Ik hou ook van bakken, heb er alleen nooit tijd voor
Rambogirl
Geplaatst: 20-11-18 19:56
Bakken vond ik altijd leuk. Totdat ik een verjaardagstaart voor mn broer zn werk maakte. Toen begonnen mensen taarten etc bij me te bestellen en was alle lol eraf. Heb sindsdien niks meer gebakken
shirleyp
Geplaatst: 20-11-18 19:57
Ooeeeh! Leuk die hintkaartjes! Je hebt het stickertje vast al gespot? Blauw, wit, rood? Zat ook op de vorige kaart toch?
Ik vind bakken erg leuk! Alleen best jammer dat ik er zo weinig tijd voor heb. Een dag (of een paar uurtjes) extra in mijn pakket zouden meer dan welkom zijn
Ik vind bakken op zich ook leuk, ben alleen niet zo heel creatief en heb er vaak geen tijd voor. Wat leuk om te zien dat er al zoveel bokkers met de hint bezig zijn, ik kom er niet uit.. als iemand een grandioos idee heeft voor een hint dan hoor ik het graag dit is mijn 3e jaar dat ik mee doe, zoals ik al zei ik ben niet heel creatief
Debbie
Geplaatst: 20-11-18 21:09
Bellatrix schreef:
Ik bak niet.
Ja, croissantjes bak ik af.
Ik vind bakken ook wel leuk, af en toe een appeltaart met noten bijvoorbeeld, maar mijn favoriet blijft Millionaires Shortbread.. of naja.. mijn favoriet vooral van mijn omgeving. De perfecte manier op je geliefd te maken bij nieuwe collega's
Goldie
Geplaatst: 20-11-18 21:56
Hahaha ja Debbie dat heb ik ook gedaan dat ik net begon op m'n werk Nu 6 jaar later vragen ze er elke keer weer om als ik bijna jarig ben
Ik heb afgelopen 10 augustus onze eigen bruidstaart gemaakt, dat is iets wat ik heel graag wilde doen! verder heb ik weinig mensen om voor te bakken dus doe ik het ook minder vaak ook al vind ik het super leuk! al mag ik wel mini kerst cupcakes maken voor de Cliƫnten en hun familie op mijn werk!
Ik hou wel van bakken. Afgelopen weekend nog 3 batches brownie gemaakt met het zelfgebrouwen bier van mijn vriend zijn brouwerij erin. Ze hadden een tap take over van de stamkroeg hier en die brownies werden geserveerd bij het bier wat er ook in zat. Had ze echt in kleine stukjes gesneden, maar alles was op haha.
Tigress
Geplaatst: 20-11-18 22:44
Bakken laten wij hier maar voor wat het is Nailed it!
xSwanHeart
Geplaatst: 20-11-18 22:48
Bakken en koken zijn echt niet aan mij besteed.... Eten daarentegen
Nog wat andere tips voor mijn santa (misschien had ik ze al genoemd): - Ik ben nog op zoek naar een stel leuke onderzetters (voor glazen) - Ik zie de laatste tijd overal peper- en zoutstellen waar ik heel happy van word. Zag net nog een set met dinosaurusjes, helemaal leuk! - Mijn thee- en handdoeken zijn nodig aan vervanging toe. Iets met blauw of groen doet het altijd goed