Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Is dit bij jou in de buurt, Lieveli? https://www.nu.nl/binnenland/5664704/vi ... kmaar.html
Wel heftig
Sizzle schreef:Ik zie nu helemaal voor me dat een ouder in de speeltuin denkt: gut die is echt veel leuker dan die van mij.
Laat vervolgens eigen kind achter en neemt de ander mee
Tiggs schreef:Net zo irritant als moeders/vaders die je op zo'n zeikerig toontje tegen Stormpje hoort zeggen: Niet doen Storm, dat vindt mama/papa niet leuk.
Nog nooit heb ik een kind gezien dat daarnaar luisterde..
Siersma schreef:Tiggs schreef:Net zo irritant als moeders/vaders die je op zo'n zeikerig toontje tegen Stormpje hoort zeggen: Niet doen Storm, dat vindt mama/papa niet leuk.
Nog erger: Niet doen Vlinder, dat vind die mevrouw van de winkel niet goed! Hoezo vind ik t niet goef?! Voed dat kind gewoon op en zeg dat dat klotekind niet met zn poten aan de spullen mag zitten! Afgelopen kerstvakantie ook weer een paar keer gehoord, moet dan ook echt op mn tong bijten om niks te zeggen.
Siersma schreef:Tiggs schreef:Net zo irritant als moeders/vaders die je op zo'n zeikerig toontje tegen Stormpje hoort zeggen: Niet doen Storm, dat vindt mama/papa niet leuk.
Nog erger: Niet doen Vlinder, dat vind die mevrouw van de winkel niet goed! Hoezo vind ik t niet goef?! Voed dat kind gewoon op en zeg dat dat klotekind niet met zn poten aan de spullen mag zitten! Afgelopen kerstvakantie ook weer een paar keer gehoord, moet dan ook echt op mn tong bijten om niks te zeggen.
Duhelo schreef:DeMolenhoek schreef:Esmé had vandaag groene poep met harde keutels
Nou zie ik je er lekker in graaien en de boel tussen je vingers platduwen om te voelen of er geen stukjesbotonverteerd voedsel in zitten...
![]()
Lieveli: gelukkig!
Voor de wel moeders hier. Doen jullie nu dingen (bewust of onbewust) bij / met je kinderen waarvan je op voorhand zei: dat zou ik toch nooit doen / toelaten / vul maar in.
(zoals afgezwabberde koekresten van je kind hun handen likken (i hope not) tot gedrag waarvan je voordien zei: dat zou de mijne nooit moeten doen, en je nu stiekem toch wel toelaat?)
Duhelo schreef:wat ik mij vooral afvraag:
waarom kunnen moeders enkel nog over poep praten?
Seriously, zodra er kinderen geboren worden tot ze een jaar of twee zijn, en zeker als er meerdere jonge moeders in de groep zijn, moet dat altijd heel uitgebreid besproken worden, hoeveel keer, wanneer, hoe dik of dun, welk kleur, hoe het ruikt... all the details possible...
![]()
Is dit besmettelijk ofzo? Doet iedere jonge moeder dat?