[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:01

Wel interessant.. Heb even lekker onder mn kaak zitten douwe.. Alles behalve comfortabel idd.. Haha.

Bijzonder hoor!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:03

Jolliegirl schreef:
Wel interessant.. Heb even lekker onder mn kaak zitten douwe.. Alles behalve comfortabel idd.. Haha.

Bijzonder hoor!
Lol :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:08

Ailill schreef:
Jolliegirl schreef:

Bijzonder hoor!
Lol :')

Ik raad het aan eens te proberen ( met je hand he..)
Je kan niets meer met je tong. Logisch dat de enige weg dan naar buiten is...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:10

Ik zie jullie al allemaal voor me, onder jullie kin aan het drukken en een tong naar buiten :))

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:19

Gini schreef:
Robijn zegt: "Ik schraap stukjes mens tussen een fietsenrek uit."
Bokt zegt: "GROEPSEXCURSIE! *\o/* "

Ik mis dat gen denk ik. :+ Ik vind het ook allemaal intrigerend, maar ik hoef er niet per se bovenop te staan. :D

Op die manier werden er 10 jaar geleden massas excursies naar het slachthuis gemaakt. Dat was ook echt reuze intresssant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:19

Zolang geleden alweer in Nijkerk met Jcolliegirl?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:20

Rebecca schreef:

Jep...ik ben daar ook alweer bijna 5 jaar weg geloof ik.
Zaten mooie tijden tussen zeg!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:20

Rebecca schreef:

Wow! Ik herinner me dat ook nog goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:26

Zie nu kleine typo in je naam , ik bok al te lang word weer pijnlijk duidelijk :))

Werk momenteel bij de slager en het vlees komt vanuit het slachthuis in kratten binnen (behalve elke week een varken die wij ophangen in de cel voor een raam dan kunnen klanten zien wat ze kopen zeg maar , net als lammetjes en wat rundvlees) . , ben toch altijd wel benieuwd hoe het gaat in het slachthuis voor de dieren bij ons komen . De runderen fokt de baas zelf en worden geslacht in Groningen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:27

Jolliegirl schreef:

Bijzonder hoor!

Ik was dus niet de enige die het even testte :+

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:36

Rebecca schreef:
Zag deze Op FB een vrouw die Meth spoot maar op de 1 of andere manier is het fout gegaan , aardig luguber

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4248581153

Interesante FB pagina

https://www.facebook.com/groups/GoreHub/

Mensen delen hun foto's van ongelukjes en schade aan hun lichaam erdoor .

Ik kan zegmaar niet heel goed tegen dit soort foto's (de bovenste link) maar ik ben ook weer te nieuwsgierig :')
Echt mega heftig, dit komt door het spuiten naast de ader als ik het goed begrijp. Yikes :r

Ik ben benieuwd naar het werk dat je doet, Robijn?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:48

Ik zie iets te vaak slachtvee en het proces er omheen. Ik werk naast een schapenslachter, die voor het offerfeest ook kalveren slachten. Staan ze dan, met een aanhangertje met een (nog net) stierkalf erin. Ik moet dan toch niet teveel rondkijken, want dan vind ik het zielig. :+
Pas kwam er een oud boertje, met een oude auto en een oud aanhangertje aanrijden. Die haalde 1 schaapje uit de aanhanger, die zo braaf mee liep het slachthuis in. Dat ging me echt aan het hart. :o

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:54

Zo hebben wij 2 jaar geleden ons geitenbokje naar de slacht gebracht. Machtig beest was dat, mooi mak en speels. Ach, dat was ook niet leuk, maar ze hebben er hier thuis lekker van gegeten

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 07:06

Met die onthoofde motorrijder ..... hoe krijg je dat hoofd uit de helm?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 07:08

ReadTheRulez schreef:

stokje erin en zo uithalen? :D
ik vermoed dat ze de helm er rond openknippen...

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 07:36

Ailill schreef:
__Robijn__ schreef:
Met mijn werk heb ik al een aantal keren gehad dat mensen echt niet te identificeren waren. Aan de hand van soms het gebit is dit nog te doen. En anders door DNA maar soms is ook geen match van en blijven mensen soms jaren niet geïdentificeerd. Soms pas jaren later is er een match.

Verbranden/verkoolde mensen zijn ook niet te herkennen.. en soms zo ver verband dan DNA ook moeilijk is.

Of soms is het lijk al zo ver gerot, dat het uit elkaar klapt. Is vaak met water lijken.
die stinken ook ONTZETTEND :=

Ik heb denk ik bijna alles wel een keer voorbij zien komen. Onthoofde motorrijder waarbij zijn hoofd nog in zijn helm zat omdat een steltenplaat van een vrachtwagen af gleed... iemand die in de voorbumper van een vrachtwagen zat gevouwen, dodelijke ongeval met meerdere doden die om een boom heen gevouwen zitten, zelf dodingen met verhangen, springers welke je tussen de fietsen rekken uit moet plukken, trein springens, liquidaties en mensen die vermoord zijn... iemand die al de ledematen had afgesneden... ahg ik kan wel ff doorgaan :') :j

Ik kijk niet zo snel meer ergens van op, laat ik het zo zeggen :=
Mag ik dan wat vragen? Ik zie op die Facebook diverse afbeeldingen van mensen die zichzelf verhangen hebben. Waarom hangt de tong zo extreem ver uit hun mond?

Het is niet altijd zo dat hun tong eruit hangt hoor. Bij sommige wel maar dat komt waarsch door de verstikking. Velen denken dat mensen hun nek breken, maar vaak is het door verstikking dat je dood gaat. Sommige breken wel hun nek doordat ze van grote hoogte komen zeg maar. Maar vaak heb je verhangingen die in de douche/schuur/kamer zijn. Als je echt op een hooizolder hangt en paar meter naar beneden klapt breek je m wel :j

@Readtherulez: gewoon trekken :') :j Beetje duwen en trekken en plopt ie er zo uit... alhoewel die ogen die je blijven aanstaren niet echt een chill beeld is kan ik je zeggen.

Een excursie zou natuurlijk leuk zijn :') maar helaas kan dat niet. En dit is natuurlijk iets wat over jaren verspreid is.

@Siggislief: Ik werk bij de recherche en doe nu vooral moordzaken. Of iig, iets wat gevolg tot de dood heeft behandelen wij. Hiervoor op straat gewerkt een hoop gekke dingen gezien en mee gemaakt waaronder al die ongelukken.

Er zijn vast nog veel dingen die ik vergeten ben ik de loop der jaren. Sommige dingen onthoud je goed en andere net wat minder.

Ook iemand die boven de snelweg op een fietsbrug stond en eraf gesprongen is op de snelweg... daar was weinig van over. En de impact voor de bestuurders van de auto is echt heel heftig. Die waren volledig de weg kwijt.
Iemand die een groot vlees mes in zijn eigen nek gestoken had.... volledig doorgedraaid!
Maar ook heftige dingen met kinderen zie je helaas... -O- Dat is wat minder.

Nu komen wij ook veel bij liquidaties waarbij mensen volledig doorzeefd zijn soms. Is heel anders als een dodelijke aanrijding...

Het interessante nu vind ik de secties op een lichaam. Soms is het wel goor want een oud lijk stinkt en helemaal als ze die open gaan snijden. Maar ik vind het altijd erg leerzaam om het werk van de patholoog te zien.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:04

Rebecca schreef:

Jg deed het pas later, ik zat nog bij de eerste groepen, das pas lang geleden. Dat was 2007/2008

Maar zo vliegt de tijd wel

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:28

@ __Robijn__ ; wat een onwijs interessant werk doe jij zeg. Respect dat je dat kan.
Ik ben altijd iemand geweest die vroeger wel eens foto's op rotten.com ging bekijken met mijn nichtjes. Vond dat altijd heel erg fascinerend en dacht ook dat ik er daardoor in het echt wel tegen kon. Totdat er iemand vanaf mijn perron voor de sneltrein is gesprongen en ik dus uiteindelijk het resultaat op de rails zag liggen. Daarvan was ik wel even van de kaart, vooral de gedachten dat ik de laatste minuten van diegene's leven dicht bij 'm in de buurt was en dat ik diegene wellicht misschien nog had kunnen tegen houden.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:36

Robijn, heel interessant en zoals je ziet wekt het meerdere mensen hun interesse, volgens mij heb je ook wel eens een topic geopend toch? Het eerste wat ik me dan afvraag is mag je dit allemaal posten. :o

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:43

ReadTheRulez schreef:

Schudden?

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:50

@ Dreamy: Ja je moet zeker hier voor uit het hout gesneden zijn zeg maar. Als je er niet tegen kunt is het een mega zwaar beroep. Maar ik ben altijd vrij nuchter en laat het vooral niet persoonlijk worden. Soms is het natuurlijk moeilijk want sommige dingen laten je echt niet koud.. maar door te praten verwerk je het.

@: Giolli. Nee ik heb nooit een topic geopend hoor. Ik ben niet zo van het topic openen :')
Ik mag neerzetten wat ik wil, dit zijn dingen die jaren geleden zelf heb mee gemaakt. Zolang er niets herkenbaars instaat, denk aan plaats/datum/naam etc kan het geen kwaad. wat denk je van al die blogs die politie agenten schrijven tegenwoordig? :j Ik weet heel goed wat ik wel of niet kan delen. Dit zijn verhalen die ik ook vertel als iemand er naar vraagt hoor.. Maar over het algemeen praat ik er niet zo snel over. Mensen vinden het altijd heel interessant omdat het een ver van je bed show is. Iets waar niet veel mensen mee in aanraking komen en dat begrijp ik. Maar soms heb ik ook gewoon geen zin om op een verjaardag over mijn werk te praten...

Maar mensen mogen mij altijd vragen hoe of wat. En ben zeker bereid dingen te vertellen die ik mee gemaakt heb, je moet er alleen wel tegen kunnen. De gruwelijke details laat ik vaak wel weg voor de zwakke maagjes := :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:50

Cowboy55 schreef:
ReadTheRulez schreef:

Schudden?

Een beetje hetzelfde hoe je een pudding uit zn verpakking krijgt denk ik. Inclusief *flopppp* geluid. :')

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:21

Moet je dan ook net als bij Mona toetjes een sticker eraf halen en erop blazen? :Y)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:24

Gaaf Robijn! Oh ik dacht dat er eens een topic was van iemand die patholoog was en dat was ook heel interessant. Was een oprechte vraag hoor! Of je het mocht delen, niet om je een sneer te geven. Juist ook goed dat je er over verteld en die politie blogs had ik niet aan gedacht. Zolang je inderdaad geen gegevens deelt zal het niet zo veel kwaad kunnen. :D

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:28

Zo vatte ik m ook niet op hoor :)) Ik snap heel goed dat je het vraagt, dus geen probleem :D