Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Met storm(slagregen en rukwinden) naar stal (moest), kneiter veel pijn ondertussen. Daarvanuit door naar kliniek en echt.. die pijn... ik word er zooooo moe van!!!![]()
![]()
![]()
Heel de linkerkant van mn nek en.schoudet gilt t uit.
LadyMadonna schreef:Dat mensen het woord transgender niet uit kunnen spreken.
Het is óf op z’n Engels: trensdjender, óf op z’n Nederlands: trànsgender. En niet trànsdjender....
Safiy93 schreef:Dat er gisteren tijdens het sporten aan me werd gevraagd door een oude man uit onze groep: ik zie dat je een buikje hebt, is dat een kindje?
Ik heb het afgedaan met een grapje, maar achteraf denk ik echt van waar haal jij het lef vandaan? Ten eerste is het niet zo en als het wel zo zou zijn dan is er vast een reden waarom het nog niet verteld is toch?
Niet iedere eind 20’er met een ‘buikje’ is zwanger!!!!!!!!!!
black_kelpie schreef:Safiy93 schreef:Dat er gisteren tijdens het sporten aan me werd gevraagd door een oude man uit onze groep: ik zie dat je een buikje hebt, is dat een kindje?
Ik heb het afgedaan met een grapje, maar achteraf denk ik echt van waar haal jij het lef vandaan? Ten eerste is het niet zo en als het wel zo zou zijn dan is er vast een reden waarom het nog niet verteld is toch?
Dat heb ik ook een keer gehad, inclusief hand op mijn buik. Nee, ik ben gewoon dik en blijfmet je poten
van me af
black_kelpie schreef:Safiy93 schreef:Dat er gisteren tijdens het sporten aan me werd gevraagd door een oude man uit onze groep: ik zie dat je een buikje hebt, is dat een kindje?
Dat heb ik ook een keer gehad, inclusief hand op mijn buik. Nee, ik ben gewoon dik en blijfmet je poten
van me af
van me af
Safiy93 schreef:En ik erger me dan ook echt aan mezelf dat ik op dat moment niet zoiets kan bedenken om terug te zeggen maar dat ik het dan maar afdoe met een grapje en pas later denk van ROT op!