dat een kindje?
Ik heb het afgedaan met een grapje, maar achteraf denk ik echt van waar haal jij het lef vandaan? Ten eerste is het niet zo en als het wel zo zou zijn dan is er vast een reden waarom het nog niet verteld is toch?
Niet iedere eind 20’er met een ‘buikje’ is zwanger!!!!!!!!!!

Dat heb ik ook een keer gehad, inclusief hand op mijn buik. Nee, ik ben gewoon dik en blijf _-:( met je poten _-:( van me af _-:(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:39

Dat ik nog niks van de reparateur heb gehoord over mijn lens.
Vandaag maar even bellen om te checken hoe het er voor staat.

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:45

black_kelpie schreef:
Safiy93 schreef:

Dat heb ik ook een keer gehad, inclusief hand op mijn buik. Nee, ik ben gewoon dik en blijf _-:( met je poten _-:( van me af _-:(

No way! Ook gewoon ff ongevraagd een hand op je buik... Ik snap oprecht niet waarom mensen dat doen!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:46

black_kelpie schreef:
Safiy93 schreef:

Jezus wat brutaal :oo!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:47

black_kelpie schreef:
Safiy93 schreef:

#metoo haha. Ik vind dat altijd zo idioot. Elke vrouw met iet wat een buikje is gelijk zwanger.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:48

Moet je iets naars zeggen dat je net je achtste miskraam ofzo hebt gehad. Zodat ze zich zo te pletter schrikken dat ze dit nooit meer durven. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:49

MarlindeRooz schreef:
Moet je iets naars zeggen dat je net je achtste miskraam ofzo hebt gehad. Zodat ze zich zo te pletter schrikken dat ze dit nooit meer durven. :=

Ja echt, laat ze zich maar rot voelen. Kan daar ook ZO slecht tegen, brrrr.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:52

MarlindeRooz schreef:

Ik heb het ook eens gehad en ben in (nep)snikken uitgebarsten dat ik onvruchtbaar ben. Die hoofden _O-.

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 10:54

En ik erger me dan ook echt aan mezelf dat ik op dat moment niet zoiets kan bedenken om terug te zeggen maar dat ik het dan maar afdoe met een grapje en pas later denk van ROT op!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 11:07

Safiy93 schreef:
En ik erger me dan ook echt aan mezelf dat ik op dat moment niet zoiets kan bedenken om terug te zeggen maar dat ik het dan maar afdoe met een grapje en pas later denk van ROT op!

Het is ook niet iets wat je verwacht, dus je geeft gewoon antwoord. Maar ik baal dan ook hoor, dat ik niets bijdehanters kon verzinnen :+